@Wmdiensten Bij blogs en downloads heb je aan de rechterkant extra informatie, zodat je sneller kan navigeren naar meer van dezelfde gebruiker (bijvoorbeeld). Wat vind je vervelend aan de nieuwe indeling? Misschien kunnen we daar dan een oplossing voor verzinnen!
Posts by Victor
-
-
-
-
De site is nog niet vertaald.
Hopelijk gaan we dat zo snel mogelijk doen.
Bij een nieuwe versie heb je altijd wel bugs. De reden dat we versneld over gingen was dat de support voor de vorige versie bijna stopte. Ikzelf vind de paar kleine bugs die er nog zijn niet storend, je kunt de site verder gewoon prima gebruiken.
+ dat het al een hele verbetering is van de vorige.
Je kunt inderdaad nog niet op die titels klikken, omdat ze doorverwijzen naar de homepage. Dit staat op de todo-list om te maken aangezien dit inderdaad wel handig is.
-
Het helpt als je globaal zegt waar het project over gaat. Zo trek je meer geïnteresseerden.
-
Kan je iets meer vertellen over de functie die gemaakt moet worden?
-
Je bedoelt dat er een ruimte zit boven je div? Dat komt waarschijnlijk doordat de ander niet zichtbaar is, maar wel bestaat. (Dus height/width is wel berekend) Je moet visibility op hidden zetten.
-
Om wat voor game gaat het? Misschien wel handig om te weten, zodat er sneller geïnteresseerden zich zullen melden.
-
Mocht jij deze gaan aanpassen en beschikbaar willen stellen, zal ik de download updaten.
-
Nu ook te downloaden op ICTscripters! Maffiaminds layout
-
Waar heb je dan last van? Je kan rechtsbovenin op het vinkje 'Mark all forums read' klikken.
Kan alleen in het algemene board als het goed is. Niet in individuele topics.
-
Provider/Modem?
Al geprobeerd om ethernet kabel te wisselen?
-
Nee, begin met de basics. Frameworks zijn er om het je makkelijker te maken, maar je moet eerst de basis onder de knie krijgen.
Nou ik er over nadenk, is het misschien wel handig om bijvoorbeeld MVC erbij te doen. Dat dwingt je meteen om ook al meer OOP te denken.
-
- Slotje -
TS staakt verkoop
-
Wat mij ontzettend heeft geholpen in het begin is het van tevoren uitwerken van je project. Begin met een makkelijke casus. Je weet als het goed is dat elk zelfstandig naamwoord in principe een object is. Zet al die objecten onder elkaar op papier en ga na wat de relaties tussen die objecten zijn. Daarna ga je beginnen met die objecten uit te werken. Houd daarbij in je achterhoofd dat je ze allemaal misschien wel op verschillende manieren wilt gebruiken zonder de class zelf te willen veranderen. Je wilt dus geen meldingen binnen je objecten geven, maar een aparte 'melding' class.
Ik zou zeggen: give it a shot! Probeer iets in elkaar te zetten en post het hier
Komen wij wel met tips, etc.
-
Ik weet dat @K.Rens met de blogbox bezig is. Er worden ook concepten geshowd, dus dit moet even aangepast worden.
-
Volgens mij komt dat omdat deze blog nog niet gepubliceerd is. Hij zou ook niet in de lijst terecht moeten komen geloof ik.
De tekst onder je avatar kan je volgens mij niet veranderen op het moment.Daar is nog geen setting voor.
-
- Slotje -
TS is voorzien
-
Natuurlijk mag dat, daar is de lounge voor
Waar zat je aan te denken? Regie, podiumopbouw, geluid, licht? -
@M.Martens Wat mis je er aan? Er staat juist handige informatie aan de rechterkant bij bijvoorbeeld blogs en downloads.