De hele header etc. Het lijkt wel een aangepaste versie.
Posts by A.Ruter
-
-
Volgens mij heeft u hier een tijd geleden ook al een bericht over gepost. Deze is toen gesloten (Reden: onbekend)
-
Dat hangt af van je de aantal vieuws en het bereik wat je hebt. Aangezien je page erg in de smaak valt bij iedereen zal het adverteren ook wel een hoge prijs hebben. Als ik zo kijk naar je bereik dan zou denk ik rond de 30 a 50 euro per advertentie een redelijke prijs zijn.
-
Hoe kan dit ineens binnen 1 dag stijgen?
Wat is de gemiddelde adverteer prijs?
Wat is het onderwerp va je FB page?En graag een afbeelding van je stats overzicht niet van je bereik
-
Ja, een blog lijkt mij ook logisch. Maar daar heb ik helaas te weinig tijd voor en mijn budget is te laag om iemand daarvoor in dienst te nemen. Het marktplaats idee voor Windows 8 apps lijkt me ook eer aantrekkelijk maar inderdaad zolang dit binnen het conform van Windows is zou ik dit kunnen doen.
-
Okee, maar zijn er misschien nog andere ideeën?
-
Met de naam: Alex Rüter
-
Opzich wel een leuk idee, maar zoveel tijd heb ik daar helaas niet voor
-
Beste,
Ik ben flink aan het nadenken maar ik kom er niet uit. Ik heb nu een nieuwe website (8app.nl) alleen ik weet niet wat ik ermee zal doen.
Misschien een groot forum of toch iets anders?
Hebben jullie misschien ideeën?
Ik wil het sowieso wel richten op de Windows 8 Apps.
Alvast Bedankt!
-
Beste,
Je dient sowieso bij KvK ingeschreven te worden, daarnaast heb je nog allemaal papieren en verklaringen nodig voor welke goede doelen je aan de slag gaat en welke winstmarge je zelf wilt behouden. Als particulier kan je dit helaas niet doen.
-
Hij vermeld ook dat de source gratis is en je alleen betaald voor het domein. Dat betekend dus dat hij geen kosten rekent voor de source. Waarschijnlijk weet hij elf ook dat de source gratis te downloaden is.
Ik stuur u morgen even een PB.
-
Beste,
Okee, ik kan mezelf dan nog geen organisatie noemen maar dat is uiteindelijk wel de bedoeling. Het verschil wat wij willen maken is op dit moment nog niet van toepassing, we willen eerst zoveel mogelijk mensen naar ons toe trekken (Plannen worden uitgewerkt). Het is ons doel om Kinder Mishandeling onder de aandacht te brengen, zodat het herkend kan worden en zoveel mogelijk tegengegaan kan worden.
Scarface: Natuurlijk vanuit een pessimistisch gezicht zou je inderdaad zeggen dat je er niks tegen kan doen. Maar des te meer mensen hier baat bij krijgen des te minder kan dat de mishandelaars krijgen, de kenmerken worden steeds duidelijker. In ieder geval bedankt voor het succes wensen dat zal (hopelijk) wel lukken.
Gelieve vragen te stellen per PB.
Met vriendelijke groet,
A. Rüter -
Beste,
Ik kies voor windows 7, de uitstraling is veel mooier en het is veel overzichtelijker. Daarnaast is windows 8 niet overzichtelijk en totaal niet gebruiksvriendelijk. Wel is windows 8 weer zeer compact, maar qua devlopment e.d is het geen goede optie. Ik blijf dus bij windows 7!
-
Beste,
Naar mijn mening heeft een flash station geen recovery gedeelte, dit betekend dus dat alles wat er gedaan wordt (Het erop zetten & verwijderen). dat daar niks van wordt opgeslagen, het terughalen van bestanden lukt dus ook niet meer. Stel je hebt het van de flash drive verwijderd en het komt in de prullenbak van je pc/laptop terecht dan zou je het wel kunnen proberen via je laptop/pc.
-
Nou, ik ga toch weer echt terug naar me originele Windows Vista, heb een lange tijd 7 (illegaal) gebruikt is erg mooi systeem. En ben zeker bereid die nog aan te schaffen, maar windows 8 is voor mij geen optie visueel is het inderdaad er erg hard op achteruit gegaan en vindt het niet mooi, daarentegen is het niet gebruiksvriendelijk. en de onhandige bureaublad die je ook nog kan gebruiken is al helemaal niet de moeite waard, er is geen start menu meer daar. Mijn conclusie: Windows Vista, Windows 7 ! perfect! ... Windows 8 Nee!
-
Zit er een vergoeding aan verbonden, en wat wil je precies.Wat meer informatie zou hanig zijn....
-
Beste,
In windows 8 schijnt er al een optie te zijn. OP de volgende pagina kan je lezen hoe het werkt om hem aan te zetten: http://www.advicehow.com/enable-remote-desktop-in-windows-8/
-
@Fils, zoals ik al zeg zijn wij een startende organisatie dat houdt dus in dat we met alles bezig zijn om dus een echte organisatie te worden. Maar daar gaat het hier niet om, we proberen nu mensen naar ons toe te trekken die ons helpen door de page te liken, zo kunnen we meer mensen bereiken en vanuit daar wordt gekeken van hoe of wat.
-
Zulkeemails zullen in de omloop blijven, ze zullen altijd overal proberen geld uit te slaan en mensen te hacken. Verstandig is dus dit in ieder geval ten alle tijden te melden aan iedereen die je kent (Zoals nu) en contact opnemen met in dit geval Paypal en aangeven dat er een mail in de omloop is. Zo wordt er sneller aan gewerkt dat deze weer verwijderd/geblokkeerd wordt.
-
Gefeliciteerd!
En een fijne tijd op ictscripters.com.