Posts by Ecliipsee

Mm, K.Rens heeft bepaalde regels opgesteld waaraan leden dienen te voldoen. De uitleg die Willem heeft gegeven lijkt me toch vrij logisch?

helemaal meet eens.

regels zijn niet voor niets gemaakt en daar dienen mensen zich gewoon aan te houden.
    ik snap de vraag echter wel. maar een moderator heeft het opnieuw uitgelegd en dan vind ik dat het afgelopen moet zijn met de discussie.

Mvg.

bedankt voor de tut hoe ik in mijn router kom haha. maar dat wist ik. ik heb het channel van 11 naar 7 veranderd. tot nu toe al 2 minuten geen wegval :). hopen dat het zo blijft

Op het lettertype na ziet die er goed uit hoor :). Ik ben geen Pokémon fan dus dat plaatje vind ik niet echt wat maar het ziet er wel prima uit hoor.

ik zelf ook totaal niet hoor! :p

alleen het leek me makkelijk om een mooi strakke en rustige render te gebruiken :)

ik zie het verschil bijna niet :O
    wel dat hij iets donkerder is en dat het lijkt alsof het een beetje "achter" de smudge staat :p
    tell me how?

Ja maar toch hoor ik van andere mensen dat cs5 fijner is.. naja meningen verschillen.

zouden jullie er ook een cijfer aan kunnen geven?

het is mijn eerste signature dat jullie het even weten ;)

ik moet inderdaad nog wat leuke fonts downloaden enzo. maar had daar geen zin in omdat ik al lang genoeg bezig ben geweest met de afbeelding zelf.

verder wil ik de basis van photoshop leren. dat begint meestal met zulke dingen en daarna kan ik dan ook verder gaan met het maken van layouts in photoshop zelf. scheelt meer tijd dan dat ik alles met css enzo moet doen.