Posts by A.Ruter

Beste,

Ik ben op zoek naar een CrowdFunding script, om zo meerdere donatie's te kunnen laten lopen. Hier ben ik naar op zoek voor mijn nieuwe project. Ik zoek dus een script wat makkelijk is in te bouwen.

Als er iemand is die het op sponsor basis zou willen doen, wil ik diegene vragen mij te contacteren. Dan kan ik uitleg geven over het project waar ik mee bezig ben en waarvoor we het script dus daadwerkelijk nodig hebben.

Alvast Bedankt!

PHPBB heeft een log die dit voor je bijhoud, vrijwel altijd na een installatie van een module waar je dan wit scherm krijgt is er ergens niet helemaal iets lekker gegaan met de installatie, die logs zorgen voor 90% van de tijd de oplossing.

En als erge nood kan je de database nog aanpassen en de module via de database deactiveren.

Die log moet ik even opzoeken in de FTP dan. Want echt niks meer doet het, de module had ik ook nog niet geactiveerd.

Beste,

Ik ben bezig met een forum PHBB3, nu heb ik de Portal eroverheen gegooid zoals aangegeven is in de installatiehandleiding. Maar nu is heel me website wit en kom ik ook niet meer in het administratiepaneel.

Zou iemand dit voor mij kunnen nakijken?
    Ik heb gezocht en gedaan, maar kan totaal de oorzaak niet vinden en op internet zijn er nog geen fouten bekend zoals deze.

Alvast Bedankt!

Beste,

Voor mijn website ben ik op zoek naar een scripter, momenteel wordt in de website WHMCS ingebouwd. Maar daar draai de hele website natuurlijk niet op. Er moet dus nog van alles omgezet worden naar PHP en dan voor mij een Admin Panel gemaakt worden waarin ik alles kan beheren.

Ik ben dus op zoek naar een scripter die dit voor mij zou kunnen maken.

Admin Paneel:
    Nieuws
    Pakketten
    Quotes
    Faq
    Kolommen met informatie omzetten naar php.
    en nog meer...

Ik ben op zoek naar iemand die wat extra's wilt verdienen, maar niet al te duur is en dit graag voor zijn hobby doet. Natuurlijk is budget aanwezig.

Edit: Inmiddels is het al gelukt :)

Beste,

Momenteel heb ik een technische storing op me Paypal account. Hierdoor kan ik een betaling niet voldoen op de juiste wijze die de werknemer vraagt. Ik wil dus vragen of er iemand is die van zijn paypal €40,00euro naar een ander Paypal adres kan sturen. Zodat ik dit bedrag per bank kan overmaken.

Alvast bedankt!

Beste,

Ik ben naar iemand op zoek die in staat is WHCMS volledig in mijn website te bouwen. (Zodat het er niet als een apart panel uitziet).

Graag zou ik willen weten wie geïnteresseerd is en wat de prijs is die je rekent. Je mag ook een voorstel nature doen. (Hosting pakket o.i.d).

Voor vragen kun e contact opnemen per privé bericht.

Met vriendelijke groet,
    Alex Rüter

Okee, nu is alles gelukt. Alleen ik krijg nu een foutmelding:

Citaat

Fatal error: Allowed memory size of 1073741824 bytes exhausted (tried to allocate 72 bytes) in

en in mijn php.ini staat die toch echt op 1024MB

Beste,

Er zit hier ergens een fout in, want hij haalt op een bepaalde manier niet de gegevens uit de database.

Maar de fout kan ik niet vinden, hebben jullie een idee?

Thanks in advance!

ja, alleen het grappig is dus. Als ik dat gedeelte weg haal, en via de httacces of 1 stukje javascript doorlink. Ik bepaalde links ineens kwijt ben...

While gewoon doen...?

Kan je uitleggen wat je precies bedoeld, ik gebruik dit gedeelte al:

PHP
    <?php
        $Asql = "SELECT * FROM packages ";
        $Aquery = $con->query($Asql) or die($con->error);

if($Aquery->num_rows >= 1) {
            $Arow = $Aquery->fetch_assoc();
            ?>

Nu heb ik dit als voorbeeld gekregen, maar kan iemand dit verwerken in de HTML van me startpost, want ik snap het nog niet echt haha :$

PHP
    <?php// je query$res = $db->query('SELECT * FROM table ORDER BY id');$headings = array();$rows     = array();while ($row = $res->fetch_assoc()) {    $headings[] = $row['<kolom_die_naam_van_package_bevat>'];    foreach ($row as $k => $v) {        $rows[$k][] = $v;    }}$res->free();// voorbeeld resultaat:/*$headings = array(    'basic',    'medium',    'premium',);$rows = array(    'property 1' => array(        'x',        'y',        'z',    ),    'property 2' => array(        'a',        'b',        'c',    ),    'property 3' => array(        '1',        '2',        '3',    ),);*/?><table border="1">    <thead>        <tr>            <th>&nbsp;</th><?php            foreach ($headings as $v) {                ?><th><?php echo $v ?></th><?php            }        ?></tr>    </thead>    <tbody><?php        foreach ($rows as $k => $row) {            ?><tr>                <td><?php echo $k ?></td><?php                foreach ($row as $col) {                    ?><td><?php echo $col ?></td><?php                }            ?></tr><?php        }    ?></tbody></table>

Beste,

Ik ben bezig met een overzicht te maken. Alleen nu wil ik het volgende maar weet niet precies hoe ik dit moet doen.

Ik heb 4 pakketten die geef ik weer op 1 pagina, nu wil ik bijvoorbeeld van Pakket 1 (Met id 1) de OS ophalen (Dus weergave: DirectAdmin) Maar dit wil ik van Pakket 2 ook, en van Pakket 3 & van Pakket 4.

Maar ik gebruik div's, Voorbeeld:

Code
    <div style="float: left; width: 25%;">OS:</div>
                <div style="float: left; width: 18%;"><b>None</b></div>
                <div style="float: left; width: 18%;"><b>Limiet</b></div>
                <div style="clear: left;"></div>

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bijvoorbeeld het volgende resultaat krijg:

Code
    <div style="float: left; width: 25%;">OS:</div>
                <div style="float: left; width: 18%;"><b>$DB & ID=1 Resultaat = DirectAdmin</b></div>
                <div style="float: left; width: 18%;"><b>$DB & ID=2 Resultaat = Wefact</b></div>
                <div style="float: left; width: 18%;"><b>$DB & ID=3 Resultaat = Linux</b></div>
                <div style="float: left; width: 18%;"><b>$DB & ID=4 Resultaat = Debian</b></div>
                <div style="clear: left;"></div>

Dus in één "div" zou hij van 4 verschillende databse ID's gegevens kunnen ophalen.
    Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Alvast Bedankt! :)

Beste,

Ik heb een bestelsysteem. Bij stap 1 gaat alles goed. Maar dan kom ik bij stap 2, maar die laat totaal niks zien, me scherm blijft leeg. Weet iemand waar hier de fout zit? Ik heb al de accolades en alles nagekeken, maar kan nergens de fout vinden.

Alvast Bedankt! :)

Hallo,

Doe gewoon dat. het vereist iets meer processor gebruik en dataverkeer. Maar beide zijn niet noemenswaardig. Je hebt enkel profijt van https (Google, veiliger en klant vriendelijker)

Mvg,
    Tim

Heb het nu doorgeleid middels dit scriptje! (Waarom? Omdat mijn httacces als een rewriteengine bevat.

Code
    <script type="text/javascript"> 
                <!--
                if(parent.location.protocol == 'https:') {
                    location.href = 'https://<?=$_SERVER['HTTP_HOST'].$_SERVER['REQUEST_URI']; ?>';
                }
                //-->
                </script>