Alles naar een bestand schrijven en het vanuit het paneel inlezen.
Posts by Victor
-
-
Volgens mij bedoelt Stefan dit ook.
Een paneel lijkt mij het handigst. Wel moet je er dan voor zorgen dat elke fout er maar één keer in komt te staan. Als je een aantal gebruikers hebt wil je niet dat je tientallen errors hebt van dezelfde pagina. -
Milan, zou je mijn vraag kunnen beantwoorden?
-
Heb TS geholpen en als het goed is, is er geen probleem meer
-
Je kan in plaats van de speler een bericht laten sturen dit ook automatisch laten melden.
Dan ziet de gebruiker:Foutcode OS0005 is opgetreden. De beheerder is hierover geïnformeerd en we gaan dit zo snel mogelijk oplossen.
Op die manier hoeft de gebruiker niks te doen.
-
-
-
Vanaf nul beginnen. Met de sources die hier liggen kan je net zo goed overnieuw beginnen.
Op die manier leer je het script ook kennen en, als je een beetje kan scripten (anders raad ik het sowieso af), heb je ook nog een goed script waar de community dan weer gebruik van kan maken. -
Zo ben ik inderdaad ook begonnen, succes!
Ik had zelf eerst een soort notepad++, maar dan als IDE/Compiler. Dat programma was zeer handig tot ik iets complexere dingen wilden doen. Eclipse werkt ook prima! Kan alleen niet echt vergelijken aangezien ik alleen die twee heb gebruikt. -
Hoe heb je tot nu toe gescript? Daar bedoel ik mee of je gebruikt maakt van OOP, een pattern als MVC en PDO.
-
Ik had er al een topic over
Wees gewaarschuwd, C++ is niet iets wat je in een weekje leert.
-
Als je er een variabele van maakt is kan je bijvoorbeeld htmlspecialchars of htmlentities gebruiken
-
Waarom zou je de config willen zien?
-
Je moet ook nooit wachtwoorden opslaan in een cookie!
-
Stuur even in een privébericht je skype. Zal ik eens naar je hele code kijken.
-
Het is de eerste keer dat je sessies gebruikt (neem ik aan). Het is je vergeven
Maar let wel op je taal!
-
... Je sluit het af met een puntkomma.
session_start();
-
Als je met sessies wilt werken moet je session_start(); bovenaan je pagina hebben. Lees anders even een tutorial over sessies
setcookie en session_start zijn niet hetzelfde.
Dus setcookie laten staan, maar helemaal bovenaan je pagina session_start() zetten.
-
Wat gebruik je dan? Als je sessies aanroept moet je dat wel hebben.
-
Headers already sent is vaak dat je ergens dubbel session_start(); hebt staan. Dit moet ook voor alles, dus voor session_start() mag helemaal niks staan. Bestanden die je include hoeven geen session_start te hebben.