Posts by Victor

Je hebt nu 3 menu's, wat ik wat onoverzichtelijk vind. Ik weet niet wat je onder 'Algemeen' zou zetten, maar in mijn ogen past je menu bovenin onder dat kopje.

Ook kun je gradients (niet teveel) en noises gebruiken. Daar moet je maar even op googlen. Het geeft de site vaak een wat diepere, nettere kijk.

Je hebt geen logo, wat niet per se een nadeel is. Alleen staat nu je sitenaam in het rood gewoon op de achtergrond. Ik denk dat het mooier is als je daar iets omheen bedenkt of er een logo voor in de plaats zet. De woorden gaan gewoon teveel op in de achtergrond.

Ik denk dat niemand hier je post echt volgt. Probeer het misschien eens anders te formulieren. Ik zie ook totaal geen argumenten. Ook had je niet hoeven zeggen dat je 14 was, want dat hadden we aan je accountnaam al kunnen zien. Ik verwacht ook niet dat die accountnaam hier geaccepteerd word.

Vrienden en familie weten het misschien? Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij hier niet over opgeschept heeft? Er hoeft maar één iemand te zijn die graag wat geld wil verdienen.

Daar komt ook bij dat jij geen professional bent. Andere zien misschien dingen die jij niet ziet..

De veelbesproken smartwatch van Apple zou al dit jaar in de winkels moeten liggen en krijgt volgens nieuwe geruchten een volledige versie van iOS mee. Er moet nog wel worden gewerkt aan het verbeteren van de accuduur.

Er gaan al tijden geruchten over een smartwatch van Apple.
    Een dergelijke horloge moet gekoppeld kunnen worden aan een smartphone waardoor e-mails, berichten van sociale media en oproepen op het horloge kunnen worden weergegeven en beantwoord.

The Verge weet te bevestigen dat er 100 mensen bij Apple werken aan het horloge. Een gerucht dat eerder ook al verspreid werd. Volgens deze eerdere berichten wordt de smartwatch gemaakt van gebogen glas.
    De afbeelding bij dit artikel is geen uitgelekte foto, maar een ontwerp gemaakt door derden.

Voor het hele artikel: http://www.nu.nl/gadgets/33587…jaar-al-verkrijgbaar.html

Ik ben zelf ontzettend benieuwd naar dit. Het horloge zou gemaakt zijn van gebogen glas.. worden dat niet heel snel barsten? Volgens mij heeft de iPhone 5 dit ook en werd er in de eerste paar weken veel meer schade gemaakt. Ook zal de prijs, apple kennende, niet al te laag liggen.

Ik gebruik ook IE om sites te testen, maar zeker niet om zelf op te gaan internetten. Ik gebruik overigens ook Chrome op m'n iPhone. Vind ik handiger dan safari.

Ik ben zelf totaal geen fan van IE. Ben daar jaren geleden al vanaf gestapt. Sindsdien een tijdje firefox gebruikt, maar toen daar stabiliteitsproblemen gingen optreden, ben ik overgestapt op chrome. Dat gebruik ik nog steeds.

Wat ik me ook afvroeg.. kan je niet per ongeluk iemand anders zijn/haar bril triggeren door te gaan praten?

Ik heb een camera op m'n mobiel en die heb ik dus ook gewoon bij de hand altijd. Lijkt me wel handig als er bijvoorbeeld muziek in die bril kan. Dat je hoofdtelefoon kan aansluiten.

Ook moet je je even goed bedenken of dit echt is wat je wilt. Het klinkt nu misschien leuk in je hoofd, maar als je ziet wat er allemaal aan vast zit.. Het is gewoon niet iets waar je aan kan beginnen en als je het dan toch niet leuk vind gewoon kan laten vallen. Er zitten gewoon bepaalde verantwoordelijkheden aan.

Mensen kunnen je tracken met het signaal van je mobiele telefoon, maar dat is het punt niet. Als google duidelijk is in wat er met de gegevens gedaan word, vind ik dat geen probleem. Ik ben benieuwd.. Is het niet raar voor iemand die geen bril draagt normaal?

Ben een aantal updates terug overgegaan op chrome. Firefox had stabiliteitsproblemen bij mij. Hij was ontzettend traag en liep vaak vast. Heeft iemand hier ook last van gehad en weet iemand misschien of dit opgelost is?

Ben het eens met Koen. Je moet altijd in je achterhoofd houden dat je voor élke interactie met de user beveiliging nodig hebt. Al lijkt het zo onschuldig, je hebt voor absoluut alles een beveiliging nodig. Foutafhandeling helpt om schadelijke informatie te tonen, dus ik raad je aan dit ook in te bouwen. In de testfase zou ik als ik jou was altijd ERROR REPORTING aanhouden. Vergeet dit alleen niet uit te zetten als de site online staat. ;)

//

Misschien is een betaalsysteem ook wat hoog gegrepen als je de beginselen van php en MySQL nog niet helemaal onder de knie hebt.

Okee, dan is dat duidelijk. Het enige wat me opvalt is dat ik niet kan doorklikken naar je wat oudere werk. Ik kan nu alleen je recente werken zien. Misschien dat je dat kan toevoegen?

Mooi en strak, maar wat is nou eigenlijk het doel van dit topic? Dat wij zeggen dat je een goede template hebt uitgekozen? Dat degene die deze template gemaakt heeft een schouderklopje verdient? Of zie ik dat nou verkeerd?