Posts by DirkZz

Ik zou van het id sowieso een class maken omdat je dingen als "good" en "error" waarschijnlijk vaker en ook meerdere keren op 1 pagina zal gebruiken.

En er dan iets in de richting van;

van maken.

Dat ik het gewoon hetzelfde vind, mijn voorkeur is zelf online te werken. Alleen voor een basis werk ik op local.

Dat ben ik niet met je eens, je moet ten allertijden voorkomen om live te gaan programmeren.
    Af en toe ontkom je er niet aan, maar persoonlijk programmeer ik alles lokaal op een replica omgeving van mijn live server.

Je gaat je eigen gebruikers toch niet tot last zijn?

Lees eerst wel even goed je contract na, het kan goed zijn dat dit in overtreding is met wat je hebt afgesproken met je baas.
    Mocht dat zo zijn, dan zou ik het eerst met hem overleggen en dan ook het contract laten aanpassen. Mondeling is leuk, maar ik zou het dan ook écht zwart op wit laten zetten.

Verder vraag je om goede leveranciers, maar je vermeldt er niet bij wat je wil verkopen.
    Of er kosten aan zijn verbonden is natuurlijk verschillend per leverancier, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat je met deze leverancier een productprijs en een verzendprijs afspreekt.

Het ligt er natuurlijk ook maar net aan wat jij wil, wil jij aparte blisterkaarten, doosjes of extra dingen? Dan kan het goed zijn dat hier een prijs aan hangt.

Het toevoegen is wederom afhankelijk van je leverancier, heeft deze een productfeed of een api? Dan kan je daar natuurlijk iets heel moois voor verzinnen dat hij dagelijks je complete productlijst update.

Uit ervaring zal een bedrijf dat dropshipments regelt vaak het hele bestelproces voor jou afhandelen, het enige wat je hoeft te doen is de gegevens voor een bepaald uur doorsturen.

Verder zou je ook eens kunnen kijken naar Webshop maken met SEOshop webwinkel software | Gratis proberen, maar dat is meer omdat ik persoonlijk geen fan ben van Magento.

Het is nu mogelijk om je eigen posts te "liken" dit lijkt me toch niet de bedoeling? Aangezien dit alleen maar een vertekendbeeld kan geven van een post.

SQL
    SELECT YEAR(datumveld ) AS Jaar, QUARTER( datumveld ) AS Kwartaal, COUNT( id ) AS Aantal
    FROM tabel
    GROUP BY YEAR( datumveld ) , QUARTER( datumveld )

Zo iets?

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

:D Stampen

:P Het partner programma ziet er wel grappig uit, je kan alleen ontelbaar keer op je eigen link klikken. Ik weet niet of dat de bedoeling is?

Zat meer aan zo iets te denken;

JS (jQuery)
    [JS]

<script>
    var username = "bla";
    var password = "bla";

function attemptToAuthenticateUser(username, password)
    {

$.post('http://www.jesite.nl/verifyCredentials.php', { action: "attemptToAuthenticateUser", username: username, password: password }, function( jsonResponse )
    {

var response = $.parseJSON(jsonResponse);

/*
    * Voer een actie uit afhankelijk van de status
    */
    switch (response.status)
    {
    case "authenticated":
    /*
    * Inlogged, laat een bericht zien voor de gebruiker, een redirect oid
    */
    console.log(response.message);
    break;

case "failed":
    /*
    * Verkeerd wachtwoord, laat dit weten aan de gebruiker in een bericht
    */
    break;

default:
    break;
    }

});

}
    </script>
    [/JS]

Dit is ongeteste pseudo code om je een idee te geven hoe je het aan kan pakken.

-------

En om even terug te komen op jouw 2e vraag "Hij ziet str niet".

Dit komt omdat javascript en php totaal geen interactie met elkaar hebben, tenzij je via javascript een POST of een GET request doet richting een php script, zoals in het voorbeeldje hierboven.

Op een andere manier ga je de javascript str variabele niet bij php terecht krijgen.

Wat je op dit moment doet is bij elke gebruiker controleren of zijn wachtwoord de text (string) "str" is.

:P Verander je wachtwoord maar eens naar het woord str.

Doe in JS een post naar je backend, die de credentials valideert en een response terug stuurt. Deze response vang je vervolgens in javascript af om om de gebruiker op de hoogte te stellen of het inloggen al dan niet gelukt is.

Hierna doe je de vervolg actie, wat kan zijn het tonen van een bericht of een redirect.