Waarom zou je een KVK nemen als niemand 'm mag weten?
Posts by Victor
-
-
Kan je zelf scripten?
-
Ooh, dan had ik een nieuw "oud" nieuwsbericht gelezen
Toch wel leuk bericht.
-
Hallo,
Is wel oud nieuws
Vind het wel leuk, verspillen ze eens het geld aan iets leuks ipv al die rechtzaken.Mvg,
TimArtikel is 1 juli gepubliceerd. Het is maar wat je oud nieuws vind
-
Nogmaals, er zit spoed achter, meer info komt via Skype.
Iemand moet gelijk kunnen beginnen!
Je kan vast wel meer informatie geven. Ik ga niet, zoals sommige anderen hier, mijn tijd ergens insteken als ik nog niet weet wat het is.
-
Beste ICTers,
Ik vond het niet nodig een nieuwsbericht aan te maken, maar het is wel een leuk artikel om te delen.
http://news-hound.net/samsung-…cks-full-of-5-cent-coins/Wat vinden jullie ervan? Beetje kinderachtig of een geniaal plan?
-
- Wat bedoel je met webshop vullers?
- Wat zijn "Hele goede verdiensten"?
- Om welke webshop gaat het
- Wat voor producten?Iets meer informatie alsjeblieft!
-
Kijk.. ik weet niet of anderen het met mij eens zijn, maar als iemand een reactie compleet negeert erger ik me daaraan. Heb nu dus alleen al door de "klantvriendelijkheid" geen zin meer om views bij je te kopen.
Dus antwoord in het vervolg alle reacties alsjeblieft..
-
Jij denkt een methode gevonden te hebben waar YouTube nooit achter zal komen?
Daarnaast snap ik niet helemaal wat je regelt. Regel je daadwerkelijk views of word de teller alleen geupdate? -
M.Beers
Wiskunde = Google vind ik een beetje té. Een bedrijf gaat jou niet aannemen om op google dingen te gaan overnemen. -
Maak gebruik van goede foutafhandeling: MySQL query foutafhandeling
Or die() is misschien voor het testen wel handig, maar je wil op een live site ook altijd foutafhandeling hebben!
-
Hoe ziet je database eruit?
-
Tim
Er staat toch designed by UniqueDesigns onder aan de pagina?Wat ik me afvraag is waarom er bij links KVK staat, maar ik nergens een nummer terug kan vinden.
-
@Bramieboy
Codecademy is ook meer om te oefenen. W3schools kan je dan prima gebruiken als naslagwerk
Combinatie van de twee
-
Nee, ik weet zo even geen andere websites
Het is wel belangrijk dat je je op Codecademy blijft testen. Probeer zo min mogelijk terug te kijken of hints te gebruiken en lees telkens de hele code door zodat je het snapt.
-
Codecademy.com
Daar heb ik jQuery geleerd en er zijn ook courses voor PHP.
-
-
Bedankt, het is zo gelukt
-
Beste ICT'ers,
Ik loop vast op een stukje CSS. Ik heb 2 sidebars en een content vlak. Het content vlak moet meerekken met wat erin staat en moet een min-height van 500px; hebben. Nu heb ik deze code, maar het content vlak plakt helemaal onder tegen de pagina (Zie bijlage). Weet iemand hiervoor een oplossing? Html/CSS:
Code
Toon Meer.sidebar { background-color: #EFB76C; border: 5px solid #6D573A; float: left; -moz-border-radius: 20px; -webkit-border-radius: 20px; -khtml-border-radius: 20px; border-radius: 20px; width: 25%; height: 250px; padding: 10px; margin-left: 10%; margin-top: 5%; } #content { background-color: #EFB76C; border: 5px solid #6D573A; float: right; -moz-border-radius: 20px; -webkit-border-radius: 20px; -khtml-border-radius: 20px; border-radius: 20px; width: 45%; height: 100%; min-height: 500px; padding: 10px; margin-right: 10%; margin-top: 5%; }
Code
Toon Meer<div class="sidebar"> Test </div> <div id="content"> <div id="text"> Test3 </div> </div> <div class="sidebar"> Test2 </div>
Alvast bedankt!
-
Bedankt voor je duidelijke antwoord Stefan! Ik ga er even mee proberen.