Posts by A.Ruter

Hoi Rens,

Op de website vind ik:
    De hoogste uitbetalingen op de markt!Uitbetaling: op het einde van de maand, vanaf € 10

Oftewel het is wel soort afhankelijk van dagen want uitbetaling is dan elkel aan het einde van de maand.

Dat zag ik dus ook, waardoor dimoweb voor mij inprincipe ook al gelijk wegviel.
    ben echt op zoek naar één die direct kan uitbetalen wanneer daar om gevraagd wordt
    (Natuurlijk snap ik wel dat er een minimum aan het bedrag kan zitten)

Beste,

Ik probeer momenteel ervoor te zorgen dat als de value activated op 1 komt te staan dat er in directAdmin een account voor de gebruiker wordt aangemaakt. Maar hij wilde gebruiker niet toevoegen op DirectAdmin, wel gewoon in me database.

Kan iemand me helpen met waat ik fout doe?
    Heb ook al gekeken op directadmin service welke values gebruikt kunnen worden, maar dat staat goed.

Alvast bedankt voor de hulp

Omdat je query maar 1 keer uitvoert, dus maar 1 keer een resultaat krijgt, afhankelijk wat je er mee wil doen kun je er een while van maken dan voert die het uit voor elke keer, of je maakt de query met WHERE id = 1 bijvoorbeeld dan krijg je de rij met id 1, en als je id 2 wil een nieuwe query.

Ik snap niet precies wat je bedoeld.
    Het is dus voor de links Home - Overizicht - (Basis of medium of.. )
    Maar hij haalt nu alleen de Basis op, terwijl als ik medium kies zou die Medium in die links aan moeten geven

@Ferhat
    Dat is niet fout, die werkt gewoon :)

Beste,

Ik haal vanuit de database de naam van het pakket op wat gesorteerd wordt per id. Alleen nu als ik id 1 aanklik geeft die "Basis" weer. dat is goed. Maar zodra ik ID 2 selecteer geeft die ook basis aan terwijl dit medium moet zijn. Wat doe ik fout in me code?

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste,

Ik ben op zoek naar een provider waar via je kan bellen en of smssen om te betalen.
    Alleen de voorwaarde dient wel te zijn dat dit direct wordt uitbetaald, ik heb zitten kijken op mollie/eurobellen/targetpay maar die hanteren allemaal een norm van 30 tot 45 dagen.

weten jullie of er een provider is die direct uitbetaald (evt. naar paypal rekening)?

Groetjes,
    Alex

En trouwens. Waarom design je dit? Je kan dit met alleen css en de icon een .png.. zoek maar is op CSS3 Gradient with icon.

Ja, dat is eventueel ook mogelijk. Bedankt voor de tip.
    Ik wil alleen toch wel graag weten wat de font is, kijken of ik het hetzelfde kan krijgen.

Is dat niet gewoon Arial ofzo?

Ik heb dus gekeken met photoshop en ben een aantal fonts langs gegaan, nog gespeeld met de style enz maar krijg het niet hetzelfde. Dus of het is een andere font of ik heb er toendertijds een bewerking in gedaan die ik nu niet meer kan achterhalen helaas.

Beste,

Ik ben bezig met wat aanpassingen op me website, nu ben ik afbeeldingen tegen gekomen waar ik meerdere van nodig heb alleen met andere teksten erop. Nu lukt het mij gemakkelijk om de icoon en tekst te verwijderen en de achtergrond te behouden. Maar de font die wordt gebruikt krijg ik op geen enkele manier gevonden en helaas tot mijn spijt heb ik hier ook geen PSD bestand meer van.

Kan iemand mij helpen met de juiste font te vinden ?
    Het plaatje is toen wel in Photoshop gemaakt, dus als er een goeie photoshopper is die hem kan overmaken zou ook mooi zijn natuurlijk.

Maar alvast bedankt voor alle hulp!

Groetjes,
    Alex

Beste,

Ik ben bezig om de tekst die getoond wordt dermate van een echo een style mee te geven,
    Maar ik kom er echt niet uit, hij wilt heel de style niet pakken.

Style:

Getoonde html (Het gaat hierbij om de tekst die tussen de echo's staat)

Als iemand zou kunnen helpen graag! :)

Je gebruikt nu 2 keer single quotes, dat snapt die niet meer. Zet alle teksten in een echo met dubbele quotes als volgt:

Code
    echo "<tr><td>Naam</td><td> $users['full_name'] </td></tr>";

Ik heb het aangepast maar krijg nu de volgende foutmelding: Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING

op dezelfde regel

Code
    ### Voorbeeld ###
        $fetchquery = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE id = '".trim(mysql_real_escape_string($_SESSION['user_id']))."'");
        $users        = mysql_fetch_array($fetchquery);
        echo "<tr><td>Naam</td><td> $users['full_name'] </td></tr>";
        echo $users['address']; 
        echo $users['user_email'];
        echo $users['date'];

Pekelterror bedankt! Je reactie heeft me geholpen. J.Rijdes ook bedankt voor het helpen :)

Beste,

Ik heb een foutmelding en ik heb van alles geprobeerd ik kom er alleen even niet uit wat ik nu precies verkeerd doe.

Foutmelding: Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /home/u828345887/public_html/myaccount.php on line 99

Code regel: 99

Code
    echo '<tr><td>Naam</td><td> $users['full_name'] </td></tr>';

Als iemand mij kan helpen of een aanwijzing zou kunnen geven, heel erg bedankt! :)

Beste Leden,
    Ik ben bezig met het ontwikkelen van een website, alleen nu stuit ik op wat probleempjes waar ik zelf niet uit kom. heb ook al gezocht op internet maar kom er niet uit. Dus ben op zoek naar iemand die mij eventueel even zou kunnen helpen en dit even voor mij in orde kan maken.

Het gaat om het volgende:

De gasten kunnen bij ons registreren en inloggen, nu wil ik dat als ze inloggen dat er een second menu verschijnt met optie's voor het ingelogd lid. Tevens wil ik dat ze op de home page een welkomst bericht krijg zodra ze zijn ingelogd.

Dit lukt me op dit moment gewoon niet, de bestanden en alles is aanwezig. dus ga er vanuit dat een goeie scripter dit zo heeft opgelost.

Alvast bedankt!