TS kan je niet gewoon wat informatie hier posten? Wat maakt jouw crime zo speciaal, aangezien er al duizenden crimes zijn.
Posts by Victor
-
-
Het punt is gewoon dat je md5 niet als enige beveiliging zou moeten hebben. Md5 is achterhaalt en er bestaan genoeg betere oplossingen om je wachtwoorden veiliger te versleutelen.
We moeten beginners geen slechte gewoontes aanleren.
-
Waarschijnlijk bestaande code, gezien de prijs. Graag zie ik een voorbeeldportfolio.
-
Dat is inderdaad wel het probleem met tutorials. Ze missen vaak essentiële dingen.
Deze bijvoorbeeld, heeft zeer matige beveiliging. (Alleen md5 versleuteling van wachtwoorden) -
Wellicht weet hier iemand een goede tutorial. Het is meestal zo dat je niet weet wat goed is en wat fout is.
-
-
-
-
Klik eens op de link die Tim stuurde. Het eerste resultaat geeft volgens mij al meteen wat je zoekt.
Hier ook nog iets met jQuery: jQuery Progress bar
-
-
Ik denk dat apple zich beter kan richten op iets nieuws en innovatiefs. Ze zijn dit jaar 17% beurswaarde kwijtgeraakt en ze zijn hun toppositie gemeten naar beurswaarde kwijt. Beleggers zien het somber in. Ik denk dat apple een grote fout heeft gemaakt met al die rechtszaken.
-
Bedankt voor je toevoeging
-
Beste ICT'ers,
Ik ben opzoek naar manieren om MySQL errors te loggen.
Dit naar aanleiding van mijn blog post (MySQL query foutafhandeling). Dit kan ook in de vorm van frameworks zijn.
Errors loggen in de database heeft geen zin aangezien je als je een MySQL error krijgt de database liever niet gebruikt.Manieren om errors te loggen:
- Fopen() Error bestand
- E-mailFrameworks:
- Klogger
- CodeIgniterGraag hoor ik meer ideeën om errors te loggen.
-
Cache verwijdert, maar hetzelfde resultaat.
-
Is er hiervoor een optie? Want mijn chrome is geupdate.
-
Is dit iets dat firefox zelf heeft gemaakt? Want het lijkt mij raar dat google chrome deze optie niet heeft.
-
Werkt dit?
Ik heb zelf altijd geleerd om single quotes (') te gebruiken voor php echo's.
Op regel 59 heb je 2 single quotes.op lijn 28 kan je betere foutafhandeling gebruiken. Zie daarvoor mijn blog (Query foutafhandeling)
-
Kijk, jij hebt je variabelen binnen de quotes op deze manier:
Zo haal je de variabelen buiten quotes:
Je ziet ook dat in het 2e voorbeeld de variabele blauw is. Als je een editor als notepad ++ gebruikt, kan je het ook zien als je iets fout doet aan de hand van de kleuren.
Ik ben een blog aan het schrijven over foutafhandeling in queries.
Zal die vanmiddag waarschijnlijk online zetten.
//
Deze staat inmiddels online. -
Kijk even naar SEO
-
Ik zie ook nergens dat je kijkt of er op zoek is gedrukt.
Verder;
- Variabelen buiten quotes halen
- Ik mis goede foutafhandeling