Posts by AarClay

Een kwestie van queries logisch lezen.
    Nog handiger als je met je editor in je project op mysqli_query( zoekt, of hoe je de queries maar ook mag uitvoeren.

Je zit wel met eventuele data die nodig is, zoals instellingen. Dus je moet wel je code even goed doorlopen.

Eigenlijk is het een sql-file met queries, wat overigens zelf geen database is.

Kan je de database anders niet reconstrueren? Kost wat tijd, maar met logisch kijken moet het wel lukken.

Gewoon een mooi puzzeltje. Volgens mij zijn de crime-games van vroeger best simpel en niet echt super-relationeel.

Ik blijf het een apart verhaal vinden wat ik moeilijk kan geloven, en met name iemand die de kinderen van vijf jaar PHP gaat leren (lees even mijn vorige post of het wel zinvol is). Maar goed, veel succes ermee!

AarClay wie zegt dat het voor een week is dat vul jij nu maar even in.zo gaan vanaf 0 van start en dan gaan ze rustig door er mee.
    en ja de kinderen willen graag een maffiagame zo wat mag dat niet dan??
    als wij als ouder dat goed vinden wat is het probleem dan!!!

bedankt voor de hulp en tips die ik van jou heb gehad.

verder wens ik jullie suc6.

Ik heb nooit gezegd dat het niet mag, maar ik vind het gewoon een apart verhaal. Vooral omdat ik je al een jaar ofzo zie blijven zoeken naar sources.

Doorgaans programmeren jonge kinderen niet in PHP, omdat ze nog een hoop basiskennis in die periode aan het ontwikkelen zijn, zoals logica en rekenvaardigheden.
    En dat je zegt dat je iemand voor ze inhuurt klinkt dan ook niet echt geloofwaardig. De Engelse taal is al te machtig voor hun.

Ik moet eigenlijk al een beetje lachen bij het idee dat een jong kind een maffia-game gaat beheren. Hoe gaat die conflicten tussen spelers oplossen? En kan die wel serieus de leiding nemen? En gaat hij niet iedereen bannen en de les proberen te lezen? Er is een flinke brug tussen kind en volwassene hoor. ;)
    Eigenlijk moet je jouw kinderen juist beschermen tegen het (soms) boze internet.

Dit is niet naar jou gericht: Maar in mijn tijd speelde ik computerspelletjes, speelde ik met Lego, speelde ik buiten, waardoor ik motoriek, en sociale omgang heb geleerd.

Je wilt een maffiagame voor je kinderen regelen? Euh..... ?

Moet ik dit zien als gezellig met 1 gezin op die mafiagame spelen? Of wil je dat die kinderen zelf een online RPG-game beheren?
    Ik vind het zelf best bijzonder :P
    Ook iemand die even langskomt om de kinderen te leren scripten vind ik wel WTF-waardig. Programmeren leren kost weken tot maanden :p

Het is trouwens 'button'! Let even op je Nederlands, of laat het door iemand nakijken, dan begrijpen anderen je ook goed.

Hopelijk kan de maker vertellen hoe en wat. Je hebt immers dit script aangeschaft, dus zal je vast ergens wel een vorm van ondersteuning hebben. Altijd zinvol om daar gebruik van te maken voordat iemand anders er aan staat te frummelen, wat misschien de verkeerde handeling is.

Waarom zou jij het niet kunnen? Mijn tijd is al behoorlijk kostbaar als ik zelf een hele applicatie moet doorworstelen.

Heb je al bedacht dat je het ook bij de maker kan neerleggen?

Ergens moet het wel in templates, codebase of de database staan. Het komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Kan je wat meer vertellen over de opbouw van het script? Gebruikt het templates? Op welke manier? Etc....

Je kan het zelf niet. Denk je dat we moeite gaan blijven doen voor die luie reet van je?

Kan je niet met een systeem werken, gtfo van dat systeem, zoek iets simpels en done.

Je kan geen sitrs beheren, blijf maar ver weg van je PC scherm en maak je nuttig ergens anders.

Met het verkeerde been uit bed gestapt ;)?

Het het aantal Nederlandse forums voor webdevs is wel behoorlijk afgenomen laatste decennia. Vroeger had je ook nog Webmensen, Webfanaat, Scriptfreaks, PHPfreakz (PFZ) en het gevorderde PHPexperience. Nu is PHPhulp nog best actief, maar dat komt ook vanwege de naam.

Maar tegenwoordig heb je ook StackOverflow. Daardoor zijn heel veel sites ook minder populair geworden. Bijna elke vraag die je in Google gooit, wordt beantwoord door Stack Overflow.