Posts by A.Ruter

Ik zal zometeen na het eten dan de informatie bar vervangen voor jou idee, moet alleen nog ff kijken welke kleur ik het beste dan kan gebruiken ;)

Edit: Ik heb het een klein beetje aangepast, want die boxen die je liet zien kan ik niet gebruiken. Dus ik heb de informatiebalk nu losgehaald van het menu.
    "Nieuws" toegevoegd + de shadow van het informatie icoon aangepast.

Hamza-R: Die informatie balk wil ik wel laten zitten, ik zal die shadow wel meer laten vervagen. Zal na het eten de update posten :)

Algemeen: Jullie zouden dus niet (Menu, Content, Menu) doen? :)

Edit: Hamza-r het was eigenlijk ook meer en deels om te vragen wat er nog aangepast of veranderd kan worden :) Maar denk geeft het gelijk een check voor zover het is! :)

Beste,

Ik wil graag voor zover ik ben een check laten uitvoeren op het design wat ik heb gemaakt.
    En graag wil ik vragen wat ik er nog meer bij kan doen, ik zit nog te twijfelen hoe ik de content indeling wil namelijk.

Of ik daar een groot blok van maak, en alleen één menu. Of dat ik 3 content vlakken naast elkaar zal doen.

En wat vinden jullie van de kleurenindeling?

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

Beste,

Ik heb inmiddels de oplossing al gevonden, ik had de javascript niet eens hoeven toevoegen. Er was al een function.js aanwezig hierin hoefde ik alleen de datum etc. aan te passen.

en de {hn} te vervangen voor (Days)

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

Beste,

Ik ben momenteel bezig in de opmaak van mijn countdown. Maar mijn script wil niet werken, zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

Beste,

Ik ben momenteel bezig met een website, maar hier wil ik ook graag een app voor ontwikkelen.
    Nu ben ik hierin alleen nog totaal niet thuis, weet iemand misschien hoe je apps kan maken?

Welke software?
    Handige tutorials? (Zelf al gezocht maar voornamelijk engels)

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

Okee, dat lijkt me dan inderdaad niet echt een slim idee.
    Ik be nu bezig met iemand om een community op te bouwen voor 8app waarin ook een appstore verwerkt wordt, met nog een paar andere ideeën. We zullen dan ook de leden de kans geven om revieuws te schrijven, en zullen eventueel met een rss feed het nieuws laten zien.

Dus voor nu ben ik voorzien, in ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken! :)

Maar is het dan ook mogelijk om feeds in te laden waarbij mensen reactie's kunnen geven? Is dat eventueel mogelijk via Wordpress of iets dergelijks? Opzich hoeft een blog inderdaad niet veel werk te kosten als ik zo ga nadenken. En mensen zoeken voor backlinks is op zich wel een handig idee.

Het windows 8 genre is wat dat betreft wel groot, denk aan de applicaties, software, installatie, uitbreidingen e.d

Beste,

Alvast excuses als het in de verkeerde categorie staat, maar er is niet echt een categorie voor deze vragen.

Ik ben op zoek naar een soort van marktplaats systeem / app store systeem. Waar mensen zich kunnen registreren (Met eventueel een abonnement). en waar ze dus hun apps kunnen verkopen. Is er ergens zo'n script wat al bestaat of iets? Of is er misschien iets wat ik kan ombouwen tot zo'n soort van appstore?

Alvast Bedankt!