Met één lijn code denk ik niet dat we veel kunnen doen. Zou je iets meer kunnen plaatsen?
Posts by Victor
-
-
Citaat
Omdat ik geen bedrag weet, wil ik dat geïnteresseerde mensen bieden
Dat weet hij niet..
-
Ik dacht dat het ook dubbel moest. 1 regel code weghalen en je krijgt geen dubbele oplossingen. Ik stuur m morgen (vanmiddag) wel op
-
Het is me eindelijk gelukt! Alleen alles even netjes maken en dan stuur ik 'm op!
-
Ik ben er nog mee bezig. Eerst even wat kleinere dingen om bekend te raken met recursie. Best wel moeilijk!
-
http://css-tricks.com/css-variables-with-php/
Gebruik Hamza-R's oplossing in combinatie met dit. Stylesheets zijn, in mijn ogen, veel beter om te gebruiken. Veel overzichtelijker.
-
Op een andere naam lijkt me illegaal. Dan moet een vriend van jou dat doen.
Ook krijg je de boete waarschijnlijk (dit gaat een shock worden) omdat het niet mag. -
Ik was ook bezig met de recursie. Heb nu een probleem met het geheugen, maar volgens mij heb ik een loop niet helemaal goed gedaan. Ik stuur mijn oplossing denk ik morgen.
-
Ga nou eens écht php leren. Maar een beetje aanmodderen gaat echt niet werken.
Php in css.. google dat maar eens. Je moet niet al je css in de pagina's zetten, maar in een stylesheet. Mag hopen dat je daar wel eens van gehoord hebt.We zijn hier niet om elke puntkomma die je vergeten bent of om alle variabelen die je buiten quotes zou moeten halen.
Deze vraag zoek je wat mij betreft lekker zelf uit. Vraag eens échte dingen waar je tegenaan loopt.
-
Ik ben ermee bezig, maar ik moet zeggen dat het behoorlijk lastig is.
-
Is dit nu serieus? Ga eerst even goed php leren. Variabelen buiten quotes halen.
Wat zegt je foutafhandeling? -
-
-
Als je je eigen error nou had gegoogled....De allereerste link die omhoog kwam (GOOGLE)
-
Het is aan Menno wat hij wil gebruiken. Zelf ben ik net begonnen met het gebruiken van PDO. Zeker aan te raden. MySQLi nooit gebruikt.
-
De tijd dat je van snoep stelen in de gevangenis moet zitten is een kans van 2 tot 5.
Daarna doe je dat nog keer 60. Dat betekent dat je dus 2-5 minuten zit.//Edit
Oeps, had het bericht van Ferhat niet gezien. -
-
Je hebt in je hele bericht geen enkele punt. Daar gaat wat fout..
Je kan alle menu's die op 1 (oftewel TRUE) staan uit de database halen.
Dan doe je zoiets alsPHP
Toon Meer$query = "SELECT titel FROM menu WHERE latenzien = 1"; $exec = mysql_query($query); while($rij = mysql_fetch_assoc($exec)) { <li><a>'.$rij['titel'].'</a></li> }
Er zit nog geen foutafhandeling in. Dat moet je zelf even doen.
-
Als ik het zo even bekijk, lijkt het er op dat je de tijd dat je in de gevangenis moet zitten in de database opslaat. Hier kunnen we dus niet aan aflezen wat jij fout doet. Upload crimes.php even op een externe site als pastebin.com .
-
Zorg dat je regelmatig backups maakt. Niet alleen op de server zelf, maar download ze naar je eigen computer. Werkt altijd.
Voor nu kan je kijken of dit automatisch is gebeurd.. Alhoewel ik denk dat er een grote kans is dat dat niet het geval is.