Klik niet op die link totdat dit is opgelost! Ik heb het geraporteerd
Posts by Victor
-
-
Notepad ++ vind ik altijd handig. Sluit alleen niets automatisch.
-
Ik ben van mening dat je twitter niets kan verwijten. Het waren professionals die deze aanval hebben uitgevoerd en meerdere bedrijven zijn slachtoffer geworden. Wees blij dat twitter in ieder geval alle wachtwoorden heeft versleuteld.
-
PHP
Toon Meer<?php $sql = mysql_query("SELECT sitelink, websitenaam FROM instellingen"); $result = mysql_num_rows($sql); if($result == 0) { echo 'Er zijn geen instellingen gevonden!'; } else { while($sql1 = mysql_fetch_assoc($sql)) { $sitelink = $sql['sitelink']; $websitenaam = $sql['websitenaam']; } } ?>
- Probeer backticks(`) te vermijden.
- Ik mis foutafhandeling. Zie daarvoor mijn blogpost. (MySQL query foutafhandeling)
- Zet error reporting even aan, zodat je alle fouten krijgt. -
Tjaa, je kan de kans verkleinen door het beter te beveiligen. Als je, zoals Fils al zei, de boel 24/7 bekijkt kan je ook eerder dingen verhelpen. Probleem blijft bestaan dat hackers altijd wel een manier vinden.
-
Probeer het ook zelf eens te debuggen. Meestal kan je van de error al lezen wat er aan de hand is, zoals Reza doet.
-
Ouch.. zo zie je maar.. je kan overal binnenkomen als je het echt wil.
-
Waarom zou dit illegaal zijn? Ik kan toch ook gewoon een mooi papieren boek samen met iemand kopen?
-
Citaat
(De volgers die ik u aanbied zijn geen echte twitter gebruikers)
-
Ik geloof dat er tools zijn om je ip te veranderen. Dit is dus te omzeilen..
Je kan dit gewoon via .htaccess doen. -
Er was volgens mij laatst ook al zo'n soort geval met Chinese hackers. Telkens als er iets word gepubliceerd over belangrijke Chinese personen.. Vind het nogal triest.
-
Klopt, maar ik had het pas sinds vandaag. Wat vind je er niet goed aan?
-
Eindelijk heb ik dan ook de nieuwe google afbeeldingen
Vind het een hele verbetering dat je nu niet meer word doorgestuurd. Het is zo makkelijker kijken. Mis wel een Previous/next knop zoals hier al is gezegd.. -
En je vraag is? Waar kom je niet uit? Wat heb je geprobeerd?
-
Ik had het wel gelezen, maar mijn vraag niet helemaal goed geformuleerd. Ik had het over de maffia's die je aan kan maken.
-
Weet ik niet precies. Zou ik gewoon even proberen. MIsschien boven "under construction" weglaten?
-
Zeer mooie construction pagina!
Je verwijst alleen wel 3x naar social media. Ik vind dat iets te druk overkomen. -
Dit is echt superleuk gemaakt! Misschien is het toch wel handig om een optie te maken zodat mensen die dit niet snappen, ook nog gewoon op je site kunnen.
Lijkt me niet de bedoeling dat ze een test moeten doen om van jouw services gebruik te mogen maken?
-
Wat is er beter aan jouw maffia dat anders maffia's niet hebben?
Heb overigens zelf geen interesse, maar het is wellicht handig om te weten voor anderen. -