Ook worden je gesprekken echt niet afgeluisterd. Ik kan me niet voorstellen dat er een hele kamer vol mensen met mijn gesprekken mee zit te luisteren. Kan me eerder voorstellen dat ze dat elektronisch met spraakherkenning doen.
Posts by Victor
-
-
Heel leuk! Wat heb je al gemaakt en wat zou je uiteindelijk graag willen maken?
-
Dat lijkt me echt heerlijk. Kan die ziggo modem de deur uit
-
@Ferhat Lijst aangemaakt
Zie startpost
-
Je hoeft geen "accepteer cookies" te doen voor enkel inlogcookies. Ik weet niet hoe het zit met het opvragen van wat daar precies instaat, maar ik gok dat je dit wel in moet kunnen zien.
-
Inlogcookies mogen gewoon zonder melding aangemaakt worden.
-
Iets met schalen misschien? Je zal even een stukje code moeten posten.
-
Verkooprecht is aanwezig!
-
Ik gebruik ook notepad++. Heb er geen problemen mee.
Mis jij wat dan? -
- Slotje -
Alles is verkocht
-
Dat bedoel ik @M.Martens
-
Sorry dat ik het nog moet zeggen maar nog een bug in de nieuwe versie.
http://ictscripters.com/blog/
Van het linkerkant menu van ""Nieuwe blogs" werkt niet.Die bug is bekend @M.Martens
De titels in het menu doen het allemaal niet. -
Het blijft zo dat er op dit moment nog niet vertaald kan worden. Zodra we meer informatie hebben, zullen we jullie daarover informeren. Daarbij zullen we ook laten weten hoe er vertaald kan worden en eventueel hoe jullie daarbij kunnen helpen.
-
@Ferhat
Ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Dat weet ik simpelweg gewoon nog niet.Het is alleen wel de bedoeling dat over alle pagina's een zelfde taalgebruik wordt gebruikt. Dat is heel lastig als er 20 mensen aan werken, omdat er voor sommige woorden wel 10 andere bestaan.
Maar ik weet dus nog niet hoe dit opgezet gaat worden. Hopelijk kunnen we snel met meer informatie komen.
-
Kan je er niet deze layout opzetten: Maffiaminds layout ?
Weet niet hoe dat werkt met die source hoor
-
Ik heb het er vanmiddag met Koen over gehad @M.Martens
Natuurlijk klopt het ook wat Lars zegt. Als wij alles binnen de crew doen, hebben we daar een beter overzicht over. (Zoals ik al zei, handiger uit organisatorisch oogpunt)
-
@M.Martens
Ik dacht dat Koen dat niet wilde doen, aangezien het met debuggen dan een ramp is, omdat iedereen andere settings heeft.@Reza
Klopt helemaal! -
Daar zou @K.Rens een antwoord op moeten geven. Ik ben alleen wel bang dat dat heel lastig gaat worden als je kijkt vanuit een organisatorisch oogpunt.
-
Er is een technische reden waarom het vertalen op dit moment niet mogelijk is, aangezien het anders later wat meer werk nodig heeft.
-
Klinkt heel hard maar je kan beter vragen wat niet, er zit hier totaal geen logica in.
Links staat alles door elkaar waarbij je dus moet opletten wat je doet, was hiervoor niet.In de vorige versie had je links en rechts logica zitten wat een stuk lekkerder navigeerde, dit mis ik nu.
Is dit dan niet misschien gewoon iets waar je aan moet wennen? Want wat jij logisch vindt, kan een ander weer onlogisch vinden.