Oh, die was ik nog even vergeten te plaatsen ja. Bedankt @K.Rens !
Mogen ze die informatie opslaan op die manier en voordragen als bewijsstukken? Weet jij dat toevallig?
Posts by Victor
-
-
Britse politie plaatst banners op piraterijsites. Ze willen de websites er zo minder legaal uit laten zien. De banners roepen de internetter op om de browser te sluiten. De politie doet dit om het illegaal verspreiden van bijvoorbeeld muziek en films tegen te gaan.
De politie zelf zegt dat de piraterijsites er zo minder authentiek uitzien. Hiervoor stonden er grote merken op en dat geeft de gebruiker een veilig gevoel.
Meer informatie:
Britse politie plaatst banners op piraterijsites | Digitaal | Telegraaf.nl
Londen plaatst banners op piraterijsitesWat denken jullie hiervan? Gaat dit werken? Ik denk zelf dat de gebruiker precies weet wat hij/zij aan het doen is en zich niets gaat aantrekken van deze banners.
-
@Hierboven
Mails raken zoek? Zal lekker zijn als ze alle mailtjes "kwijtraken"
Kan je de details bekijken? Misschien dat er iets bij staat? Inderdaad kan je ze ook even bellen, heb je meteen duidelijkheid.
-
De functie is geloof ik wel aanwezig, maar werkt nog niet optimaal. Hier wordt nog aan gewerkt.
Er wordt nog steeds gewerkt aan het optimaliseren van ICTs.
Over hoe lang dit nog gaat duren kan ik niks zeggen. We zijn er in ieder geval druk mee bezig!
Daar gaan we even naar kijken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
UPDATE: Dit is inmiddels gefixed! -
@Patrick Het is in Amersfoort in het Corderius College. Makkelijk bereikbaar met zowel het OV als met de auto.
Meer informatie, zoals routebeschrijving/ticket verkoop, zullen we later bekend maken.
-
In het filmpje heb je meerdere foto's lijkt me? Als je de ene verticaal en de andere horizontaal hebt gemaakt past dat sowieso niet. Inderdaad wat Ferhat zegt is je beste optie. Of je moet de foto's zo bijsnijden dat ze wel passen.
-
-
Lijkt me zeer interessant maar ben dan helaas verhinderd.
Kan je er niet komen of heb je iets anders gepland? Misschien dat je in het eerste geval met iemand mee kan rijden?
-
Voor degene bij wie het filmpje niet werkt in het topic zelf, dit is de link: Futurama 3d (test shot) on Vimeo
Het is echt heel knap gedaan! Ook de musicale ondersteuning past er goed bij. Geeft echt zo'n bioscoop gevoel. Zal een hoop werk in hebben gezeten.
-
Daarnaast moeten we niet vergeten dat een algemene voorwaarde niet bindend hoeft te zijn, als je hem zelf opstelt en niet goed laat keuren. Ik kan me ergens herinneren dat een algemene voorwaarde nog ongeldig kan worden verklaard.
^Weet ik niet zeker, dus als iemand het beter weet: Be my guest.
-
Wat jij doet is het handigste. Het meegeven van de database als parameter. Het enige wat minder handig is, is het database gebeuren binnnen de class. Want PDO op zichzelf is al een class. Je hoeft alleen maar $db = new PDO(.....) aan te maken en dat door te geven. Dat hoeft niet binnen een class.
-
Jammer dat je niet kan. Het is zeker een idee om het op te nemen, maar dan moet iedereen hier wel toestemming voor geven. We zullen kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.
-
Jammer, in ieder geval veel plezier in Ibiza @baldex !
-
@FrankY
Waar kom je vandaan? Misschien dat je met iemand mee kan rijden? -
-
Hoe worden de mails verstuurd? Juiste headers meegegeven?
-
Dan zul je dus moeten kijken naar 3D engines, models, etc. Dat is wel heel complex!
-
Zodra de locatie bekend is, zal er een apart topic komen waarin jullie kunnen bespreken of er misschien meegereden kan worden.
-
Beste leden,
Begin dit jaar was er het idee om een community meeting te houden. Dit is toen vastgelopen door gebrek aan animo, maar die is in de afgelopen weken toch weer opgebloeit. De voorbereidingen zijn al volop in gang. Middels dit topic willen we jullie hierover informeren en een aantal dingen peilen.
Datum
Allereerst de datum waarop de meeting plaats zal vinden. Dit zal waarschijnlijk vrijdag 12 september zijn. De meeting zal waarschijnlijk rond 20:00u beginnen, maar daar zullen wij in een later stadium op terug komen. De reden voor deze datum is dat het voordelig is voor alle studenten met een OV, aangezien die op dat moment geldig is. Vrijdagavond is ook de tijd waarop de meeste mensen kunnen.
Er is op dit moment nog geen locatie bekend. We zullen bij het kiezen van een locatie kijken naar de bereikbaarheid, zowel met de auto als het OV. Hierover later dus meer. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!
Wat zal er te doen zijn?
Het volledige programma zal tijdig voor de meeting vrijgegeven worden. Er zullen seminars gehouden worden over een aantal onderwerpen. Denk hierbij dan aan een aantal presentaties over verschillende programmeertalen en onderdelen, webdesign, oprichten van een bedrijfje. Dit is volledig aan jullie. Mocht jij dus iets hebben om over te presenteren, moedigen we jou zeker aan om dat te doen. Stuur een e-mail naar [email protected] en dan gaan we kijken hoe we jouw idee in het programma passen.
Daarnaast zal er ruimte zijn om elkaar te leren kennen. (Want wie zitten er nou eigenlijk achter al die namen?)
Vervoer
Zoals ik al eerder zei, zal de meeting plaats vinden op een centrale plek. Bij het uitkiezen van een locatie zullen wij dan ook kijken naar de parkeergelegenheid en OV-mogelijkheden.
Daarnaast moedigen we jullie ook aan om samen te reizen. Hiervoor zal een apart topic worden aangemaakt, zodat de mensen die willen gaan en zonder vervoer zitten toch kunnen komen!
Sponsors
We proberen bij de meeting zoveel mogelijk de kosten te dekken. We zouden het ook erg leuk vinden als er eventueel mensen/bedrijfjes een kleine bijdrage kunnen leveren. Wij kunnen dan reclame maken hier op de site en tijdens de meeting. Neem hiervoor contact op via [email protected].
Tot slot zal ik alles even samenvatten. We willen een aantal dingetjes van jullie weten, namelijk:
- Kan jij op vrijdag 12 september rond een uur of 20:00?
- Zou jij een seminar/presentatie willen houden? (Mail naar [email protected])
- Zou jij willen sponsoren? (Mail naar [email protected])
Wij hebben er al zin in. Jullie hopelijk ook!
-
Op dit moment krijgt de eigenaar een notificatie.
We zijn nog aan het kijken voor oplossingen hiervoor.
De insteek van de makers was dat een blog maar één keer gelezen wordt, want het is geen topic. Zit natuurlijk wat in, maar we gaan dus kijken hoe we dit oplossen.