En wat als je nu even met een schone lei begint?
Volledige format/nieuwe image dus.
https://linuxiac.com/install-nextcloud-on-ubuntu/
Dit heeft een collega van mij pas geleden ook geprobeerd, en ik hoorde geen klachten.
En wat als je nu even met een schone lei begint?
Volledige format/nieuwe image dus.
https://linuxiac.com/install-nextcloud-on-ubuntu/
Dit heeft een collega van mij pas geleden ook geprobeerd, en ik hoorde geen klachten.
Nextcloud of Owncloud hoeft an sich geen probleem te zijn, tenzij je koppig bent om te vertellen wat er mis is, en vervolgens van de hak op de tak als een ongeleid projectiel dit topic een eigen wending laat geven. Best storend als ik eerlijk mag zeggen.
- Je noemt geen budget nadat het meerdere malen gevraagd wordt
- Een demo laat je niet zien
- Je reageert niet echt op de gegeven berichten.
Ik vrees dat het dan maatwerk zal worden. Het lijkt me handig en verstandig om even je budget te delen.
Eventueel kan je ook op Tweakers Vraag & Aanbod een oproep plaatsen.
Welke problemen heb je nu dan?
Iets wat in één keer goed werkt is niet altijd mogelijk.
Dit wordt bijna een 'pop-corn' topic als ik zo lees.
Wat komen die gemaakte kosten dan vandaan? Van een ingehuurde serverbeheerder die verzuimd heeft dit naar wens op te leveren?
Sorry mensen ik heb het verkloot nu is alles weg
echt ik snep er niet van ik ga wel een cloud huren
misschien is dit beter
of zijn er nog andere oplossingen dan nextcloud???
Backup maken, of snapshot terugzetten?
En anders kan je ook Nextcloud op een VPS installeren. Ga wel even na welke hosting dit toestaat. Niet elke hosting staat dit namelijk toe.
Maak snapshot aan, ga lekker frotten, maak een f*cked up, en zet je snapshot weer lekker terug.
Ik snap nog steeds niet waarom je eigenwijs bent en niemand inhuurt? Dit had je al 4 weken geleden kunnen doen als je de reactie hier had gelezen.
Als ze verouderd zijn, en de download is stuk, dan lijkt het mij zinvol om ze er gewoon af te halen. Misschien is het ook zinvol om oude brakke scripts te voorzien van een melding waarin staat dat gebruik wordt afgeraden vanwege de veiligheid.
Toon MeerApart dat @tigermaffia nog niemand ingehuurd heeft sinds begin van deze maand? Of zouden ze tegenwoordig zomaar uit de lucht komen vallen?
ik ben aan het kijken voor een persoon die het ook echt kan ik heb nu een persoon die melde dat hij het wel even ging oplossen maar nee hoor niet gelukt dit omdat hij het niet kon. mensen zeggen wel ik kan het maar als het er op aan komt is het toch nee ik kan het niet.
Je ging een test account e.d. maken... Soooo idk man
dit is er al
ik ook gezegd als je wil en kan helpen hoor ik het graag van je
wat betreft de prijs ik heb geen idee wat het kan kosten hoe lang zal je er mee aan het werk zijn??
en wat kost een ict die via hier komt ???
geef hier eens antwoord op
Kom dan gewoon met je budget? Hoeveel heb jij te besteden? 100 euro, 500 euro? 5.000 euro? Dan kunnen we gewoon daar mee verder gaan.
Hoe moeilijk kan het zijn? Dit had je ook al 4 weken geleden kunnen doen, en dan was je allang geholpen.
Dan huur je toch een systeembeheerder in?
Apart dat @tigermaffia nog niemand ingehuurd heeft sinds begin van deze maand? Of zouden ze tegenwoordig zomaar uit de lucht komen vallen?
Misschien eens op Tweakers V&A proberen?
Maar misschien had wel animo opgeleverd als je een budget genoemd had.
Dan huur je toch een systeembeheerder in?
Merendeel van de dingen kan je zo opzoeken op oplossen. Wat heb je geprobeerd?
Zet in je DNS ook de TTL erg laag.
Graag zou ik het admin gedeelte willen inzien.
Ben zeer geintereseerd in dit script
Laatste activiteit21/10/2021
Stuur eens een privébericht, zou ik zeggen.
https://github.com/jeroendesloovere/vcard
Deel 1 voor de Vcard.
En deel 2 voor de QR:
https://github.com/psyon/php-qrcode
Heb je al een ticketverkoop site en een API gevonden dan?
Misschien moet je je oproep beter specificeren.
Laat je HTML eens zien. Je PHP-code heeft er niks mee te maken.
En bovendien is je code een ware 'blast from the past'.
-Spaghetti
- <font>-tags
En er zal vast nog meer aan mankeren waarbij het onvermijdelijk lijkt dat het ontwerp terug kan naar de tekentafel.