Kijk eens naar het portfolio (is alles nog actueel?) en recensies. Bij twijfel een deel van de source vragen (registratie-module ofzo). Dan kan je prima bepalen of de source een beetje clean is, of niet.
Posts by AarClay
-
-
Elke page access uitbreiden met 4+ queries lijkt mij minder efficiënt eerlijk gezegd.
Aan de andere kant, als die dan van 1000 naar 1004 gaan maakt het ook niet zoveel uit eh :).
Ik zeg ook niet dat je elke pagerequest dat moet doen. Je moet kijken of iemand weer actief is en op dat moment dat moet doen. Of handmatig kijken of er een uur verstreken is i.p.v. er steeds maar vanuit te gaan. Het ligt ook aan de specificaties voor de credits-uitdeling.
Of een uurlijkse cron, of een automatische actie slim is, dan valt wel te analyseren door te timen. Op een rustige nacht sta je anders een hoop loze queries te schieten. Meten is weten!
-
Mja, die Criminals games zijn al belachelijk slecht gebouwd dat een rewrite nog zinvoller is.
Maar cronjobs moet je zuinig gebruiken. Ik kan mij niet indenken dat zulke taken bij een nieuwe activiteit zwaar zijn. Een cronjob is zwaarder omdat die globaal werkt.Het is een kwestie van analyseren en timen.
-
Mja, die Criminals games zijn al belachelijk slecht gebouwd dat een rewrite nog zinvoller is.
Maar cronjobs moet je zuinig gebruiken.
-
Je kan toch bijhouden wanneer iemand voor het laatst actief is, en de datum wanneer die weer actief is (voordat je dit updated). Het verschil in uren gebruik je om het aantal te berekenen.
Heb je geen 'dure' cronjob voor nodig! PS: Stap snel over naar mysqli, want deze functies zijn al officieel verleden tijd. Als je hosting nu updated naar PHP7, ligt je site plat!
Let ook op de naamgeving in je code. $dbres6 is behoorlijk nietszeggend.
En foutafhandeling en transacties zijn ook niet overbodig bij zulke mutaties!! Je wilt immers alles of niets uitvoeren. En niet bij een fout maar een enkele query, waardoor iemand opeens maar een deel van het geld krijgt.
-
Dit lijkt mij cheaten en niet echt legaal c.q. fair.
-
-
Misschien is het zinvoller om je dan te richten op het oplossen van de fouten.
-
Met dat locken ben ik het volledig eens!
-
Eigenlijk moet je alles gewoon testen. Wat nu als de build die je in productie binnenhaalt brak is?
-
Wat niet werkt kan altijd gefixxed worden? Misschien ben jij diegene die een fout maakt bij het installeren? Zonde om te blijven zoeken naar iets nieuws.
-
Hij geeft dit aan op php.net---------------------------------------
Warning
This function was DEPRECATED in PHP 7.1.0, and REMOVED in PHP 7.2.0.
Alternatives to this function include:---------------------------------------
echter krijg ik het niet aan de praat, hoe add ik die reactie van jou? zoals ik al zij het is eff geleden en zie hem even niet
Waar staat dat volgens jou?
-
Misschien verwacht hij wel mail
Niet de insteek van een forum anyway :p -
Om welke gaat het?
-
Ik denk dat ik weet welke site je bedoelt, en daar is ooit al een antwoord op gegeven. Maar er wordt geregeld wat gedaan hoor. Maar development kost nou eenmaal tijd die gevonden moet worden.
Maar ook hier zie ik weinig activiteit hoor.. ;).Anyway, hier krijg ik vaak de melding dat size niet geaccepteerd wordt, maar ik gebruik die tag niet. Ook blijft een gemaakte post vaak staan als die gepost is, en wil ik standaard de UBB-editor gebruiken, en geen WYSIWYG.
-
Vanilla JavaScript of met jQuery. De UBB-en textopmaak hier op ICTscripters werkt behoorlijk ruk.
-
Er is niks met Composer/NPM als je de juiste workflow benut. Dependancy Managers zijn een handigheid bij het ontwikkelen. En ontwikkelen doe je niet op een shared-hosting server, maar lokaal.
Dus als je een Dependancy Manager in je development omgeving gebruikt, dan doe je het goed!
Ikzelf ben geen fan van MarkDown, maar UBB-codes. Gewoon omdat die ouder en bekender zijn. Vooral op forums doe je iedereen een plezier ermee.
-
Gezien de activiteit op het forum lijkt mij dat er haast nog geen winst gemaakt wordt. Dus 50% lijkt mij erg weinig op dit moment. Dus een partner zoeken lijkt me nu een beetje overbodig.
Als het storm loopt, dan kan je de winstverdeling natuurlijk aanpassen.
Maar misschien is het zinvoller om eerst even te investeren in SEO, een mooie template die wat aantrekkelijker is. Uitleg over Fortnite, tutorials, videotutorials......
Dan geef ik je wat meer kans.... -
Heb je dit al gelezen?
https://redis.io/commands/auth -
Niet rottig bedoeld, maar waarom een partner zoeken voor je forum die nog niet echt storm loopt? Misschien eerst even laten opbloeien? Want het ziet er nog niet echt succesvol uit en winst zal het nog zeker niet maken.