http://www.phphulp.nl/php/tuto…nershandleiding-php5/701/
In de inleiding staat een uitleg Ook een goede tutorial.
http://www.phphulp.nl/php/tuto…nershandleiding-php5/701/
In de inleiding staat een uitleg Ook een goede tutorial.
Dag zeg ik net.. je moet het record er ook andersom in gooien.
Met de id's omgewisseld.
Ik weet niet hoe je database eruit ziet, maar waarschijnlijk plaats je maar één record. Namelijk:
Jij bent id: 1; Je vriend is id: 2;
- tabel 'Vrienden'
- jouwid ; 1
- vriendid; 2
Terwijl je ook een tweede record moet toevoegen:
- jouwid; 2
- vriendid; 1
Iemand al gekeken naar de nieuwe functies als generatores en de "finally" keyword?
Het is al een aantal dagen gelden, maar PHP 5.5.0 is nu de officiële stabiele versie van php. Windows XP en 2003 zullen nu niet meer op lokale serverplatformen ondersteund worden. Daarnaast is, zoals jullie waarschijnlijk al gehoord hadden, de MySQL database deprecated. MySQLi en PDO zijn hiervoor de beste vervangers.
In deze nieuwe versie zijn er een aantal nieuwe features en bugfixes. Voor de hele changelog kan je op deze link klikken.
Zijn jullie al overgestapt op de nieuwe versie en hebben jullie al wat nieuwe features uitgeprobeerd. Mijn oog viel op de Password Hashing API. Zeker iets om naar te kijken!
Twee topics voor webtoplijst.nl ?
Ook hier weer even vermelden:
- statistieken bezoekers
- statistieken verdiensten
- waar gehost/geregistreerd
En de session hack is? Misschien handig als je vermeld wat het is en wat je ertegen kan doen.
Maak dit als u het doet voor uw hobby, ik kan u later ook helpen met een dienst,
Ik maak hieruit op dat het budget 0 is.
.htaccess
Wat ook werkt is telkens een stuk code als commentaar neer te zetten. Dat telkens doen totdat je website versnelt en wat er dan nog in commentaar staat is waarschijnlijk het probleem.
Daar heb je het probleem van de ellende steeds. Je weet niet wat je koopt, ook niet hoe je het op moet lossen?
Wat houdt je tegen om zelf eens wat te maken? DAAR leer je van, NIET van dingen zomaar kopen.....
KOPEN kan je LATER nog wel eens doen als je KAN PROGRAMMEREN.
Simone, als je al onze berichten negeert, vraag dan ook niet om hulp
Ja, dat bedoelde ik
Het kan misschien makkelijker, maar ik weet een mogelijkheid.
Je verwijst je formulier naar pagina.php?id=5 (5 is dan id van het product)
En dan met GET haal je het op, kijk je of het product bestaat enzovoorts.
Klein oefeningetje zou ik het niet noemen...
Van de code klopte vrij weinig. Heb een aantal dingen aangepast.
In de while loop plaats je een formulier. Lijkt me niet super moeilijk.
Er staat overal op internet dat eregi() depcrecated is.
Kijk even hoe je preg_replace toepast. De functienaam gewoon even veranderen gaat natuurlijk geen zak uithalen.
Maar ik snap niet helemaal wat je wilt. De site uitbreiden, maar geen forum.
Dat kan je doen met ORDER BY power DESC In een query.. weet niet of je daar nou geld aan uit wil gaan geven.