Posts by A.Ruter

Uiteraard wel alleen in debug omgeving gebruiken en niet op een live omgeving, deze fouten moet een webmaster oplossen en niet je bezoeker.
    Voor een nette oplossing zou je kunnen denken aan een Exception, op die manier kan je nog vriendelijke foutmeldingen weergeven aan je bezoeker.

Bedankt!
    Dat ziet er inderdaad erg netjes uit om eventueel in de bezoekers omgeving weer te geven, Natuurlijk blijf ik offline werken aan de fouten voordat ik daadwerkelijk alles online zet. Fouten tonen aan bezoekers zal niet echt een vertrouwelijk beeld opleveren.

Ik deel soms de oplossing alleen in tekst omdat ik vaak geen code geef.
    Maar ben van mening dat een code plaatsen niet altijd verplicht is, puur om je eigen werk ook te beschermen.

Wanneer je iets vraagt zonder (of gedeeltelijk) een code te plaatsen, heeft een antwoord met code ook geen zin.
    Het topic waar jij naar doelt (vermoed ik) hoeft dit ook niet te doen in mijn ogen.
    Hij vraagt om een oplossing voor een probleem waarbij gedeeltelijke code geplaatst is.

Hij geeft aan dat het met opslaan naar een database gelukt is, een code heeft weinig zin hierin lijkt me.

@Wmdiensten: Nee, ik doelde niet op een topic maar gewoon over het algemeen. Daarnaast is het indd een verschil als je zelf gecreeërde code gebruikt of code wat toch al openbaar is :)

Is het mogelijk je eigen taal in te stellen? Dus dat ik bijvoorbeeld engels zie en jij nederlands? Want engels vind ik fijner :P

Zoals ik zie is het "Nog" niet mogelijk je eigen taal te kiezen. Uiteindelijk als de site volledig naar NL is vertaald zou het wel handig zijn dat deze optie erbij betrokken wordt, dan kunnen we ook de engelse kant hierheen trekken, dat betekend toch meer activiteit.

Maar het gaat hier misschien ook om om je gebruik van je quote en strings. dat kan een oorzaak zijn waardoor een bepaalde value niet gedfineerd wordt of niet goed wordt uitgelezen.

Ik trek me verder terug, want meer verstand heb ik er ook niet van. Sorry dat ik je niet verder kan helpen ;)

Beste,

Ik kom nog erg vaak topic's tegen waarin de oplossing is gevonden maar niet vermeld.
    Om ictscripters een beetje op de kaart te zetten is het erg van belang dat ook de oplossing op de website/topic aanwezig is.
    Ik wil graag iedereen vragen om als de oplossing is gevonden, de daadwerkelijke oplossing ook in een reactie/edit startpost te plaatsen :)

degene die dat al doen top! :)

Is niet alleen voor ICTScripters handig, maar natuurlijk voor onszelf ook.

+1 voor positiefje

Misschien niet echt een toevoeging aan het topic maar hou php en html gescheiden..

Dat inderdaad wat @Ferhat zegt en daarnaast gebruik je telkens "<div>", zonder een waarde of iets.

Kijk hier anders eens naar:

Volstaat een VPS of colocatie van http://www.transip.nl niet?

Dat is inderdaad ook een goeie optie. Ik ben inmiddels de website strategaweb.nl tegengekomen met aantrekkelijke aanbiedingen op hun Dedicated Server aanbod. Na enig contact per mail en telefoon heb ik ook besloten daar een server te huren. Ze waren zelfs zo vriendelijk om vanavond al de gevraagde configuratie te leveren. (deze was niet voorradig)

Beste,

Ik zit momenteel bij kimsufi met mijn dedicated Server, alleen dit is echt een regelrechte ramp. Continue is de server offline, configuarties die worden aangepast, ftp niet meer bereikbaar etc. Met andere woorden een no-go dus!

Weet één van jullie nog goedkope dedicated server hosting, die wel goed draaien en goeie support bij geleverd worden?

Alvast bedankt!

Beste.

Hoe kan ik over mijn gehele website het makkelijkst kijken of er ontbrekende tabellen of variabelen zijn?
    Want met de error report krijg ik niet alles te zien en de print mysql error functie werkt niet overal.

Alvast Bedankt! :)

Ik kreeg 2maal een NULL NULL waarde, dus daar kwam ik niet verder mee,
    Maar heb nu de volgende fout, dat heeft iets met een variable of isset te maken, kom er niet helemaal uit. Dus weet niet of iemand dit kan uitleggen?

Notice: Undefined index: error in /home/admin/domains/svghosting.nl/public_html/acp/modules/profile/activate.php on line 48 Notice: Undefined index: text in /home/admin/domains/svghosting.nl/public_html/acp/modules/profile/activate.php on line 49 Notice: Undefined index: error in /home/admin/domains/svghosting.nl/public_html/acp/modules/profile/activate.php on line 48 Notice: Undefined index: text in /home/admin/domains/svghosting.nl/public_html/acp/modules/profile/activate.php on line 49

Deze meldingen gelden voor regel 39 en 40 in de startpost.

Weet iemand hier het antwoord op, heb al lopen zoeken in de directadmin support etc. en gevraagd op andere website's alleen zij kunnen geen fouten vinden. Maar lijkt me toch echt dat er ergens een fout moet zitten anders zou die de gebruiker wel aanmaken