Daar heb je gelijk in. Ik bedoelde ook niet dat hij geen bezoekers zou kunnen krijgen, maar dat als je iets unieks hebt, je juist meer bezoekers kan krijgen.
Laten we het nu weer even over het forum hebben. Excuses.
Posts by Victor
-
-
Mijn punt is dat ik me niet aangetrokken voel naar een phpbb3 forum. Stel dat je 10 phpbb3 forums hebt over tattoo's en één forum als dit (ICT's) over tattoo's. Dan zou ik eerder voor dit forum gaan.
-
Hoe doe je dat? Op google chrome kan ik hier nog gewoon erop klikken.
-
En de machtsstrijd tussen apple en samsung gaat gewoon door. Wie zal deze keer winnen?
AMSTERDAM - In een Zuid-Koreaanse rechtszaak tegen Apple heeft Samsung gezegd de broncode van het besturingssysteem iOS 6 te willen zien.
Samsung beschuldigt Apple ervan inbreuk te hebben gemaakt op een softwarepatent. Zonder in de broncode te kijken kan niet worden vastgesteld of dat inderdaad het geval is, zeggen advocaten van Samsung.
Vertegenwoordigers van Apple noemen het verzoek van Samsung 'krankzinnig'. "Het slaat nergens op. Samsung wil dat we onze meest belangrijke data niet meer mogen beschermen", zeiden advocaten van Apple in de rechtbank, zo meldt de Korea Times.
Samsung zegt een patent te hebben op het checken van berichten, weerinformatie en de kalender door van de bovenkant van een scherm naar beneden te 'swipen'. Het patent van het Koreaanse bedrijf daarvoor zou al in 2006 zijn goedgekeurd, terwijl Apple de functie in 2011 in iOS integreerde.
De rechtbank moet nog bepalen of het verzoek van Samsung wordt ingewilligd. Eerdere pogingen van Google en Motorola om op eenzelfde manier inzicht te krijgen in de code van iOS 6 mislukten.Door: NU.nl/Jeroen Kraan
-
Haha, die opmerking maakt mijn dag goed!
Ik gebruik de extra functies eigenlijk weinig, dus zie zo op het eerste oog niet wat er anders is.
-
Nu is het duidelijk, maar dan ook wel iets té duidelijk.
Gewoon kleiner rechts onder. Vergeet ook niet de punt achter incl.
Achter btw hoeft daarentegen geen punt.//
Ik zie nu dat je het hebt aangepast. Ziet er goed uit zo!
-
http://lmgtfy.com/?q=Online+betalen
Bramieboy noemde er al een paar. Je moet zelf zoeken en dan kijken of ze betrouwbaar zijn. Als je hier niet uitkomt het hier vragen. Niet zeggen: Dit wil ik, dat zijn mijn eisen. Ga maar even zoeken voor me.
-
Amnesia,
Een "gewone" gebruiker ziet het ook wel als ieder forum er hetzelfde uitziet.
Ik weet verder niks van tattoo's af, maar als dit lettertype daarbij gebruikt word is dat inderdaad wel relevant. -
-
Maak geen nep accounts aan!
Dat is als in een winkel zeggen dat je nog genoeg op voorraad hebt, maar dat dat eigenlijk niet zo is.Verder vind ik het logo niet passen bij de rest van de website. Logo is ook redelijk slecht leesbaar door het gekozen lettertype.
Ook het feit dat dit een phpbb3 forum is trekt mij niet aan. Dit kan iedereen. Iedereen die het wil kan een phpbb3 forum opzetten, logo veranderen en dan wachten op leden.
-
Je kan domeinnamen registreren op bijvoorbeeld transip.
-
TS kan je even melden of je toestemming hiervoor hebt (ivm privacy wet).
Anders is dit namelijk illegaal. -
Heb je toestemming om die gegevens te verkopen? Privacy wet..
Ik heb even een stukje hier:Wet bescherming persoongegevens (wbp).
- Je moet de mensen vertellen dat je dit doet
- Je hebt toestemming nodig van al die 650 mensenEn zo staat er nog wel een stukje op rijksoverheid.nl
-
Er valt hier weinig tegen te doen. Alleen al het feit dat je voor een "Facebook hacker" 6 euro betaalt had je moeten waarschuwen.
-
Klopt, maar kijken kan geen kwaad. Je kan later altijd nog een boek aanschaffen. Heb zelf nooit boeken nodig gehad.
Dat is een leeg antwoord. Hier kan niemand iets mee.. misschien moet je het uitleggen?
-
Gewoon even langsgaan in de bibliotheek dan!
Genoeg leesvoer voor je. Zoals Thjeu al zei maakt het niet zo heel veel uit. Het enige wat per boek nog wel eens kan verschillen is de manier waarop mensen programmeren. Dit is iets persoonlijks. Voor de rest veel succes en laat het maar horen als je vragen hebt.
-
Beste banditweb,
Eerst moet je weten dat er geen boeken bestaan voor het maken van een text based spel naar jouw speciale wensen. Ten tweede moet je weten dat jouw eerste doel te hoog is. Probeer van iets simpels naar iets moeilijkers te gaan.
Dan je vraag, er zijn ontzettend veel goede tutorials op het internet te vinden. Ik heb voor programmeren nooit een boek nodig gehad. Ik leer altijd van het kijken naar hoe andere mensen het doen, het zelf proberen, trial and error. Phphulp.nl en sitemasters.be hebben bijvoorbeeld goede tutorials. Daar zou ik even naar kijken. Heb je een specifiekere vraag: Bijvoorbeeld hoe je een gastenboek het best kan maken, dan kan ik of een van de andere mensen je daarbij helpen en eventueel een tutorial schrijven.
Zorg eerst dat je html goed onder de knie hebt. Dan kun je verder met css en php/mysql.
Hopelijk heb je hier iets aan. Hoor het graag als je nog vragen hebt!
-
Okee. bedankt voor je antwoord Tim!
-
Wat was de oplossing? Ik gok dat je de library niet had geinclude?
-
Moet je als je een cd koopt dan 3 cent extra belasting betalen? Of hoe gaan ze bekijken of jij iets kopieert?