Ik ben wel geïnteresseerd, meer informatie graag per PM.
Posts by A.Ruter
-
-
Aar, misschien moet je beter kijken wat de vraag is, het antwoord wat jij momenteel geeft heeft geen bertrekking meer daar is al een antwoord op.
-
Koen bedankt
Alleen dit werkte dus niet, ben erachter gekomen dat de server van hostnet niet zo best werkt. Heb ene klacht ingediend en een herinstallatie aangevraagd. Ben nu druk in gesprek met ze voor de kosten die ze rekenen, heb tot nu toe alleen maar problemen met mijn VPS bij hun.
Topic kan op slot.
-
M.Martens: Aangezien jij boekhouder bent.
Wat is verstandig, bij iedere aankoop de 21% opzij te zetten, of gewoon voor de zekerheid van iedere aankoop 30% opzij te zetten voor de belasting?
-
Beste,
Ik krijg nu ineens de hele tijd een Bad Request (500 error). Ik krijg het maar niet voor elkaar deze eruit te halen.
2013/06/14 14:27:33 [error] 13399#0: *1723 connect() failed (111: Connection refused) while connecting to upstream, client: 66.249.72.169, server: svgshop.nl, request: "GET /BlackBerry?product_id=2090&page=4 HTTP/1.1", upstream: "http://37.128.149.34:8088/BlackBerry?product_id=2090&page=4", host: "www.svgshop.nl"
De port van de ip staat ook op 8088 maar dit moet 80 zijn. Maar in de httpd conf staat de port listen gewoon op 80..
Wat gaat hier verkeerd?
Inmiddels is dit probleem opgelost, alleen nu blijf ik een 500 internal server error krijgen.
2013/06/14 15:05:07 [crit] 15412#0: accept4() failed (24: Too many open files)
-
Okee, bedankt. dan ga ik dat uitzoeken
-
Beste,
Ik ben FireBug Console gaan gebruiken, omdat dit mij zou laten zien wat er eventueel mis is met mijn website.
Maar kan iemand mij hier meer informatie over geven?
Want ik krijg nu dit te zien: -
Tieske, je bent niet verplicht een ondernemingsplan in te leveren. Wel zullen ze vragen wat je gaat doen, een ondernemingsplan is alleen nodig indien je contracten aangaat met grote leveranciers of een financiering van de bank wil.
Aanvullend op Tieske:
Kijk dus goed wat voor zaka je start, met bepaalde branches heb je meer voordelen en minder hoge belastingtarieven. Als je voor jezelf begint raad ik je aan de eenmanszaak. Want bij de VOF of BV heb je een startkapitaal van minsten 25.000 nodig volgens mij. -
Niet vervelend bedoeld, maar kijk ook naar je zoektermen:
https://www.google.nl/#output=…6b702798&biw=1518&bih=716
En bedoel je dit niet, maak dan je uitleg duidelijker
-
Je kan ten alle tijden je diensten wijzigen. Geef dit wel eerst door aan de KvK voordat je je diensten wijzigt.
-
Okee, ik heb nu echt talloze manieren gebruikt. Maar het lukt me gewoon echt niet. Ik kan ook nergens vinden waar die eventueel de variable mist..
-
PM me maar met meer informatie en eventueel een demo etc.
-
KvK Inschrijving is gratis.
Je krijgt een gratis eenmalige electronische ondertekende KvK uitreksel.
een papieren uitreksel kost gewoon 11 euro.Betreft de BTW daar akn KvK je direct inschrijven bij de inschrijving voor de KvK. Verder hoef je nergens op te letten behalve welke branche je gaat doen, of je dan nog vergunningen moet regelen. En als je nog vragen hebt kan je die altijd stellen.
-
$parts = explode('/', str_replace(isset($_SERVER['REQUEST_QUERY'], '', $_SERVER['REQUEST_URI']));
dit heb ik geprobeerd.
-
Ik heb gezocht, maar het probleem lost zich niet op als ik de (isset gebruik..
Dit is de lijn, maar ik krijg het niet gedaan hoor..$parts = explode('/', str_replace($_SERVER['REQUEST_QUERY'], '', $_SERVER['REQUEST_URI']));
-
De code
PHP
Toon Meer<?php ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // SETUP DEFAULT VALUES AND INCLUDE CONFIG // ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// $min_encodeImages = false; $min_encodeURL = false; $min_errorLogger = false; $min_allowDebugFlag = false; $min_serveOptions['maxAge'] = 8640000; $min_documentRoot = ''; $min_cacheFileLocking = true; $min_cachePath = '../system/cache/min'; if (file_exists('min.config')) { include ('min.config'); } ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // DO NOT EDIT BELOW THIS LINE! // ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if ($min_encodeImages) { $min_serveOptions['postprocessor'] = 'baseProcess'; } $min_serveOptions['bubbleCssImports'] = false; $min_serveOptions['minApp']['groupsOnly'] = false; $min_serveOptions['minApp']['noMinPattern'] = null; $min_symlinks = array(); $min_uploaderHoursBehind = 0; $min_libPath = dirname(__FILE__) . '/min'; ini_set('zlib.output_compression', '0'); define('MINIFY_MIN_DIR', dirname(__FILE__)); // setup include path set_include_path($min_libPath . PATH_SEPARATOR . get_include_path()); require 'Minify.php'; Minify::$uploaderHoursBehind = $min_uploaderHoursBehind; Minify::setCache(isset($min_cachePath) ? $min_cachePath : '',$min_cacheFileLocking); if ($min_documentRoot) { $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] = $min_documentRoot; Minify::$isDocRootSet = true; } $min_serveOptions['minifierOptions']['text/css']['symlinks'] = $min_symlinks; // auto-add targets to allowDirs foreach ($min_symlinks as $uri => $target) { $min_serveOptions['minApp']['allowDirs'][] = $target; } if ($min_allowDebugFlag) { $_GET['debug'] = ''; require_once 'Minify/DebugDetector.php'; $min_serveOptions['debug'] = Minify_DebugDetector::shouldDebugRequest($_COOKIE, $_GET, $_SERVER['REQUEST_URI']); } if ($min_errorLogger) { require_once 'Minify/Logger.php'; if (true === $min_errorLogger) { require_once 'FirePHP.php'; $min_errorLogger = FirePHP::getInstance(true); } Minify_Logger::setLogger($min_errorLogger); } // check for URI versioning if (preg_match('/&\\d/', $_SERVER['QUERY_STRING'])) { $min_serveOptions['maxAge'] = 31536000; } // Base32 Decode URL Components if ($min_encodeURL) { include('../system/library/base32.php'); $base32_encode = new Base32; $parts = explode('/', str_replace($_SERVER['REQUEST_QUERY'], '', $_SERVER['REQUEST_URI'])); $fbase = $base32_encode->toString($parts[count($parts) -2]); if (substr($fbase, 0,2) == 'f=') { $_GET['f'] = str_replace('f=','',$fbase); } $bbase = $base32_encode->toString($parts[count($parts) -3]); if (substr($bbase, 0,2) == 'b=') { $_GET['b'] = str_replace('b=','',$bbase); } } if (isset($_GET['f'])) { // SERVE CONTENT if (isset($_GET['b'])) { $_GET['b'] = trim($_GET['b'], '/'); } if (! isset($min_serveController)) { require 'Minify/Controller/MinApp.php'; $min_serveController = new Minify_Controller_MinApp(); } Minify::serve($min_serveController, $min_serveOptions); } else { header("Location: /"); exit(); } function baseProcess($content, $type) { global $min_encodeImageSize; if ($type == "text/css") { $images_pattern = '~(?P<ref>background:.*?url\(\'?"?(?P<image>.*?)\'?"?\).*?;)~'; $i = 0; preg_match_all($images_pattern, $content, $matches); //var_dump($matches); foreach ($matches['image'] as $image) { //echo realpath('..' . $image); if (file_exists(realpath('..' . $image)) && filesize(realpath('..' . $image)) <= $min_encodeImageSize) { $image_info = getimagesize(realpath('..' . $image)); $rewritten = str_replace($image, 'data:' . $image_info['mime'] . ';base64,' . base64_encode(file_get_contents(realpath('..' . $image))), $matches['ref'][$i]); $content = str_replace($matches['ref'][$i], $rewritten . '*' . $matches['ref'][$i], $content); } $i++; } } return $content; }
-
Ik denk dat het hem heir in zit:
dismissmodalclass: 'close' // the class of a button or element that will close an open modal
Maar meer druf ik ook niet te zeggen, haha
-
Beste,
Ik was bezig met mijn f.a.q. tot ik op een gegeven moment naar mijn bestelformulier ging kijken.
Nu merk ik dat er niks meer wordt getoond. Ik krijg dus wel de kopjes te zien, maar niet de login, formulieren etc.
Ik krijg deze foutmelding:
[Wed Jun 12 19:17:35 2013] [warn] [client XX.XXX.XXX.XX] mod_fcgid: stderr: PHP Notice: Undefined index: REQUEST_QUERY in /var/www/vhosts/*/httpdocs/min/index.php on line 78, referer:*
Wat kan ik hieraan doen?Willem: Ik heb het IP adres verwijderd
-
Cakemasher.
Ja ben inderdaad al aan het google, en het is inderdaad een fout aan de directory path. Alleen vroeg het zo snel omdat ik die fout nooit eerder had gehad. Dus dat ga ik even uitzoeken. In ieder geval bedankt voor de hulp! Toopie
-
Cakemasher.
Dat was dus een fout, ik ahd een verkeerde installatiebestand gebruikt denk ik, want nu werkt hij wel.
Alleen nu zit ik nog met het volgende probleem. Ik werk met OpenCart, als ik dus naar het beheer gedeelte wil gaan krijg ik de volgende foutmelding:
Error: Could not load database file ipsmysql!
Maar ik gebruik de ipsmysql toch niet, ik maak gebruik van een gewone mysql.