Posts by Victor

Lees je errors zelf eens:

Notice: Undefined variable: sql in C:\Program Files (x86)\EasyPHP-12.1\www\kingdoms\message_inbox.php on line 54

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given in C:\Program Files (x86)\EasyPHP-12.1\www\kingdoms\message_inbox.php on line 54

Undefined variable. De variabele bestaat dus gewoon niet. Of in ieder geval nog niet.
    Voor jouw script is mysql_fetch_assoc beter. Zoek maar uit wat dat is..
    Dit is precies wat ik bedoelde, jij komt nu met dit soort vragen die je gewoon zelf had kunnen uitzoeken.

Een fout die veel mensen maken is denken dat ze zonder enige kennis zo even een 'browser game' kunnen maken. Dit valt best wel tegen aangezien elk script anders zal zijn en je dus dingen moet aanpassen. Zonder kennis lukt dit niet. Een script vragen dat 'makkelijk is te verwerken in me spel' zal je haast nooit tegenkomen. Elk script is anders. Als ik nu een script zou gaan maken en dat naar jou zou gaan opsturen, zouden de volgende 20 vragen over dat script zijn en hoe je het moet implementeren. Begin simpel, breid het uit.

Zou zo een basic database eruit kunnen zien:

- ID
    - Afzender
    - Ontvanger
    - Onderwerp
    - Bericht

Zet er foutafhandeling in en laat de output van de cronjob naar je e-mail adres versturen. Mocht er wat fout zijn met het script of de cron staat dat in die e-mail.

Moet ik dus een subdomein aanmaken waar de cookies niet gelden en alle plaatjes vanaf dat subdomein laden?
    Ik zat namelijk met dit probleem en google was dit keer niet de oplossing.

Tim, ik ben zelf nooit zo van het voorkauwen, maar ik begrijp je punt.
    Je kunt beta tester worden door de volgende gegevens naar [PM voor e-mail] te sturen. Zij verzamelt alle formulieren en we zullen de beta testers kiezen in de volgende vergadering. ;)

Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Motivatie:
    - Sterke kanten (pluspunten)
    - Waarom jij de beste tester bent.
    - Hoe vaak je ongeveer online kunt zijn.
    - Eigen toevoegingen

Ik ben op dit moment de scripter van YouHorse. Het script dat ik voor me kreeg was erg slecht en daarom zijn we eigenlijk in Beta gegaan. Ik heb op deze manier tijd om het script in orde te krijgen en leuke functies toe te voegen, zonder dat er mensen in je nek zitten te hijgen. Het idee was dat er 5 'leuke' en 'gezellige' mensen beta testers komen en we zo stap voor stap steeds beter kunnen worden.

Nu zit ik nog niet zo lang op dit forum (sterker nog.. ik zit er sinds 5 minuten geleden pas op), maar ik ben eigenlijk al een beetje teleurgesteld.

Ten eerste komen er meteen mensen vragen om een vergoeding. Naar mijn weten staat dit in het topic (Kan vergissing van mijn kant zijn). Je doet dit dus voor je lol en niet voor geld. Dan zit je hier volgens mij sowieso echt verkeerd. Je moet geen baan/hobby kiezen voor het geld, maar je moet het echt leuk vinden! Natuurlijk snap ik ook wel dat je geld moet verdienen, maar dan moet je niet in zo'n topic zitten te zeiken om geld. ;)

Ook komen er mensen die zeggen dat paardrijden een meidensport is. Heb je de olympische spelen gekeken? Volgens mij zag ik daar ook mannen. Kijk even verder dan je neus lang is voordat je dit soort onzinnige uitspraken doet.

@J. Hermans

Op onze website http://www.youhorse.nl/ staat alle info over hoe je een beta tester kunt worden. :)