Posts by A.Ruter

Beste,
    Ik ben bezig om een .csv lijst te uploaden, in me opencart. Maar telkens krijg ik na ruim 10 á 20 seconden een HTTP 500 error. Wat kan ik hieraan doen? Ik neem aan dat dit ligt aan de toegestelde laadtijd op de server?
    Alvast Bedankt!
    Als ik te weinig informatie geef kunnen jullie er altijd om vragen :)

Okee, laten we er geen diuscussie van maken. Ik heb inmiddels opencart en ben er zeer tevreden mee. Bij deze kan het topic dan ook gesloten worden. Bedankt voor jullie hulp! :)

Yobi werkt ook met opencart zie ik en ben bang dat yobi mij te weinig mogelijkheden bied. Ik ga dus eerst even aan de slag met wat Tim mij heeft gegeven.

Okee, in ieder geval bedankt. Ik heb inderdaad ook de nederlandse vertaling gevonden. Dus ik ga er maar is mee aan de slag :)

Hoi, Allemaal.

Ik ben op zoek naar een webshop script, die makkelijk in te bouwen is. Ik heb al rondgezocht maar kom telkens uit op magento/e-/os-commerce etc.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes,
    Alex

Beste,

Ik heb nu betere gerichte specificaties die betrekking hebben tot wat er in de computer zit. Misschien dat jullie er dan een betere prijsopgave voor kunnen maken?

XPS 420 PREMIUM QX9650 QUAD CORE PROCESS
    MEMORY 4GB DUAL CHANNEL DDR2 800MHZ [4X1
    19-IN-1 BLUETOOTH MEDIA CARD READER
    HARD DRIVE 1.5TB SERIAL ATA RAID 0 STRIP
    4X BLU-RAY DVD+/-RW (READ/WRITE) DISC DR
    DISPLAY : 24IN E248WFP EUROPEAN BLACK WI
    GRAPHICS 1GB ATI RADEON 3870 X2 GRAPHIC
    SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER PCI SOUND
    TV TUNER PCIEX1 CARD WITH REMOTE CONTROL
    WIRELESS : INTERNAL WIRELESS 802.11N PC
    OPERATING SYSTEM : DUTCH WINDOWS VISTA Home
    DUTCH MICROSOFT OFFICE 2007 BASIC

Ik hoor graag van jullie! :)

Groetjes,
    Alex

Ik heb even me startpost aangepast i.v.m ontbrekende informatie. Fils, zou ik even een nieuwe prijsopgaaf van je mogen en waarom is het bedrag nu al zo laag? Of is het tegenwoordig niet veel meer waard?

Beste,

Ik heb een DELL XPS420 met XPS minivieuwer
    Flatscreen 24 inch
    Met een 1,5 TB Opslagruime (2 Harde schijven)
    4GB RAM
    Videokaart van 2GB (Gaming videokaart)
    Besturingssysteem: Windows Vista (Orginele licentie)

Nu wil ik deze graag verkopen, wat zou ik er ongeveer voor kunnen vragen?

En als ik er in ruil voor een laptop wil, wat voor laptop type/specificaties zou ik er dan voor terug (moeten)/kunnen terug verwachten?

Specifieke namen van videokaart etc weet ik niet, dit omdat ik ook niet de pc tot beschikking heb. Verblijf momenteel op een ander adres. Maar hopelijk kunnen jullie mij helpen?

Nee, dat bedoel ik dus niet. Ik bedoel echt de fabrieksruimte van de schijf, dat als je bestanden verwijderd worden ze daar naartoe verplaatst. Dat wil ik leeg hebben, dus wil inprincipe de computer naar de staat brengen toen die uit de fabriek kwam.

Inmiddels is Photoshop cs 6 ook al uit.. Ik zelf geef mij daar de voorkeur aan, misschien is leuk om dat even na te checken? ;)
    Het plaatje ziet er erg leuk uit, en je naam veranderen zou je even aan K. Rens moeten vragen :)

Beste,

Ik wil graag mijn PC volledig opnieuw installeren, met de software die ik toen meegeleverd heb gekregen van DELL. (Windows 7).
    Nu weet ik dat iedere computer ene factory schijf heeft, die verwijderde bestanden opslaat.

Maar hoe zorg ik er nou voor dat ook deze aparte ruimte zich leegmaakt, zodat ik een hele schone pc heb...

Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel, ik hoor graag van jullie ! :)