Bedankt, youtube zal ik aanpassen dan inderdaad. Maar nog een stomme vraag, Waar moet ik die / (delimiter) plaatsen dan?
Zoals ik zei:
Voor de rest is het een kwestie van een / (de delimiter) voor en na je expressie te plaatsen.
Bedankt, youtube zal ik aanpassen dan inderdaad. Maar nog een stomme vraag, Waar moet ik die / (delimiter) plaatsen dan?
Zoals ik zei:
Voor de rest is het een kwestie van een / (de delimiter) voor en na je expressie te plaatsen.
Als je overschakelt op preg_replace: De reguliere expressie van je YouTube tag zou als het goed is wel moeten werken, zolang je even een iframe gebruikt omdat flash dood is.
Voor de rest is het een kwestie van een / (de delimiter) voor en na je expressie te plaaten.
Hoe zag een deel van de code eruit met eregi?
PS: Als je toch bezig bent: Pak meteen die oude font-tag even aan, en maak een iframe van de YouTube tag. Flash is allang deaud!
wat heeft dit met dit topic te doen??? NIETS denk ik zo
Je kan niet tegen kritiek? In dat geval moet je maar niet in de website-wereld zitten!
Sorry dat ik het zeg, maar in zo'n brakke brol van een code wil je toch niet werken?
- geen identing
- SQL-injection everywhere
- Oude HTML
- Inline CSS
- Onnodig gekopieer van variabelen: $winnaar = $own['username'];
Hier kan je toch geen plezier meer aan hebben?
Dat deze criminals-script style na 15 jaar nog steeds bestaat! On-ge-loof-lijk.
Is er ook een variant die zonder composer werkend te krijgen is? Ik heb het getracht zonder composer maar helaas zonder suc6
Waar loop je op vast? Want composer is niet echt extreem lastig in gebruik.
PS: Los van dit vind ik je onderschrift een beetje smakeloos.
Bestaan copyrights nog op games die niet meer actief zijn en waarvan de onderneming al ettelijke jaren geleden failliet is gegaan? Lijkt me niet, en indien je de eigenaar zou kennen zou ik de map met rechten gerust overkopen. Maar online niks meer over te vinden.
Daarnaast heb ik ook niet de grafische skills om dit kwalitatief te kunnen gaan uitwerken.
Tuurlijk... Er blijft dan auteursrecht opzitten!
Het auteursrecht op een werk eindigt 70 jaar na de dood van de maker, te rekenen vanaf de eerste januari, volgende op het jaar waarin de maker is overleden.
Aldus http://www.auteursrecht.nl
Ik denk dat het inladen wel meevalt. Als je het niet aanroept in bijvoorbeeld je front-controller, wordt het niet uitgevoerd.
En zulke mail-configuratie-zaken horen niet in de diepe krochten van een bestand. Die horen in een speciaal configuratie-bestand die je in no-time kan vinden. Vaak in een /conf/ directory.
Die composer-packages uit /vendor/ horen niet in jouw repo, want daar worden ze nooit geüpdated.
Je kan ze natuurlijk wel forken, maar dat is een ander verhaal waarbij jij de verantwoordelijkheid creëert voor de ontwikkeling van die packages in een nieuwe lijn. Dat lijkt mij niet de bedoeling, en daar ga ik niet verder op in.
Verder maakt composer in je /vendor/ map een autoloader.php aan. Dit bestand moet je dus centraal includeren in je source/framework en dit zorgt er dan voor dat alle PHP-packages in je /vendor/ automatisch geïncludeerd worden. Je hoeft dus niet zelf meer het pad naar PHPmailer/Twig/Doctrine/whatever zelf op te geven. Je hoeft enkel nog de class te initialiseren op de manier zoals je altijd doet. De autoloader doet zijn werk.
- Je moet dus je mail-configuratie naar een centraal configuratorbestand brengen. (Geen onderdeel van composer, maar het maakt je source wel beter beheerbaar)
- Je /vendors/ uit je repo halen.
- Instructies in een Readme.md plaatsen waarin je voor je gebruikers uitlegt hoe ze met composer om moeten gaan. Een kwestie van dit uitvoeren:
php composer.phar update
Doe anders eens inspiratie op in andere Readme's van andere projecten met een repo.
Voor wie lokaal programmeert kan Composer makkelijk installeren (werkt in Linux en Windows) en gebruiken op de command line. Op shared hosting is het gebruik van Composer vaak niet mogelijk, maar dan kan je gewoon bij het deployen van de site de boel gewoon uploaden. Het nadeel is dan als je een package wilt updaten, dan moet je dan lokaal doen, en dan /vendor/ weer uploaden.
Het klinkt misschien ingewikkeld, maar als je de basis van Composer begrijpt, dan ga je het nut ervan zeker wel snappen.
Hoe bedoel je dat PHPmailer altijd stuk is?
Het werkt hier perfect hoor? Wat merk jij er dan aan wat niet correct werkt?
Die composer.json kan je prima gebruiken.
Via Packagist.org kan je zien op welke manier je welke packages je kan toevoegen aan je composer.json. Ik neem aan dat je dit ook op die manier gedaan hebt om je json-file zo te krijgen?
Het is uiteindelijk NIET de bedoeling dat je de /vendor/ zelf meelevert, maar dat de gebruiker van het script die packages binnenhaalt via composer. Dan heb je altijd de nieuwste versie (of uit de gekozen branch).
Met welke reden plaats je andermans applicaties in de /vendor op je Github-repo?
Wat is er mis met Composer?
Op die manier kan iedereen meteen de recentste,, of de door jouw opgegeven versie/branche in composer.json, in één klap downloaden.
Nu heb je kans dat je misschien een lekke PHPmailer meestuurt aan iedereen.
Daarnaast zie ik ook hier en daar een vaste domeinnaam in o.a je .htaccess staan. Waarom maak je daar geen generator voor die de juiste .htaccess aanmaakt vanuit het instalaltie-script?
Aan de gebruikersnamen te zien , kan er beter gezorgd worden dat gebruikersnamen niet met een getal beginnen?
Niet dat dit het geheel zal tegenhouden, maar zou wel een mooi begin zijn.![]()
Dat omzeilen ze zo zodra ze merken dat de validatie is aangescherpt...
ReCaptcha heeft ook niet altijd nut.
Ik heb dit op mijn eigen site geïmplementeerd, maar de botjes blijven komen. Gelukkig wel (nog) in mindere mate.
Ik ga binnenkort upgraden naar ReCaptcha V3. Die werkt met een treshold-waarde en mogelijk beter.
De beste drempel is een controle op in welk land iemand zich bevind. Op een andere site die ik beheer werkt dit prima. En ik las dat ook Tweakers enkel de Benelux toestaat voor registratie. Je zou eventueel ook een handmatige activatie voor niet-whitelisted landen kunnen overwegen.
Ik neem aan dat je toch ergens bij je aankoop wel contactgegevens had?
Als de site niet meer bestaat kan je altijd op speurtocht gaan via het Internet Archive. Wie weet kom je wel een KVK-nummer tegen of een naam of telefoonnummer.
Maar je hebt het over 'destijds'. Gaat het over een paar jaar, of vele jaren?
Gezien je er weinig over vindt, vrees ik dat het héél lang geleden zal zijn, en dat het script ook behoorlijk verouderd zal zijn.
Ik zou dan terug denken aan de mooie tijd, en iets nieuws bouwen/zoeken of laten maken.
Is niet iets waar ik naar op zoek ben
Wees dan wat meer mondiger, en zeg wat je nou wel zoekt. Hier kan niemand wat mee!
Huh? Directadmin voor DNS-beheer, en Plesk voor hosting?
Leg deze rare combi eens uit?
Ik heb advies gegeven wat je moet doen om tot een goede prijsopgaaf te komen.
Veel succes verder met alles.
Als je met CAPS-LOCK aan gaat schreeuwen, dan houdt het voor mij op, en ik denk dat ik niet de enige ben.
Laten we vooropstellen dat je verhaal echt merkwaardig, vreemd en cringe in elkaar steekt, en het komt er op neer dat je een kind staat te dwingen. "Niet echt pedagogisch verantwoord", zie ik de meesten denken.
En tja, als we ergens twijfels bij hebben, waarom zouden we niet mogen waarschuwen? Mocht het nu wel echt waar zijn, dan zou 50% van het topic niet eens relevant zijn, en had je dat achterwege kunnen laten.
Misschien kan het ook aan je schrijfstijl liggen dat we je verkeerd begrijpen, ook daar schort het een en ander aan. Ik raad je aan om in het vervolg even je bericht hardop voor te lezen, of desnoods door iemand na te lezen, of het klopt.
Maar goed: Ik denk dat de meeste hoofdpunten die je vraagt wel beantwoord zijn in de afgelopen 2 jaar. Verder heb ik nog niet eens een prijsopgave genoemd Dat ligt echt aan de specificaties waar jij aan moet werken.
Ik wens je verder veel succes met je vrouw, zoon/dochters en de RPG-games.