Goed bezig Koen!
Vind het leuk dat je zo goed luistert naar alle ideeën van de community.
Ik kijk al uit naar de volgende updates. Al een idee wanneer die mobiele versie gaat komen?
Posts by Victor
-
-
I'll have to agree with Tim. I am ashamed for the mentality. "I don't care for typo's, I'm just typing it like I would typ in Dutch." Nobody is going to take you seriously if you're speaking like a 12 year-old kid. I don't mean to offend you with this, so please don't take it too personal!
We almost lost our AAA status, so I wouldn't brag about that.
Also I do realise that it is rather difficult for us 'dutchies' to speak English with a fluent accent. It's probably because of the way we speak Dutch, our dialect(*) is completely different. However with just trying and speaking you can improve this.
Last year I completed my cambridge exam with a B. Anyone else who did this exam?
* Tongval? I'm not sure if dialect is the correct word, so please correct me if I'm wrong about this.
-
Geen iOs?
-
There are a number of mistakes in your post, so you're actually writing your own answer. You have to see this thread as a learning oppertunity. If you're going to work for a company abroad, it's useful to speak Englisht to a certain degree. You don't want your customers having to decipher everything you say.
-
Ik weet niet of ik nog zo lang kan wachten hoor...
Nee hoor.. ben benieuwd!
-
Mensen blijven iets spelen als het leuk is, er veel content is en de beheerders een beetje serieus overkomen. Dat heeft niks te maken met een promotor. Die zoekt alleen mensen die geïnteresseerd zijn. (Als dit niet waar is, gewoon zeggen
)
-
Reacties op downloads lijkt me ook een goede uitbreiding! Koen, weet je al wanneer je de updates gaat doorvoeren?
-
Ik denk dat ik het weet...
Heeft het iets te maken met tutorials of blogs? -
Dit zijn gewoon 3 boxen met een achtergrondplaatje. Als je een tut kijkt over slicen kan je dit net zo goed zelf doen.
-
I agree with Tim. Everone should be able to speak English. You're not going to change this with one thread. However, if we can make a nice conversation, people will join and practise with us. Every bit helps I guess.
I do have one question though. Why use "Yours sincerely"? Since this is a rather informal thread I'd say "Take care" or "Kind regards". Well.. I guess it's a personal thing.
Kind regards,
Victor
-
Probeer even error reporting aan te zetten. Dat helpt vaak een heleboel!
Even een aantal opmerkingen die off topic zijn, maar toch wel handig zijn:
- Zet alles in de css. Je doet id="page_container" in je div en dan ga je nog extra style ernaast schrijven.
- Gebruik single quotes voor je echo
- Het is niet nodig om zo vaak php te openen en te sluiten. In de forms kan je er gewoon één php open één php sluiten van maken. -
Het werkt wel, maar het is niet net.
Ik raad je aan om het gewoon even overnieuw te scripten. Je kan namelijk geen spel hebben als je er geen verstand van hebt. (Althans geen écht goede) Je moet namelijk begrijpen dat het script van crime-crime.com niet supergoed is. Voorbeeld: In de layout werken ze met tables en daar zijn deze niet voor bedoeld. -
Ik vind de tweede versie al een verbetering van je eerste!
Je eerste versie bevatte echt een aantal valse stukken. Maar ik vind dat muziek iets is dat van binnen komt, dus als jij het mooi vind is het prima.
De beat in het begin vind ik net iets teveel. Misschien iets van een basedrum proberen die 2 of 4 keer per maat slaat.
Ook het deuntje dat begint op ongeveer 0:24 vind ik niet passen.
Dat deuntje op 0:31 vind ik echt superleuk. Het geeft een beetje een retro game gevoel. Beetje mario achtig -
Even een kleine opmerking. Misschien dat dit niet de hele code is, maar je sluit nergens je html af.
-
Welke bedoel je dan? Welke tijd?
Ooh sorry! Je had er al een tijd bij gezet
-
Shazam geeft bij mij aan dat het Happy Together van Poogie Bear is.
Heb het liedje even geluisterd en het lijkt te kloppen. -
-
Precies! Dat is de reden waarom we gewoon moeten zeggen: Je kan het beter op die en die manier doen.
We zijn een community en dit is gewoon een leerproces voor ons allemaal. -
Gefeliciteerd!
-
Fils, het gaat erom dat je altijd foutafhandeling in je script moet hebben. In plaats van de niet userfriendly or die methode te gebruiken kan je net zo goed nette foutafhandeling inbouwen met hetzelfde resultaat.