Posts by A.Ruter

Pfieuw, je hebt die code nodeloos ingewikkeld gemaakt.
    Waarom wil je eigenlijk niet continu https gebruiken?

In google scoor je een heel heel klein beetje beter met https, het komt professioneel over etc...

Ja, daar zat ik dus ook al aan te denken om dus gewoon alles door te sturen over de https verbinding.

wat moet er dan gedaan worden?

als je het niet in de post kwijt wil kan je een pm sturen

Het bestel script moet nagekeken worden dit bestaat voornamelijk uit PHP & Mysql
    En het activatie systeem moet nagekeken worden, hij hoort na activering de gebruiker aan te maken in DirectAdmin en dat is op het moment niet het geval.

Beste,

Aangezien alles nog niet op tijd af was kon ik de actie niet tegelijkertijd met de ICTScripters meeting plaatsen. Maar bij deze alsnog de aanbieding:

Webhoster: SVG Hosting

Domeinnaam: 1 Gratis (.nl / .com) (Overige domeinextensie +€5,00)
    Ruimte: 50.000 MB (50GB)
    Dataverkeer: Onbeperkt
    FTP Accounts: 5
    Mysql Databases: 10 (Uitbreiding mogelijk op aanvraag: Per DB +€1.00)
    Inodes: Onbeperkt
    Email Accounts: 10 (Uitbreiding mogelijk op aanvraag max 5 anders =€1.00 per email)
    Control Panel: DirectAdmin

Aanbiedings prijs: €35.00 Incl. BTW (Per jaar)
    (Na het aanbiedingsjaar kan je kiezen je pakket te verlengen i.p.v €60,00 euro betaal je dan €45,00)
    Alle getoonde prijzen zijn icl. BTW
    Contractsduur: 1 Jaar

Bestellen: Stuur een privébericht met je (naam, adres+huisnummer,postcode,plaats,land,email,telefoonnummer)
    Bevestig in je bericht dat je akkoord gaat met het eenmalige bedrag van €35,00.

Factuur wordt na oplevering pakket gestuurd en dient binnen 14 dagen betaald te zijn.
    Indien niet binnen 14 dagen na ontvangst betaald zal het pakket op non-actief worden gesteld.

Deze aanbieding is alleen geldig voor de leden van Home - ICTscripters

Voor meer informatie een Privé bericht sturen.

Beste,

Ik heb me SSL Certificaat geinstalleerd. Dus nu kan ik bepaalde delen over een beveiligde verbinding laten lopen. Alleen ik heb een probleem, hij blijft in een lus hangen.

Het is de bedoeling dat als je niet ingelogd bent, je gewoon op http:// komt.
    Maar als je naar bestel of gebruikerspaneel gaat dat die automatisch naar https:// gaat.
    Maar hij blijft in een lus hangen waardoor als je naar de homepage gaat dus weer naar de normale url https://www.jewebsite.nl/
    hij continue blijft herladen.

Ziet iemand de fout, ik heb van alles al geprobeerd:

Alvast Bedankt! :)

Beste,

Ik ben op zoek naar iemand die goed overweg kan met het gebruik van DirectAdmin en de API's ervan. Ik gebruik op mijn server DirectAdmin. (waarom: Omdat het een goed en snel systeem is). Ik heb op mijn website een heel controlpanel voor de klanten als zowel voor mij als beheerder zijnde. Nu moeten er een aantaal dingen nagekeken/gerepareerd worden. Mocht dat werk goed afgeleverd worden is er grote kans meer opdrachten te krijgen!

Wat verwacht ik van je:
    - Kennis PHP/Mysqli/DirectAdmin API DirectAdmin Web Control API

wat kan je van mij verwachten:
    - Vergoeding (Dit gaat natuurlijk eerst in overleg)
    - Meerdere opdrachten (Bij goed werk)

Ik hoor graag van de geïnteresseerde!

Bedankt voor de tip!
    Maar inmddels wordt de code al omgezet, dus is voor nu niet van toepassing. Mocht je weten welke tool het is, zou je me het dan a.u.b kunnen laten weten?

Ik zal zelf ook nog even research doen.

Klopt helemaal, één echo gebruiken bespaart je geheugen en data aanzienlijk.

Bedankt voor de tip!
    Ik dacht altijd dat dit juist sterk werdt afgeraden. Ik zal dit gelijk bespreken met me scripter om dit ook zo te verwerken.

Zo is het inderdaad ook mogelijk ;).
    Overigens vind ik mysqli_free_result($res); vrij overbodig. Het levert naar mijn inziens geen tot weinig besparing op m.b.t data of snelheid dus je kunt het net zo goed weglaten.
    En denk er eens over om gewoon je gehele MySQL in een PHP echo te zetten en dan de variabelen d.m.v. '..' erin te zetten in plaats van elke keer de PHP tags gebruiken, want dat maakt je script wel sneller langzamer.

Dus als ik het goed begrijp zeg je dat het alsnog beter is om dit gedeelte in de echo te verwerken?

PHP
    <b>
             <font color="black">
                <div class="ititle"><?php echo $row['subject']; ?></div>
             </font>
          </b>
          <div class="nitem">
             <?php echo ubb( $news ); ?>
             <a href="/?p=news&part=view&id=<?php echo $row['id']; ?>&title=<?php echo $row['title']; ?>" id="tooltip" class="a_p" title="<?php echo $row['message']; ?>">Meer...</a>
          </div>
          <br />

Het is me inmiddels gelukt:

Beste,

Mijn website moet omgezet worden naar Mysqli
    Nu ben ik daar eventjes mee bezig geweest maar ik krijg dit niet zo 1,2,3 voor elkaar.

wat ik wel heb gemerkt is dat het niet veel scheelt met de normale Mysql code, het is wel compacter.

Ik ben dus op zoek naar iemand die dit voor mij wilt doen.
    Het gaat maar om een aantal pagina's.

Graag vermelden wat je als vergoeding wilt..

L.Groot: het bumpen binnen 24u in eigen topics is niet toegestaan, tenzij daarvoor toestemming van een moderator/beheerder is verleend.

Beste,

Ik ben dus bezig met Mysqli, nu lukt het me aardig alleen ik krijg bij deze een foutmelding

Citaat

Unexpected } on line ...

Het gaat dus om het stukje van de "} ELSE {"
    Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?

Je kan in phpmyadmin op directadmin inloggen met de directadmin user zelf.
    Login: da_admin
    Het wachtwoord kun je vinden in:
    /usr/local/directadmin/conf/my.cnf of mysql.cnf

Daarin vind je plaintext alle login data.
    Root werkt standaard niet voor zover ik weet.

Dat wilde dus ook niet werken. Het is me nu inmiddels gelukt, heb de command gevonden om de gebruikers wachtwoorden aan te passen, maar zodanig dat ze ook blijven staan nadat de --skip-grant-tables optie is uitgezet.

SQL
    UPDATE mysql.user SET Password=PASSWORD('MyNewPass') WHERE User='root';
    FLUSH PRIVILEGES;

Het ging ook fout omdat ik vergat de ";" te gebruiken. Beetje domme fout van me haha

Bedankt in ieder geval :)

Beste,

Ik ben bezig met de configuratie van de server. Ik heb centos 6.5 geinstalleerd en de laatse versie van DirectAdmin. alleen nu heb ik het probleem dat ik me phpMyAdmin niet in kom met de root login gegevens. Als ik mysql in --skip-grant-tables modus draai kan ik inloggen met de opgegeven gegevens, maar blijkt dus dat ik totaal geen rechten aan gebruikers kan verlenen of nieuwe databanken kan aanmaken. Zodra ik de functie weer uitzet is ook gelijk de toegang weer weg en werkt de gebruikersnaam en wachtwoord niet meer.

Weet iemand hier een oplossing voor?
    (Ben al 3uur bezig via internet, maar kan helaas de oplossing niet vinden.)

Alvast Bedankt!