Ik ben op dit moment de scripter van YouHorse. Het script dat ik voor me kreeg was erg slecht en daarom zijn we eigenlijk in Beta gegaan. Ik heb op deze manier tijd om het script in orde te krijgen en leuke functies toe te voegen, zonder dat er mensen in je nek zitten te hijgen. Het idee was dat er 5 'leuke' en 'gezellige' mensen beta testers komen en we zo stap voor stap steeds beter kunnen worden.
Nu zit ik nog niet zo lang op dit forum (sterker nog.. ik zit er sinds 5 minuten geleden pas op), maar ik ben eigenlijk al een beetje teleurgesteld.
Ten eerste komen er meteen mensen vragen om een vergoeding. Naar mijn weten staat dit in het topic (Kan vergissing van mijn kant zijn). Je doet dit dus voor je lol en niet voor geld. Dan zit je hier volgens mij sowieso echt verkeerd. Je moet geen baan/hobby kiezen voor het geld, maar je moet het echt leuk vinden! Natuurlijk snap ik ook wel dat je geld moet verdienen, maar dan moet je niet in zo'n topic zitten te zeiken om geld. 
Ook komen er mensen die zeggen dat paardrijden een meidensport is. Heb je de olympische spelen gekeken? Volgens mij zag ik daar ook mannen. Kijk even verder dan je neus lang is voordat je dit soort onzinnige uitspraken doet.
@J. Hermans
Op onze website http://www.youhorse.nl/ staat alle info over hoe je een beta tester kunt worden.