Probeer net te scripten. Niet alles op één lijn. Beter teveel lijnen dan een onduidelijke code.
Posts by Victor
-
-
Ik heb de startpost bewust wat vaag gelaten. Wilde graag weten wat jullie visie hierop was en ik denk dat dit wel gelukt is.
Ik ben bereid om dit in goede banen te leiden. Het idee is dat iedereen een gedeelte maakt en dat dit samen een groot geheel word.
wimmpie
Nee, ik had niet in gedachten om een crime af te werken. We moeten als community toch op een beter idee kunnen komen? Ik weet namelijk dat er talloze ideeën rondzwerven die teveel tijd kosten om alleen te realiseren.
Ook bezitten wij geen rechten om een pokemon game te maken. Hier is dus geen discussie over mogelijk.Ik zat meer te denken als @Crimecrime. Een basis waar iedereen vanaf kan werken. En als we dat hebben, wat marvine zegt, een nieuw concept hierin verwerken. Ik ga even een blogpost opstellen.
-
Beste ICT'ers,
Om voor ICTscripters meer activiteit te creëren leek het mij leuk om met z'n alle een community project te doen.
Door middel van dit topic wil ik even pijlen wat jullie hiervan vinden.Zouden jullie in dit topic je kijk hierop willen geven? Wat vind je ervan? Zou je er aan mee doen?
Even een kort berichtje dus om te kijken wat jullie ervan zouden vinden.Ben benieuwd naar de reacties!
-
http://verido.dk/index.php/res…/jquery/jquery-key-codes/
Onderaan kan je de letters invullen en dan komt in het veld ernaast de code te staan.
-
http://mikemurko.com/general/jquery-keycode-cheatsheet/
Dit zijn de codes voor verschillende toesten. Mijn zoekopdracht was "jQuery key codes". Misschien dat je zelf meer kunt vinden.
-
-
Dat klinkt alsof je geen Foutafhandeling hebt. Succes met je actie
-
Moet je even op internet kijken
Daar zijn verschillende codes voor.
-
Met jQuery. Ik heb een paar jaar terug een web piano gemaakt. Je kan er echt heel veel mee!
-
Hah ja maar ik heb er geen interesse in maar vind het best veel ram voor een blokkerig spel.
Hoewel ik niet geïnteresseerd ben, wil ik toch wel even duidelijk maken dat het een zwaar spel is. In het verleden hebben ze veel performance problemen gehad, omdat de code niet optimaal is gedaan.
-
Ik vind dit geen mooie layout. Het ziet eruit als 10 losse stukken die op je pc stonden en die je aan elkaar hebt geplakt. Niks loopt echt mooi in elkaar over. Menu is helemaal uit z'n fatsoen getrokken (Google Chrome). Het login blok is één grote rotzooi. Dat zijn losse elementen die niet bij elkaar passen. De footer past weer bij het login blok. Ik zie niet echt een thema door je hele site.
Dit is wellicht je eerste design. Gewoon blijven oefenen, want zo word je beter! Mijn mening was misschien wat hard, maar zo weet je wel waar je aan toe bent
Gewoon door blijven designen en dan kom je een keer op een mooie layout.
-
Nieuw design is een hele verbetering.
Alleen merk ik dat een deel van de tekst uit zijn fatsoen is getrokken. Dit is misschieen PS iets, maar ik zou er wel op letten.
Je hebt nu wel 4 stukken die allemaal achtergrond lijken: Linkerkant, strook bovenin, content middenin en rechterkant.
De achtergrond zou veel mooier zijn als één plaatje. Niet 3 losse stukken. De strook bovenin loopt namelijk totaal niet over in de rechterkant. -
Heb je backups? Heeft er iemand anders een wachtwoord die op de server heeft kunnen inloggen?
Er zijn een aantal tools voor dit, maar ik denk dat Koen (Zoals Fils al zei) daar meer verstand van heeft.
Ik zou inderdaad wel even alles scannen voor het geval de hacker andere content heeft overgezet. Ook de bestaande bestanden, aangezien die nu besmet kunnen zijn.Stanvk
Bruteforce is anders ook niet echt relevant. Zo kunnen we nog wel 50 andere dingen uitsluiten.Edit
Het is mogelijk dat er een exploit in die opensource crime is.. Daar zit je lek dan misschien.- Excuses Ferhat, niet goed gelezen.
-
Notepad++ is een klein programma'tje. Het heeft highlights en werkt voor mij super. Er zijn volgens mij ook nog plugins voor en een FileZilla optie. Ik denk de beste gratis oplossing
-
- Het linked in logo bij connecties (Niet connectie's) staat niet recht onder de rest van de logo's.
- Contact misschien een eigen kopje net zoals service tijden? Lijkt me redelijk belangrijk.
- Ik zou voor andere plaatjes kiezen. Die laptop is onscherp, die man past totaal niet bij die achtergrond. Het toestenbord plaatje is redelijk.
- Sitemap onderaan de pagina staat dubbelop.
- Het bovenste gedeelte van je site ziet er goed uit, maar bij de onderkant vind ik het lettertype niet mooi.
- In de tekst op de hoofdpagina staan een aantal fouten.
- Weet je overigens dat je Dedicated met een D schrijft en niet met een t?Dat zijn een paar kleine dingen.
Ook heeft de website geen achtergrond. Het staat allemaal maar los....
Hopelijk kan je hier iets mee! -
Supergoed! Op naar de 200?
-
@Ferhat
Ja, daar had ik ook last van.
Die mail heb ik ook gehad.
-
Het zou waarschijnlijk alleen maar langer duren om dat te doen. Zelf typen is een stuk sneller dan een knop zoeken en dan dat ook nog eens gaan aanpassen.
Ik weet wel dat dreamweaver aanvult wat je typt. Is dat misschien iets?
-
Bij een mysql_num_rows warning is het 9/10 keer een fout in de query.
Kijk daar eens naar.
-
Je hebt nog helemaal niks?