Posts by Victor

Google even op inspringen. Je code is op deze manier veel moeilijker te lezen. Als je geen enters gebruikt en je zet 2 if statements op dezelfde regel, gaan de meeste mensen dit niet eens lezen.

Loop een keer door je code heen. Hoe meer je met php oefent, hoe logischer het word.

Hallo ICT'ers,

Ik heb een oude computer met windows xp professional. Nu wil ik deze weer gebruiken, maar ik heb geen idee meer wat het wachtwoord was. Ik herinner me dat er een backdoor op xp zat. Heb alleen geen idee meer hoe je er nou in kwam.

Iemand een idee hoe ik erin zou kunnen komen? Ik download liever geen andere programma's.

Groeten,

Victor

In dat geval kan je url.php?id=8 (bijvoorbeeld) gebruiken.
    Je maakt de url dan door url.php?id='.$id.' er neer te zetten. Dan moet $id het id van de gebruiker bevatten.
    Je kan dit ophalen door $get_id = $_GET['id']; te gebruiken.

Ik zou ook als ik jou was iets aan de benaming doen. Submit 1 - 100 en User 1- 1000 zeggen niks. Ik heb geen idee wat hier nou mee bedoelt word. Daarnaast mis ik goede foutafhandeling (Zie mijn blog hierover).

Hiervoor hoef je geen extra pagina aan te maken. Het makkelijkst is om onderaan het profiel van die persoon "Profiel wijzigen" te laten zien als diegene de persoon zelf is, of als het iemand met bevoegdheid is. Dan ga je naar profielwijzigen.php?id=getal. Daar check je dan of het profiel van diegene is of iemand met bevoegdheid. In dit geval is dat vele male makkelijker dan een extra pagina aanmaken.

Je bent niet de eerste die met dit idee komt en ook zeker niet de laatste. 2 à 3 weken lijkt mij heel krap om een goed werkend spel te krijgen. Bij een beetje spel praat je al gauw over duizenden regels code. Vele komen er na een week ook achter dat het misschien toch te veel werk is en stoppen dan. But who am I to judge?

Heb je een onderwerp waar het spel over moet gaan? Wil je een (overdone) maffia spel maken of iets anders?

Het valt me net op dat onder 'Login' en 'Webmail' (de buttons die eerder niet goed stonden) een streep staan als je erover heen gaat. Die zou ik weghalen.

Dan nog een klein dingetje dat verder totaal niks met de site zelf te maken heeft, maar 'Spotlight' 'Webhosting' en 'Reseller hosting' hebben een hele abrupte overgang.

Je moet uitkijken met het kopen van dure apparaten op marktplaats. Er staan honderden verhalen op internet van mensen die dachten super goedkoop een iPhone gekocht te hebben. Altijd je spullen zelf ophalen en nooit laten toesturen. Pas betalen als je zeker weet dat alles goed werkt.

Je moet uitkijken met jailbreaks. Als je dit fout doet kan je je iPhone blokkeren. Ook kan je met een jailbreak geen tv meer kijken met de ziggo app.