Pas even je code aan.. nu staat alles achter elkaar.
Ook is het zo dat je met kop en munt gewoon 50/50 hebt.
Als je 2 kanten hebt.. hoe wil je dan 1/3 kans hebben?
Posts by Victor
-
-
http://www.apporte.nl/index.html
Als je naar beneden scrollt zie je een calculator staan.
Dan kan je voor elk datalimiet berekenen hoeveel bezoekers je kan hebben.
Daarop kan je je datalimiet dan weer aanpassen totdat je het aantal bezoekers hebt dat je denkt te krijgen. -
Gewoon eerst gaan leren of een scripter gaan huren. Een vriendenlijst maken is helemaal niet moeilijk, maar je moet wel weten wat je doet. Op sitemasters.be staan een aantal goede tutorials.
Het is namelijk zo dat als jij een game gaat maken en deze is onveilig, wat op deze manier sowieso gaat gebeuren, benadeel je je spelers. Deze zitten dan op een onveilige website waar alles kan lekken. (Bijvoorbeeld e-mailadressen en wachtwoorden)
Veel succes en met vragen kan je natuurlijk altijd hier komen!
-
Ligt er aan wat er op je site staat. Je kan later natuurlijk altijd extra erbij nemen.
-
Nee, natuurlijk zit er in een akoustische piano geen MIDI aansluiting.
Ik heb een omgebouwde elektrische minivleugel met extra/betere speakers en geupgrade geluiden.@Bramieboy
Bedankt, daar ga ik even naar kijken. Alleen voor zover ik nu zie is er geen notenbeeld. Dat vind ik eigenlijk wel een must.
-
Hallo ICT'ers,
Ik ben opzoek naar een programma waarmee ik piano kan opnemen. Deze kan ik aansluiten met een MIDI kabel aan mijn laptop. Een vereiste is dus dat het MIDI moet ondersteunen. Ook wil ik graag dat het dingen als mijn pedalen registreert en dat er een notenbeeld is. Heeft iemand toevallig ervaring met zo'n programma?
Groeten,
Victor
-
Dead Island raad ik af. Té veel zoek missies en het vechten is allemaal hetzelfde.
-
Ik gebruik bewust geen adblocker. Er zijn mensen die verdienen aan youtube. Ik bekijk wel even wat anders tot de reclame is afgelopen!
-
Backticks zijn alleen handig als je gereserveerde woorden gebruikt. Sommige databases ondersteunen het zelfs niet. Ik zou het niet gebruiken als het niet echt nodig is.
-
Al opnieuw geïnstalleerd? Het kan ook zijn dat er meerdere dingen over dezelfde port lopen. (XAMPP starten op poort 80 door Reza) Ik kan bijvoorbeeld xampp en skyp niet tegelijk draaien. Misschien dat er al wat openstaat.
-
-
Klopt, want de "Sourcemakers" nemen gewoon de tijd niet om de taal goed te leren.
-
Amnesia: dit is/was een maffiascripters forum het is dus heel logisch dat deze nog altijd zeer belangrijk zijn hier. Deal with it.Het lijkt mij niet erg dat er mensen met maffia sources zijn. Als je dat leuk vind ben ik niet degene die je tegenhoud. Maar ik vind wel dat je dan zelf moet kunnen scripten. Als je alleen maar kan kopiëren moet je het gewoon niet doen.
Overigens zijn dat soort games (html5 / javascript) wel te beveiligen.
@TS
Er worden volgens mij in een aantal sources wachtwoord als plain text opgeslagen. Daar zou je naar kunnen kijken. -
Wat gebeurt er (niet) ?
-
Let ook op goede mailheaders.
-
Uniek zijn...
-
-
Er staat in z'n beginpost Unity
-
Stefan J.
Echo is sneller. Heb tot nu toe geen voordelen of nadelen van print kunnen vinden, dus daarom raad ik iedereen altijd aan echo te gebruiken.
-
Ik ben het niet met je eens. Je kan alleen een game maken. (Denk aan een aantal indie game developers) Het kost je alleen ontzettend veel tijd. Daarbij heeft een FPS game veel concurrentie waardoor je uniek moet blijven. Dit vereist meer werk wat de tijd ook weer verlengd.