Posts by Ecliipsee

Bedankt voor je reactie MJorritsma! De layout is van themeforest, dus bij een eventuele verkoop zal deze niet worden meegeleverd. Echter kan de koper deze natuurlijk zelf kopen via themeforest (Uit mijn hoofd was deze 40$).

Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de waarde dan hem daadwerkelijk in de verkoop te zetten. Het probleem is dat ik er te weinig tijd voor heb, terwijl er wel veel potentie in zit. Zo heb ik bijvoorbeeld in één dag (Ong. twee uur werk) toch 2600 bezoekers naar mijn website weten te trekken.

mag ik vragen hoe je dit gedaan heb?

wat Jorritsma zegt. er zijn al een aantal websites zoals deze. misschien met veel moeite dat je een aantal members krijgt maar écht succesvol gaat dit niet worden.

waarde: +/- 100 euro.

Hallo allemaal!

hierbij een nieuw vers topic waarin ik mij aanbied als scripter/designer

ik heb geen portfolio maar kan zo'n beetje alles voor iemand realiseren.

wat kan ik: php/html/css/xhtml/photoshop/slicen/layouts maken/designen.
    genoeg keuze voor jou denk ik!
    ik heb geen portfolio helaas!
    iemand die iets nodig heeft? van klein tot groot project? please stuur mij een pbtje of voeg me toe op skype: ecliiipsee (3x een i)

Mvg,

Ecliipsee.

hahahaha +1 Lars.. leuke naam trouwens ik heet ook Lars :p

maareh..

ja dreamweaver is aan te raden.. zeker als je een beginner bent. het neemt je gewoon veel werk uit handen en laat je van alles zien.. zelf begonnen met notepad ++ maar dreamweaver is zeker niet slecht ;)

Hallo Allemaal,

Ik heb een klein probleempje met mijn website http://www.notimefordinner.nl

het is een bandwebsite en het lukt me maar niet om iets goed uit te lijnen.
    het gaat om http://www.notimefordinner.nl/wiezijnwij.html

je ziet daar 8 blokken op de pagina staan.
    de eerste 7 staan keurig goed en netjes..
    alleen het achtste blok gaat onder het 7e blok staan terwijl het naast het 7e blok hoort.

hier mijn html code en een stukje van de css:

de .css's zitten in de bijlage's :)

hopelijk dat iemand dit kan verhelpen want ik ben hier al vanaf 3 uur vanmiddag mee bezig.

Mvg,

Ecliipsee

Hierbij bied ik mij aan om voo een paar mensen (maximaal 5)
    een layout te maken :)..

wat voor layout maakt niet echt uit.. ik zorg ervoor dat jij een leuke site krijgt.. ook kan ik hem voor je slicen etc.

budget: bespreekbaar
    slice: html/css
    soort: bespreekbaar
    betaalmethode: overschrijving.

Mvg,

Ecliipsee
    (sorry dit bericht is snel geschreven want moet nu weg!)