Posts by Victor

(Offtopic: Refferalboy dt wordt gebruikt bij tegenwoordige tijd hij/zij/het/etc. Verder is volgens mij niemand echt veel wijzer geworden van je bericht. Vol met spellingsfouten. Ik kan daar niks van maken.)

@TS

- Misschien iets met de achtergrond doen. Die is nu nogal saai.
    - Plaatjes zijn allemaal onscherp of zijn duidelijk uitgeknipt.
    - Misschien dat de buttons een andere kleur krijgen als je erover heen gaat?
    - In de footer staat er een link die standaard blauw is met een streep eronder. Ik vind dat altijd onprofessioneel overkomen.

Om je site te promoten is het natuurlijk handig om facebook en twitter te gebruiken. Het gevaar daarvan is natuurlijk wel dat je actief moet zijn. Als iemand een inactieve social media bekijkt ziet dat er altijd minder uit. Schrijf zinvolle berichten, zodat mensen gaan volgen.

sleep() is niet aan te raden, omdat alles dan blijft geladen. Zo maak je het mensen makkelijker om je site plat te leggen. Heel veel connecties die zó lang openstaan.. ik denk niet dat de server daar blij van gaat worden.

Heb je deze template zelf gemaakt? Of is dit gewoon een template van het internet afgehaald?

Het enige wat me nogal irriteert is dat rechtsboven 'webmail' niet goed zichtbaar is. Voor de rest is het een duidelijke site.

Dan zou ik het niet 10 laatste topics noemen, maar eerder 10 laatste gebeurtenissen. Die verdienen wel een extra kopje. Misschien kan je het net zoals ICTscripters doen? Op die manier kan je het menu naar je eigen voorkeuren aanpassen.
    Ik heb zelf een tijdgeleden gekeken naar een idee waarbij je geheel je eigen menu kon aanpassen door het gewoonweg te slepen. Heb dit nooit uitgewerkt verder.
    Waar het op neer komt is dat het op die manier (ICTscripters manier) makkelijker en overzichtelijker is voor je gebruikers.

Duidelijke en strakke layout. Het enige wat ik kan opmerken is dat je bij de prijs even moet zeggen of het inclusief of exclusief btw is.

Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp, maar probeer dit op regel 6 te plaatsen:

PHP
    $auto = $list['auto'];

Dan verander je overal waar je $_GET['auto'] hebt staan in $auto. Dat zou moeten werken.

Kijk nog eens goed naar je stukje. Je zult zien dat de kleuren fout zijn. Je moet variabelen buiten quotes halen. Dus niet door middel van accolades ({ }). Ook heb je het stukje href niet geopend. Kijk in je code.. je vergeet vaker stukken niet te openen. Het zal misschien geen error leveren, maar het is niet net. Wat is overigens je foutmelding? Als laatste heb je de <center> tag niet afgesloten.

PHP
    <a href=\"pimpauto.php?auto=".$list['id']."\"><center>pimp die bak</center></a>";
    }
    if($_GET['auto'] >= '1')
    {

Werkt zoiets?

Extra informatie:

- Je kunt beter echo gebruiken in plaats van print. Bij veel echo's zul je namelijk zien dat echo sneller is. Print duurt 550ms en echo 450ms. Ook is echo één letter minder dan print, wat natuurlijk ook sneller typen is in theorie.
    - Je kunt beter single quotes gebruiken dan dubbel. Dat is ook sneller, want php hoeft dan niet te zoeken naar variabeles.

Natuurlijk niet echt merkbare verschillen, maar het is allemaal wel netter.

Als laatste dan een tip. Gebruik notepad++ of een andere editor die kleurtjes aangeeft. Dat werkt makkelijk en je ziet het meteen als je iets fout doet. Ik gebruik notepad++ al vanaf het begin en ik vind het zeker een aanrader.