Ook kunnen fouten in je code de site vertragen. Hier een tool die html fouten ziet. http://validator.w3.org/
Dezelfde site heeft ook een validator voor je CSS.
Ook kunnen fouten in je code de site vertragen. Hier een tool die html fouten ziet. http://validator.w3.org/
Dezelfde site heeft ook een validator voor je CSS.
We zijn allemaal door zo'n fase geweest. Je bent nog aardig jong, wat overigens totaal onbelangrijk is. Uit mijn oogpunt ben je niet redelijk ver (Juist een beginneling) en ik kan alvast zeggen: Niemand is ooit perfect of zal ooit perfect gaan zijn. Maar zoals ik al zei, hebben de meeste van ons wel zo'n fase gehad. Ik wens je veel succes Heb verder geen interesse.
Ook als tip kan ik je meegeven dat je veel serieuzer overkomt als je Nederlands op orde is. Wat dan averechts kan werken is het gebruik van woorden als 'geachte' en woorden op een verkeerde manier gebruiken.
Nieuws en downloads worden gecontroleerd. Blogs kan je altijd toevoegen
Je bent zelf net begonnen met scripten en je hebt nog een lange weg te gaan.
Ik denk niet dat jij klaar bent om games en sites te maken.
Dat is misschien ook waar je die scripter voor nodig hebt, maar in dat geval vind ik de verdeling niet eerlijk.
Het zou ook fijn zijn als jij reageert op andere mensen. Je negeert ze nu..
Wat bedoel je Maikel?
Wel riskant met de atoomproeven die zijn gedaan. Natuurlijk wel goed.. Zo iemand moet gern macht hebben. Hij maakt z'n eigen land kapot zo!
Tim: Method overloading is toch niet zo bijzonder?
Maar aan het gebrek aan reacties te zien hoef ik dit dus niet nogmaals te doen?
Ik vind het juist een leuk idee om om de zoveel tijd zo'n programmeeruitdaging te hebben! Zal zeker proberen om de volgende keer weer mee te doen. Had het druk deze week, dus ben helaas nog niet aan de oplossing toegekomen.
Ik heb paypal hiervoor gebruikt. Kon ik gewoon via de xbox doen.
Ben alleen wel bang dat veel users nu daardoor dingen gaan posten.
Wel goed kijken naar wat de host ervan vind. Niet elke host is hier blij mee.
Lijkt me wel.. je kan niet op 3 plekken tegelijk zijn.
Als jij zo een crime site wil starten wens ik je veel succes
Een webmaster is niet alleen iemand die een site heeft, maar ook iemand die weet hoe je zoiets moet beheren en op zijn minst ook iets van de talen af weet.
Ga eerst iets leren (Nederlands is wel handig) , want dit gaat niet werken zo.
Ik raad je aan om over te gaan op stylesheets. Veel overzichtelijker en je snapt het volgend jaar ook nog.
Wat betreft je probleem, ik ben geen ster in css. Volgens mij is padding de afstand van de randen. Dus die zou dan niet op 0 moeten staan. Probeer dat eens?
Heb je mijn hele bericht gelezen? Zo niet, doe dat even.
Laat even zien wat er 'niet goed' is.
Ik zie nu namelijk niet hoe het is en hoe het moet zijn.
Even je indenken in ons, want met deze informatie kunnen we niks.
Het is overigens in ieder geval met procenten. Het lijkt me dus dat je tweede oplossing beter is dan je eerste.
Zoals al word gezegd kan je hiervoor een captcha gebruiken.
Ook heb ik ooit eens een script gemaakt (Niet voor maffia) dat keek of de gebruiker veel/vaak geld overmaakte. Dus bijvoorbeeld of diegene iedere dag een hoeveelheid ergens heen overmaakte en of hij na het overmaken minder geld had dan xx bedrag. Ik had dus voor de administrator een extra optie dat hij mogelijke bots kan zien.
Ook altijd handig even de IP's vergelijken. Dit is natuurlijk niet altijd het geval, maar er zijn altijd wel mensen bij die via andere accounts geld overmaken.
--
Wat Swaffelaar zegt is misschien ook een goed idee. Vergelijken wanneer iemand geld overmaakt met zijn vorige. Als dit op hetzelfde tijdstip is....
Het menu aan de bovenkant moet naar de rechterkant? Op welke manier? Een extra kader met de opties?
Refresh is heel simpel. Dat kan je oplossen door even te googelen.. zou ik geen geld aan verspillen.
Ziet er overigens wel een beetje uit als marktplaats.
Dat valt best wel tegen waarschijnlijk. Ik snap zelf de lol ook niet van een website laten maken.
Je bent niet de eerste met zo'n idee. Ik zou als ik jou was eerst gewoon wat leren. (Html, css, php, javascript)
Veel mensen die hetzelfde idee hebben als jou haken af door de hoeveelheid werk.
Je bent hier heel veel voor kwijt. Er zijn geloof ik wat basis maffia's, maar als je iets customs wil is het natuurlijk veel duurder.