Bump
Posts by Victor
-
-
Veel mooier en strakker, zeker een verbetering! Vond de oude php.net er altijd slordig uit zien.
-
L.Groot
De overheid is er niet om je te naaien???
Dan zou ik heel gauw je ogen open doen, ze zijn er juist om je te naaien, alleen die bezuinigingsplannen al....Hoe wil je anders bezuinigen? Of helemaal niet?
-
Beste ICT'ers,
Ik ben mijn scripts aan het overzetten in MySQLi. Nu staan er in veel scripts online autocommit uit. Dit zorgt ervoor dat de queries niet gelijk worden uitgevoerd. Maar wat is het nut daarvan? Moet ik het ook uitzetten?
Oplossing;
Autocommit zorgt ervoor dat je queries automatisch worden uitgevoerd. Met autocommit kan je ook rollback niet gebruiken.
Als autocommit uit staat kan je handmatig meerdere queries tegelijk versturen. Minder database calls nodig. -
Eén of twee dingen aanpassen maakt het nou niet bepaalt speciaal.
Minecraft is ook bewust niet met golvend water, omdat alles vierkant is.
Offtopic: Stop alsjeblieft met die youtube html/css series. Je opent niet eens de html, maar begint gewoon ergens met een header tag. En je sluit ook niks af?! Daarnaast zit je in een css file css te maken én in de html. Dat wil je andere mensen toch niet aanleren?
Px slaat overigens op het Engelse woord pixel -
Ik heb een web player nodig die ik niet ga installeren, maar volgens mij maak je een rip off van minecraft. Waarom steek je je tijd niet in iets origineels?
-
Moet de pc dan niet wel internet hebben??
-
Je wil dus zeggen dat ik een 65 plusser of digibeet ben? Ik ben voor dit voorstel. Daarentegen vind ik wel dat ze duidelijk moeten maken wat ze met de data gaan doen en hoe/wanneer dit word opgeslagen.
-
Ik denk ook niet dat ze alles op zullen slaan, maar alleen relevante dingen. Anders moeten ze een hoop opslag plek hebben.
-
Ik weet niet of het is toegestaan zulke gegevens langer dan een xx aantal dagen op te slaan. Ze zetten er neem ik aan ook algoritmes op die zoeken. Althans.. ik denk niet dat ze er ook echt mensen aan laten zitten.
-
Okee, duidelijk
Zou je ook mijn eerste vraag kunnen beantwoorden?
-
@Fils,
Nou, ik neem niet aan dat ik gedwongen word.
Hoebedoel je dat?
Daarnaast is google ook een zoekmachine (Echt waar) en weet dus waar je interesses liggen. Ik denk niet dat je dit met een normaal advertentiesysteem kan evenaren.
-
Had het gelezen
Vandaar dat ik ook mijn eigen bericht nog even quotte. Beetje rare reactie hoor...
-
Heeft iemand ook echt argumenten tegen anders dan dat het privacy schend?
Er zijn banken die van de overheid zijn, dus ik vind dat een beetje een slap argument Fils!
-
Wat is je budget?
-
Je wilt iets maken dat op google lijkt?
Ik vind het fijn als ik advertenties krijg waar ik iets aan heb. Wat google nu ook doet. -
Heeft iemand ook echt argumenten tegen anders dan dat het privacy schend? Want ik zie op dit moment meer voor dan nadelen
Ze mogen gerust meeluisteren, heb niks te verbergen. Jullie ook niet hoop ik?
-
Hallo,
Ik heb een leuke opdracht, hopelijk wil je mij helpen.
Groet Jesse
Dit is al een oud bericht en de TS bestaat niet meer
-
Dan had ik je verkeerd begrepen
Ik dacht dat je bedoelde dat er net zoals bij session_start() niks voor mocht staan.
-
Wifi opzetten dmv een router en dan een wifi signal repeaters gebruiken?
Ik denk dat het signaal sterk verzwakt over een lange afstand..