Er zitten rare vegen op de achtergrond. Lijkt net of m'n beeldscherm vies is.. dat zou ik weghalen.
Posts by Victor
-
-
Gebruik geen die()!
Gebruik echo in plaats van print. -
- Ziet er standaard uit. Geen meerwaarde: Waarom zou je dit spel spelen en geen Call of Duty? Komt er een verhaallijn?
- Heb jij unity dan gekocht? Dat betwijfel ik...
- Het menu beweegt. Dat is best wel irritant.Opmerkingen over je filmpje:
- Geluid staat veel te hard in vergelijking met je stem.
- Maak van tevoren een lijstje met wat je gaat zeggen. Ik zeg niet dat je een script moet gaan schrijven, maar dat je in ieder geval weet wat je ongeveer gaat zeggen. Ook vind ik het altijd ergerlijk als iemand zijn eigen game gaat aanprijzen. ("Dit vind ik goed.. en dit.. en dit.")Voor nu zeg ik 2/10, omdat er nog weinig te zeggen valt
Als je met meer komt wil ik zeker kijken of ik iets hogers kan geven.
-
Het is simpel om zo'n filter te omzeilen. (Bijvoorbeeld Sh!t -> shit)
-
Je gooit al je topics in de verkeerde categorie. Verkopen moet lijkt mij bij de marktplaats.
-
-
-
Het is het makkelijkst om gewoon <?php ?> aan te houden.
-
Als je origineel wil zijn moet je het zelf doen. Luie webmasters hebben trouwens ook weinig zin. Er zijn duizenden crime games.. waarom zou ik dan naar eentje gaan die te lui is om zelf updates te maken?
-
Ze kunnen dit niet illegaal maken. Hoe hard ze hun best ook doen.. er is altijd een manier.
-
Ik vraag me af wat dat dan doet met de snelheid. Iedereen heeft een ander abbonement. Hier hebben wij bijvoorbeeld 120MB. (Glasvezel niet beschikbaar...) Maar de buren hebben bijvoorbeeld 60MB. Vertraag ook niet iemand anders netwerk als ik ga downloaden?
-
Dit lijkt me geen goede code, maar ik neem aan dat dit ook maar een deel is.
Je opent je code altijd met <?php (Shorttags kan je beter vermijden) en je sluit altijd met ?>. Ik weet niet waar je php?> vandaan hebt gehaald?Ook zie ik in je stukje code niet waar je de accolades hebt geopend. Want voordat je ze sluit moet je ze wel openen. En als je ze opent moet je ze ook weer sluiten.
-
Zet het even tussen de [php.] [/php.] tags (Zonder de punten).
-
Wat de bank ook zelf zegt. Zij zullen geen mails sturen waarin je gegevens moet invullen. Dus als dat in een mail komt is het sowieso al nep. Ook staat de laatste alinea vol met taalfouten. Dat is vaak een aanwijzing.
-
Is het de bedoeling dat sommige programma's bij de downloads zetten die je gewoon op de officiële site kan downloaden? (Bijvoorbeeld XAMPP) Want op deze manier gaat de download sectie vol zitten met out-dated programma's.
-
De site is erg fel en nog steeds niet echt mooi. Wel een verbetering. Ook moet je niet zomaar quotes gaan zitten bedenken van klanten. Je geloofwaardigheid is nu ontzettend laag.
En nog steeds die teksten.. vraag anders iemand anders om teksten te schrijven?
-
Het klopt dat je met fraps grote bestanden krijgt. Je kan die grote bestanden met bijvoorbeeld sony vegas comprimeren. Het geeft een hele goede kwaliteit. De raw files, dus de grote bestanden, kan je eventueel dumpen nadat je de videos hebt geupload. Sowieso moet je de grote bestanden niet uploaden, maar de gecomprimeerde versie. Je moet even kijken wat het beste kwaliteit levert, dat weet ik niet.
-
Als er achter elke zin een uitroepteken staat heb je niks te vrezen. Als je iemand gaat aanklagen ga je namelijk niet zulke berichten sturen. Dat zou je 'klacht' geen goed doen. Je zou dan een goed doordacht berichtje moeten sturen. Ook het taalgebruik suggereert dat dit een < 13 jarig jochie is dat in een fase zit.
@ferhat
Er staat bij mij dat hij gewoon online is? -
Er is een Sorry voor het koningslied facebook. Je kan dat 'leuk vinden'
-
Zoals ik al zei: Stoppen tot je volwassen genoeg bent om dit aan te kunnen. Het is totaal niet erg om jong te beginnen, maar hé, doe wat met die feedback. Zo ga je nergens komen.