AarCLay
ik heb zelf al dingen gemaakt en mijn dochter ook
ik ben al aan het werk er mee
Een dochter van 10 aan het programmeren? Ik geloof er weinig van.
Citaat
en dan ik snap jullie echt niet waarom zal ik alles voor 100% moeten betallen raar hoor
ik vind echt dat je kinderen vanaf de 10 jaar echt wel wat kunnen leren anders worden het van die verwende kinderen.
Een RPG-game is niet een goedkoop stukje speelgoed van de Intertoys. Dit is maatwerk waarin uren werk zit. En waar gewoon uurprijs voor betaald moet worden. Reken maar op minimaal 60 euro per uur.
En als je niet eens snapt waarom je alles voor 100% moet betalen, zou ik toch maar eens naar het Nibud bellen, of een Kinderopvoedingslijn.
Citaat
en dat is mijn mening en daar mee uit.
vind het wel jammer dat mensen melden dat ze het meer hebben over mijn dochter dan over wat het kost en of ze ideeen hebben en of willen helpen hier mee. JAMMER
Ik vind het erg vreemd dat je jouw kinderen erbij betrekt, en ik geloof eigenlijk geen barst van je verhaal. Wordt het niet eens tijd om met de echte waarheid te komen? Een paar jaar geleden zag ik ook al zo'n wazig topic voorbij komen waarbij je, ik meen een kind van 7 had, die een RPG-game wou...
Trouwens, zie ik je erg vaak topics starten over diverse Maffiagames, en het gaat alleen om gratis dingen. En nu opeens wil je geld gaan betalen terwijl het budget niet toereikend is.
Zelf vraag ik mij ook af of een RPG-game wel interessant is voor een kind van 10. Zulke kinderen zijn op de basisschool nog aan het leren rekenen, en een RPG gaat daar net een stapje verder in met grote getallen, en ingewikkelde berekeningen en het maken van juiste keuzes.
Al met al ruik ik toch ergens vis al ik alles bij elkaar optel.