AarClay wie zegt dat het voor een week is dat vul jij nu maar even in.zo gaan vanaf 0 van start en dan gaan ze rustig door er mee.
en ja de kinderen willen graag een maffiagame zo wat mag dat niet dan??
als wij als ouder dat goed vinden wat is het probleem dan!!!
bedankt voor de hulp en tips die ik van jou heb gehad.
verder wens ik jullie suc6.
Ik heb nooit gezegd dat het niet mag, maar ik vind het gewoon een apart verhaal. Vooral omdat ik je al een jaar ofzo zie blijven zoeken naar sources.
Doorgaans programmeren jonge kinderen niet in PHP, omdat ze nog een hoop basiskennis in die periode aan het ontwikkelen zijn, zoals logica en rekenvaardigheden.
En dat je zegt dat je iemand voor ze inhuurt klinkt dan ook niet echt geloofwaardig. De Engelse taal is al te machtig voor hun.
Ik moet eigenlijk al een beetje lachen bij het idee dat een jong kind een maffia-game gaat beheren. Hoe gaat die conflicten tussen spelers oplossen? En kan die wel serieus de leiding nemen? En gaat hij niet iedereen bannen en de les proberen te lezen? Er is een flinke brug tussen kind en volwassene hoor.
Eigenlijk moet je jouw kinderen juist beschermen tegen het (soms) boze internet.
Dit is niet naar jou gericht: Maar in mijn tijd speelde ik computerspelletjes, speelde ik met Lego, speelde ik buiten, waardoor ik motoriek, en sociale omgang heb geleerd.