Er zijn duizenden maffias. Je hebt een heel goed concept nodig als je wilt opvallen. Aangezien je zelf niet kan scripten neem ik aan dat dit niet het geval is. Dus als je iemand een aantal procent gaat betalen, lijkt me dit geen eerlijke deal.
Posts by Victor
-
-
Waar basseer je de waarde van dat script op?
-
Okee, bedankt. Dan ga ik dat even proberen. Zal ik het script hier zetten als ik het heb?
-
Ik doe het voor je op de basis manier voor 60 euro, uitbreiden bv het ledensysteem nieuwe functies bieden kan later evt.
Ik weet niet of je hebt meegelezen met de berichten, maar de TS heeft al een forum
-
Bedankt voor het snelle antwoord!
Nog wel even wat vraagjes..Wat bedoel je met de browser opslaan in de tabel? Hoe gaat dat in z'n werk?
Als ik afga op IP adressen.. en twee mensen hebben hetzelfde ip adres. Wat dan? Of als ik een dynamisch ip heb? -
Sorry, de TS heeft het antwoord. Mijn vragen zoek ik wel even op google.
-
Is het dan handiger op ctype_digit te gebruiken? Of verschilt dat per script?
-
Ik heb even op google gekeken en ik denk niet dat ik 'remember me' bedoel. Het is de bedoeling dat de gebruiker ingelogd blijft en automatisch word doorgestuurd naar de index pagina, zonder de login te hoeven zien.
Ook heb ik Jopitan even een pm gestuurd.
-
Mijn vraag valt blijkbaar niet op, dus ik stel 'm nog maar een keer.
Is er een voorkeur voor één van deze functies?
ctype_digit(), is_numeric, etch. doen allemaal hetzelfde toch? -
Hallo allemaal!
Ik heb even een kort vraagje.
Is het veilig om een id en gebruikersnaam in een sessie te zetten en daar een tijd op te zetten?
Dus zodat de gebruiker ingelogd blijft voor x tijd.Groeten,
Victor
-----------
Beter nog.. zijn er andere oplossingen om een gebruiker ingelogd te laten blijven?
-
Dat doet in feite gewoon hetzelfde als is_numeric toch? Wat is dan het voordeel van dit?
-
Helemaal top!
Gefeliciteerd met je forum..
-
-
-
Ik dacht altijd dat een cron iets was dat automatisch scripts uitvoert. Heb ik het nou fout?
-
Okee, maar hoe kan dit een cron zijn als ik vragen mag? Hij geeft alleen geld als je de pagina bezoekt. Een cron zou het script na x tijd moeten uitvoeren. Dat gebeurt hier niet.
-
Volgens mij draait dit niet op een cron. Hij roept het aan als je de pagina binnenkomt. Ik gok dat hij kijkt of er 24 uur voorbij is en dan geld geeft..? Maar zonder code weten we dat dus niet zeker.
-
Ik zie geen bijlage..?
-
Hoe zijn de wachtwoorden versleuteld? Heb je gedacht aan SQL injection, etc?
Oftewel.. is dit script veilig? -