2 minuten zoekwerk.
http://lifehacker.com/5873717/…n-windows-with-this-patch
Gezocht op: Windows 8 multiple rdp sessions.
Volgende keer toch iets beter kijken.
2 minuten zoekwerk.
http://lifehacker.com/5873717/…n-windows-with-this-patch
Gezocht op: Windows 8 multiple rdp sessions.
Volgende keer toch iets beter kijken.
Zodra je de pc opstart even F8 ingedrukt houden, dan kom je bij een aantal opties binnen windows 8. Daar kies je om Windows 8 te herstellen, of eventueel weer eraf te halen. Je kan ten alle tijden je bestanden behouden.
Beste,
@Malik: Nee, het account zal nooit verkocht worden, alleen verwijderd. Maar dat is niet de bedoeling.
@H.Rayn: Nee, vandaar een non-profit organisatie, dat is een startende organisatie. We willen inderdaad eerst het bezoek naar onze page willen richten in de loop van de tijd zal er ook een website en evenementen en acties worden gerealiseerd.
Met vriendelijke groet,
A. Rüter
Toestemming van: R-Mijnten
Beste,
Ik ben sinds 12 mei 2012 gestart met een non-profit organisatie die zich richt op het tegen gaan van kinder mishandeling. Met deze page proberen wij meer mensen onder de aandacht te brengen van wat kinder mishandeling precies inhoud en wat je er aan kunt doen om het te voorkomen of het te ontdekken. Momenteel zijn wij nog beginnend en zijn we druk bezig om ons zo snel mogelijk uit te breiden.
Ben jij tegen kinder mishandeling, of ken je iemand die het mee (heeft) (ge)maakt? Like dan onze page en zorg ervoor dat we met z'n allen vechten tegen kindermishandeling.
Like onze page: http://www.facebook.com/StopKinderMishandeling
Alvast bedankt voor uw steun!
Met vriendelijke groet,
A. Rüter
Directeur: SVG Hosting, SVG Scripts & Stop Kinder Mishandeling (Non-profit organisatie)
Die mist hij niet, met de punt geeft hij aan dat het als één variable behandelt moet worden.
De eerste die zonder . is is de variable die hem start, alle . die eraan zitten worden als één variable behandelt.
Owh, oops. Mijn excusses dan... dat ook gelijk weer geleerd!
Sowieso mis je op lijn 81 en 112 een .
Ja, daar had ik indd nog niet naar gekeken. Maar voor de volgende keer zou het ook handig zijn als je dit vermeld in je topic zelf.
De oplossing voor deze fout is erg makkelijk, en dat is in je script de hoogte en breedte aan te passen van de tekstbox.
En heb je al contact gehad met KPN wat het probleem kan zijn?
Sorry, maar je kan niet verwachten van ons dat wij maar even naar een plaatje gaan kijken en direct weten wat de fout is. Misschien toch maar even handig om dit erbij te vermelden zodat we weten wat je wilt.
Welke internet provider heb je?
Ik heb inmiddels een mooi werkend systeem gevonden, hier zit alleen nog geen betaalopties in verwerkt. Dus indien er nog mensen zijn die iets weten hoor ik het graag.
Beste,
Ik ben op zoek naar een script, waarbij mensen bestanden kunnen downloaden nadat ze ervoor betaald hebben.
Ik ben op zoek naar het volgende:
Gebruikers:
- Login
- Registreren
- Profiel
- Profiel Wijzigen
- Aangekochte downloads
- Statistieken
Admin:
- Download toevoegen (incl. prijs + betaalopties)
- Download verwijderen
- Download aanpassen
- Download(s) overzicht
- Download statistieken
- Aangekochte Downloads
Dit is ongeveer wat ik minimaal zoek in het systeem. Weet iemand een systeem wat hiermee overeenkomt laat mij het dan a.u.b weten.
Mijn collega (L.kok) heeft inmiddels een systeem getest en het werkte. We hebben ook inmiddels al besproken hoe we het gaan aanpakken.
Allemaal bedankt voor jullie hulp!
(Slotje)
Het is dus zo, de scripts worden gedownload (Gekocht) en kunnen dan door de mensen (Die hem hebben gekocht) gebruikt worden op hun eigen host e.d. Dus de beveiliging moet wel mee gaan, het gaat er ook om dat het dus zichtbaar is van waar het script vandaan komt en door wie het is gemaakt.
Beste,
Momenteel ben ik bezig met een nieuwe website. Op deze website zullen scripts geplaatst worden die door mijn collega worden gemaakt. Alleen nu wil ik ervan verzekerd zijn dat er in de scripts een licentie komt, zodat ze niet ongewenst gebruikt/doorverkocht worden.
Weten jullie misschien een idee, waarmee het script optimaal beveiligd kan worden?
Met vriendelijke groet,
A. Rüter
Beste,
Je wilt dit script verkopen, maar je koopt wel een domein incl. host en host hem daar.
Dat betekend dus dat je hem verkoopt en zelf nog gebruikt, ik denk niet dat er dan iemand geïnteresseerd is.
Ik zal dit topic Rapporteren.
Is het probleem inmiddels al verholpen?
Het script om de banners op te halen, gebruik je die op een andere pagina? Zoja, include je de pagina die je hier heb gepost daar ook bij dan?
Ik zie alleen nergens een functie die de show_banner oproept in je laatste stukje?
Heb je in de Database wel aangegeven `Vieuw´ bij de banner?
Alvast van harte gefeliciteerd!! En geniet ervan!