Beste,
Op google kan je al heel snel een kant-en-klaar script vinden.
Kijk anders even op: http://developers.facebook.com/
Beste,
Op google kan je al heel snel een kant-en-klaar script vinden.
Kijk anders even op: http://developers.facebook.com/
En anders kan je ook even informeren bij "ismail123", hij kan je eventueel ook helpen. Wat betreft de prijzen zou je ook aan hem moeten vragen, hij is voor mij bezig en zeer goed contact is zeer vertrouwelijk en houd je goed op de hoogte over de vorderingen.
Dan verwijs ik je door naar: http://www.iconarchive.com/
Beste,
Aangezien ik nogal wat vrije tijd over heb, ben ik op zoek naar iemand die nog hulp kan gebruiken bij zijn/haar website/forum of iets dergelijks.
Indien je hulp nodig hebt en je bent op zoek naar iemand die je wilt/kan helpen kan je een aanvraag bij mij indienen.
[b]Vermeld het volgende:
- Naam
- Website
- Werkzaamheden
- Verwachting (wat wordt er dan van mij verwacht)
- Statistieken (Ik zal sneller geïnteresseerd zijn in een goedlopende website/forum
Ik zelf heb de volgende voorkeuren[/b]:
- Forum moderatie
- Verder nog geen ideeën, zodra ik meer voorkeuren heb zal ik deze plaatsen.
Gelieve alleen de aanvragen per privé bericht in te dienen!
Met vriendelijke groet,
A. Rüter
ik denk dat je wel op een kleine 70euro uit komt vooral omdat de HDD maar 20GB is maar vanwege de 2controllers en 13spellen wel weer boven de 50euro maakt want zijn het nieuwe spellen of oude spellen ?
En de gemiddelde XBOX 360 op deze dag is nu momenteel 200 dus 200:5=40 euro inpricipe dat zou je bij een pandjes huis er voor krijgen.
Dus ik denk dat bieden vanaf 70euro wel een mooie prijs is .
Maar dit is geen pandjeshuis. Hun zijn er alleen maar om zoveel mogelijk winst te maken op de spullen die je inlevert. De spullen die hier worden aangeboden zijn 2ehands vanuit huis. Indien alles nog in goede staat is ou hij gewoon bijna voor alles de dagwaarde - 20% kunnen rekenen.
Iemand die het weet het stond echt bij downloads maar nu omdat er teveel categorieën zijn naar mijn mening kan ik het niet meer vinden.
Toch even beter gericht zoeken, gebruik de zoekbalk. Of spit toch even de categorieën door. Opzich zijn er inderdaad veel categorieën maar dat is alleen maar eter, des te meer mogelijkheid is er om scripts en andere downloads te plaatsen.
Waar je vooral op moet letten:
- Dynamisch (Oogt verieuwd)
- Gebruikersvriendelijk
- Simpele indeling
- Niet teveel content
Zorg ervoor dat als je een nieuwe website maakt, dat je de stijl van de toekomst gebruikt. (Als je snapt wat ik bedoel).
Je vraagt in je nota om een .psd en de slice bestanden, maar ik neem aan dat je ook duidt op een template die zo geinstalleerd kan worden op mybb?
Hij vraagt inderdaad om de .psd en slice bestanden, maar in de slice bestanden zit als het goed is een framework verwerkt die met mybb 1.6 werkt. Als het goed is gaat dit via een xml-parser (Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen). Degene die hiervoor een offerte zullen geven, zullen ook wel weten wat hij bedoeld.
Er worden tegenwoordig zoveel maffiaspellen gemaakt dat de opbrengst van deze website(s) zo nihiel zijn dat je er niks mee kan. De takenverdeling daarintegen is ook absoluut niet goed, ik denk dat je op deze manier nooit iemand zal vinden. Ook zal ik als ik jou was eerst zelf scripten gaan leren, want scripten is niet één van de makkelijkste taken, laat staan als je ook nog is verwacht dat iemand anders het bouwt, bijhoud etc.
Inderdaad, er komt een 404 error omhoog. Ik zou eerst zorgen dat dat wordt opgelost Ferhat voordat je verder gaat met de verkoop.
Ik heb dit topic opgeschoont. De eerste die een ruzie uitlokt waarvan zijn reactie verwijderd of door mij gewijzigd is in dit topic is direct de klos. Dit geld ook voor andere topics waarin deze personen reageren. Dat geharrewar naar elkaar toe moet gewoon eens ophouden!
En zo is het maar net. Ik vindt dat iedereen die problemen ergens mee heeft dit maar moet melden bij een moderator. Dan kunnen hij/zij er wat aan doen, gebeurd er niks is de klacht dus ook niet van waarde.
Maar Kenneth je moet inderdaad maar even rondkijken. Anders bestel je een VPS, en als je er nou echt niet uit komt wil ik eventueel wel kijken wat de mogelijkheden zijn.
Complimenten! Ziet er zeer netjes en overzichtelijk uit. Mooie opbouw en pagina-indeling.
Hallo,
Mogelijk dat je het verkeerd hebt begrepen. Hij zoekt een keur script. Niet dat zijn site gekeurd moet worden
Mvg,
Tim
Oeps foutje, heb direct mijn post aangepast.
Excusses verkeerd geintepreteerd.
Je link werkt niet
Beste,
Momenteel ben ik bezig om mijn bedrijf weer te gaan runnen, nu ben ik tijdens wat aanpassingen erachter gekomen dat de lay-out die ik momenteel gebruik erg verouderd is en niet doet aan de eisen die een lay-out nodig heeft.
Nu ben ik op zoek naar iemand die zijn/haar portfolio wil uitbreiden en het leuk lijkt om dus voor mijn bedrijf ene nieuw design te ontwerpen.
Waarom ik vraag voor uitbreiding van portfolio: Op dit moment is het budget niet toereikend door andere werkzaamheden. Ik ben dus (als het lukt) op zoek naar iemand die graag zijn/haar portfolio wil uitbreiden en dit eventueel kan afhandelen met naamserkenning of iets dergelijks.
Graag hoor ik van geintresseerde!
Met vriendelijke groet,
A. Rüter
De website is erg oppervlakkig en breed, geen mooie indeling en ik zie ook niet de stijl van nu terug. Het is zoals meerdere zeggen erg kaal en niet gebruikersvriendelijk. Ik zou als ik jou was toch meer gaan richten op een wat knussere lay-out.