Posts by Victor

Op een andere naam lijkt me illegaal. Dan moet een vriend van jou dat doen.
    Ook krijg je de boete waarschijnlijk (dit gaat een shock worden) omdat het niet mag.

Ik was ook bezig met de recursie. Heb nu een probleem met het geheugen, maar volgens mij heb ik een loop niet helemaal goed gedaan. Ik stuur mijn oplossing denk ik morgen. ;)

Ga nou eens écht php leren. Maar een beetje aanmodderen gaat echt niet werken.
    Php in css.. google dat maar eens. Je moet niet al je css in de pagina's zetten, maar in een stylesheet. Mag hopen dat je daar wel eens van gehoord hebt.

We zijn hier niet om elke puntkomma die je vergeten bent of om alle variabelen die je buiten quotes zou moeten halen.

Deze vraag zoek je wat mij betreft lekker zelf uit. Vraag eens échte dingen waar je tegenaan loopt.

Logisch nadenken:

Als hij de action niet gebruikt moet ik eerst checken of hij wel of niet gebruikt word.

PHP
    if(isset($_GET['action']))
    {

//Ja, hij gebruikt de action

}

Ik begin me nu wel echt heel sterk af te vragen of jij er klaar voor bent om een CMS te maken.

PHP
    if($_GET['action'] == 'changesitename')
    {

//rest van script

Ga je nou voor elk foutje dat je krijgt een topic aanmaken? Want volgens mij had je 99% van je vragen al op kunnen lossen door beter te kijken.

De tijd dat je van snoep stelen in de gevangenis moet zitten is een kans van 2 tot 5.
    Daarna doe je dat nog keer 60. Dat betekent dat je dus 2-5 minuten zit.

//Edit
    Oeps, had het bericht van Ferhat niet gezien.

Ik had een foutje gemaakt. Al vind ik dat je deze zelf ook had mogen zien.
    In de while loop moet je <li></li> een echo maken.

Dus,

PHP
    while($rij = mysql_fetch_assoc($exec))
    {
        echo '<li><a href="#">'.$rij['menutext'].'</a></li>';
    }

Je hebt in je hele bericht geen enkele punt. Daar gaat wat fout..

Je kan alle menu's die op 1 (oftewel TRUE) staan uit de database halen.
    Dan doe je zoiets als

Er zit nog geen foutafhandeling in. Dat moet je zelf even doen.

Als ik het zo even bekijk, lijkt het er op dat je de tijd dat je in de gevangenis moet zitten in de database opslaat. Hier kunnen we dus niet aan aflezen wat jij fout doet. Upload crimes.php even op een externe site als pastebin.com . ;)

Zorg dat je regelmatig backups maakt. Niet alleen op de server zelf, maar download ze naar je eigen computer. Werkt altijd.
    Voor nu kan je kijken of dit automatisch is gebeurd.. Alhoewel ik denk dat er een grote kans is dat dat niet het geval is.