Posts by A.Ruter

Hmm... ik weet niet of het aan de index ligt maar zoals het er nu naar uit ziet wel. Ik ben nu eerst de Performance Grade aan het oplossen. Zodat alles wordt gecached enz.

Die tools zijn inderdaad handig en kan ik goed gebruiken.
    Inderdaad afbeeldingen die niet bestaan moet ik eruit gaan filteren omdat dit teveel vraagtijd eist.

Wat betreft externe js die worden wel geladen i.v.m jquery e.d

Waar ik ook aan zit te denken en ben tegen gekomen in mijn onderzoek waarom OpenCart zo traag is is vanwege het feit (Misschien) omdat alle categorieën op iedere pagina worden geladen door het menu (incl. dropdown). Maar dit kan ik niet weghalen omdat ik het menu gewoon nodig heb.

Ik zal de tool is ff flink gaan bekijken en kijken of ik met die resultaten de laadtijd sneller kan maken.

want zeg nou zelf 15 sec is absurd hoog? :O

Besturingsysteem: Linux
    Webhosting: Webhosting Pro (Hostnet)
    Opslagruimte: 5GB

Ik werk met OpenCart die gebruik maakt van een cache systeem.
    alle images worden geladen vanaf de server zelf.

als je me zou kunnen helpen graag! :)

Beste,

de laadtijd van mijn website is erg traag. Dit wil ik wel omhoog hebben ook voor me bezoekers/klanten, want dit lijkt me een ergernis.

Ik ben dus nu op zoek naar iemand die mij hier mee kan helpen om de oorzaak te vinden?

Alvast bedankt! :)

De prijs is zo hoog omdat het een goed domeinnaam is waarvoor goed publiek te trekken is.

Ik heb het topic aangepast. Het is nu gewoon bieden vanaf €35,00 euro.
    Of een goed voorstel voor een buy-now! :)

Het betreft op dit moment alleen het domein. Statistieken heb ik daarom helaas niet.
    Wel heb ik in het begin lichte promotie gedaan en zat toen al binnen 2 weken op 200 unieke bezoekers.

Beste,

Ik zoek nog iemand die mijn webshop wil ondersteunen doormiddel van promotie en eventueel scripting.
    Dit is alleen wel op vrijwillige basis (Voorlopig)

Beste,

Bij deze verkoop ik het domein "8app.nl".
    Dit domein heb ik al een tijdje, maar helaas door me bedrijf verder niks meer mee kunnen doen.

Het is een zeer goed domein, vooraal i.c.m windows 8. En de nieuwe versie Windows 8.1

Domein: 8app.nl
    Geregistreerd bij: TransIp
    Verloopt op: 6 November 2013

Bieden vanaf: €35,00
    Opbieden met: €2,00
    Buy now: Bedenk maar iets! :)

Het domein zal een jaar verlengd worden bij aankoop. Nieuwe verloop datum zal dan staan op (6 November 2014)

Ik vindt het niet raar. Maar wat betreft de interne werking en de modules zou ik zeggen, maak een servertje of een gratis host en installeer de hele boel. Dan kan je het zelf ondervinden ;)

Beste,

Ik hoop dat ik in het goede forum heb geplaatst.
    Maar ik ben momenteel druk bezig om .csv's te uploaden. Dat werkt allemaal prima. Ik werk met (CSV Import Pro - OpenCart).

Nu heb ik het probleem dat als ik de keuze maak voor (Add/Update) en dan de optie ("Model") (Maakt inprincipe niet uit verder).

dan krijg ik continue een "HTTP 500 error".

Zou iemand mij hier a.u.b mee kunnen helpen? Ik kom er niet uit en heb al rondgekeken op internet. Maar heb helaas niet kunnen vinden waar het aan zou kunnen liggen.

Alvast bedankt! :)

Nee, dat is niet wat ik bedoelde.

Ik ben meer op zoek naar bedrijven waarbij je direct kan inkopen, en die eventueel een .csv of .xml lijsten leveren met hun producten etc voor importering in mijn webshop.

Maar bedankt voor het meekijken :)