Okee, hartstikke bedankt. Ga deze methode even doornemen. Inmiddels wordt ik ook al geholpen.
Slotje
Okee, hartstikke bedankt. Ga deze methode even doornemen. Inmiddels wordt ik ook al geholpen.
Slotje
Beste,
Ik weet niet zo goed een titel te bedenken. Maar ik ben dus op zoek naar een script / tutorial die mij verteld hoe ik net zoals hier op de "ledenlijst" ervoor kan zorgen dat ook bij mij er komt te staan welke gebruiker, welke pagina bezoekt.
Als iemand eventueel search tref woorden heeft, hoor ik dat ook graag! Want ik weet eerlijk gezegd niet op welke tref woorden ik moet zoeken.
Beste,
Voor een website van mij ben ik op zoek naar 4 vrijwilligers die mij willen helpen met het controleren op bugs, en willen helpen met het kijken naar de lay-out/indeling/etc.
Ik zoek dus 2 mensen voor bugs.
En 2 mensen voor de allround check.
Ben je geïnteresseerd stuur mij dan even een PM.
Ik ontvang graag eer informatie per PM omtrent de methode, en waarom u de prijzen zo laag kan aanbieden.
Misschien is het handig om even op google te gaan zoeken, of er zelf één te gaan maken. Je kan ook een oude pakken en die gaan herscripten naar wat je zelf wilt.
Ziet er goed uit!
Alleen er staat bovenaan Privé berichten, dit hoor je toch alleen te zien als je bent ingelogt?
En als ik er op klik, krijg ik deze foutmelding: Fatal error: Call to undefined function redirect_to_login_url() in /home/majidqw10/domains/247gamers.nl/public_html/wp-content/themes/project-ar2-master/pm4wp-template.php on line 16
Voor de rest ziet het er goed uit, en ben ik zeker wel bereid om me aan te melden als het af is
Dankjewel allemaal!!
Welkom in de wereld van bezuinigingen. 2013 zal een hoop veranderen
Topic kan gesloten worden.
Ik zal volgende week J.hermans een bericht sturen.
(Kan nu momenteel niet bij de bestanden)
Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuw jaar.
Pas inderdaad op dat je geen arm verliest
Bedankt!
Dat zal zeker wel goed komen, haha
Beste,
Via deze weg wil ik iedereen een fijne feestdagen & een gezond 2013 toewensen!
Kijk uit met vuurwerken en geniet van de momenten!
wat zoek je nou?
- Ipoker client of IPskinner?
Beste,
Bedankt voor jullie reactie's, ik ben inmiddels voorzien van genoeg sites om een app te maken. Mijn eerste keus valt dan ook op de appinventor. Aaron excuus wist absoluut niet dat het zo ging, maar ook zeker een handig idee!
Met vriendelijke groet,
A. Rüter
Beste,
Ik kan dit ook voor u doen, geheel gratis!
Offtopic: Het lijkt me alleen wel al een probleem, dat als u een crime game wilt starten en u niet eens zelf de source online kan zetten. Als je een crime game wilt starten dien je toch enige kennis te hebben op webmaster gebied. Dit houd dus in dat je moet weten:
- Waar je het beste kan hosten
- Crime games gaan vaak om dataverkeer (Hier wordt ook vaak de fout in gegaan door de cronjobs die er zijn)
- PHP & MySQL (Voor het aanpassen van bugs en toevoegen van uitbreidingen.
Met vriendelijke groet,
A. Rüter
Ik heb de volledige psd file hier liggen... Vortaan alleen ontopic!
Ik zou dan denken aan het control panel DirectAdmin, deze is gebruikersvriendelijk.
Marvixxx bedankt voor je reactie
Zirax: waarom reageer je? Weet jij wat mijn situatie is? Weet jij wat uiteindelijk de bedoeling is? Weet jij of ik het wel kan betalen?
Je reactie is offtopic en gerapporteerd.
Beste,
Kijk hier heb ik tenminste wat aan Bedankt!
Alleen nu moet ik er dus voor zorgen met een virtual server dat ik centos installeer, want ik wil me pc wel zelf gewoon behouden. Ik wil niet me volledige pc ombouwen tot server..
Met vriendelijke groet,
A. Rüter
Ik wil graag weten hoe ik dus een server op mijn pc kan runnen. Niet of het wel mogelijk/haalbaar is
Ik vraag niet om een server, ik vraag om hosting te runnen vanaf mijn pc en wat daarvoor nodig is.
a.u.b alleen ontopic reageren.