gewoon api aanmaken via twitter, hebben ze een pagina voor en dat kopieren in een file wat in de bestanden zit van mijn script; en je twitter script werkt.
kan je mij daar bij helpen?
gewoon api aanmaken via twitter, hebben ze een pagina voor en dat kopieren in een file wat in de bestanden zit van mijn script; en je twitter script werkt.
kan je mij daar bij helpen?
wel interesse, leden aanbrengen of pagerank enzo omhoog krikken?
budget ongeveer?
wel interesse in linkboer.nl (hoe lang geldig en wat zijn verhuiskosten naar mijn host?) jij kan toch gewoon nameservers changen?
Edit:
script al gevonden
Neee, geheel zelf gescript.
ik heb wel interesse maar hoe werkt het precies met de twitter api?
Dit vroeg ik mij ook al af.
mag hij deze gebruiken als ze op planetrenders.net en meer van zulke sites staan? (gewoon een vraag)
ot:
ik bied 5.
via bellen kun je toch geen geld ontvangen op je paypal?
ik heb wel ervaring met paypal en mollie maar weet niet of dat te combineren valt.
Meer info via pb graag.
verwachte winst?
Mm, K.Rens heeft bepaalde regels opgesteld waaraan leden dienen te voldoen. De uitleg die Willem heeft gegeven lijkt me toch vrij logisch?
helemaal meet eens.
regels zijn niet voor niets gemaakt en daar dienen mensen zich gewoon aan te houden.
ik snap de vraag echter wel. maar een moderator heeft het opnieuw uitgelegd en dan vind ik dat het afgelopen moet zijn met de discussie.
Mvg.
demo:
http://www.notimefordinner.nl/layout1/#
gesliced en wel kun jij hem voor 15 euro kopen.
licentie: volledige licentie op 1 domein (niet doorverkopen)
betaling: overschrijving.
zo'n 5 uur werk in zitten.
Mvg,
is toch gewoon mogelijk via appinventor of heb ik het nou verkeerd?
fake followers volgen vaak belachelijk veel mensen maar hebben zelf heel weinig volgers. hierdoor vind ik het meteen al weer verdacht.
zoals ik al zei: http://en.wikipedia.org/wiki/D…st_Configuration_Protocol
Ik wist alleen niet dat je zomaar het mac-address van je computer kon veranderen
zou graag weten hoe hij dit ook gedaan heeft. heb zelf al meerdere pogingen gedaan maar geen resultaat!
ot:
ik zou gewoon contact op nemen met je isp. heb ik ook een keer gedaan en met 2 minuten had ik weer internet (ging echter wel om een ander probleem)
Toon MeerEens je met je laptop verbonden bent via de kabel (LAN), duw dan voglende toetscombinatie in:
windows toets + R
Je krijgt dan een popup waarin je commando's kunt uitvoeren.
Typ vervolgend in: cmd en duw op enter.
Je krijgt dan een zwarte commandolijn.
Typ vervolgens in:
ipconfig
en enter
Er komt dan iets te staan als:
Draadloos LAN-adapter voor Draadloze netwerkverbinding:
Verbindingsspec.
IPv4-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.0.35
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.0.1
Nu weet je het ip adres van je router.
Typ dit in in je browser met http:\\ voor, in mijn geval wordt het dus http:\\192.168.0.1
Mogelijk krijg je een verzoek om een wachtwoord in te vullen, vul in dat geval het standaard wachtwoord in van je router of volg de instructies die je krijgt (soms vraagt hij serienummer van de router, die onderaan de router op een plakker staat).
Eens je bent ingelogd op je router, staat er onder draadloos iets van 'channel' of 'kanaal'.
Probeer dit eens te veranderen naar een ander cijfer.
Mogelijk heb je storing op je lijn van het daadloos van je buren - en flipt daarom je wifi.
Als je op een ander kanaal zit, ga je geen storing meer krijgen (tenzij iemand anders toevallig ook op dat kanaal zit).
Kanalen lopen dacht ik van 1 tot 13, dus probeer er random een 2-tal zou ik zeggen en kijk of dit het probleem oplost.
Als het dan nog gebeurt, heb je waarschijnlijk gewoon een slechte router en dien je hem te vervangen.
bedankt voor de tut hoe ik in mijn router kom haha. maar dat wist ik. ik heb het channel van 11 naar 7 veranderd. tot nu toe al 2 minuten geen wegval :). hopen dat het zo blijft
Op het lettertype na ziet die er goed uit hoor :). Ik ben geen Pokémon fan dus dat plaatje vind ik niet echt wat maar het ziet er wel prima uit hoor.
ik zelf ook totaal niet hoor! :p
alleen het leek me makkelijk om een mooi strakke en rustige render te gebruiken
hey jij gebruikt mijn oude avatar xD
OT:
Nou heb ik al heel goed zitten Googlen, maar vindt geen goede tutorial om een SHOUTcast serverirtual DJ.
die zin snap ik zelf niet helemaal?
Toon Meerik houd het persoonlijk bij cs5, cs6 heeft andere kleuren zoals zwart waar ik me erg aan stoor moet ik zeggen!
Ik bedoelde dit
Overig wel een rare opbouw van je layers zeg?
ik zie het verschil bijna niet :O
wel dat hij iets donkerder is en dat het lijkt alsof het een beetje "achter" de smudge staat :p
tell me how?
Ja maar toch hoor ik van andere mensen dat cs5 fijner is.. naja meningen verschillen.
zouden jullie er ook een cijfer aan kunnen geven?
het is mijn eerste signature dat jullie het even weten
ik voeg hem ff bij als bijlage! moment
edit: bijlage was te groot dus ff snel op mediafire.com gezet
hier de link:
ik moet inderdaad nog wat leuke fonts downloaden enzo. maar had daar geen zin in omdat ik al lang genoeg bezig ben geweest met de afbeelding zelf.
verder wil ik de basis van photoshop leren. dat begint meestal met zulke dingen en daarna kan ik dan ook verder gaan met het maken van layouts in photoshop zelf. scheelt meer tijd dan dat ik alles met css enzo moet doen.