Posts by AarClay

Dat zou idd kunnen, maar wel vreemd dat ik me dan kan aanmelden en ze het wel goed keuren in eerste instantie.

Niet verwonderlijk. Een IP is niet persoonlijk.
    Voor hetzelfde geldt is het IP aan iemand anders toegewezen. Als er fraude plaatsvindt, dan valt dat natuurlijk opeens snel te herleiden naar een persoon.

Ik denk dat als je de boel responisve maakt, dat er een hoop eye-candy verloren zal gaan. Want wat is belangrijker, een compacte en overzichtelijke view op de mobieltjes, of een hoop eye-candy waarbij je massaal moet scrollen?

Je zou anders een proxy kunnen instellen. Zelf heb ik ook een paar Python en NodeJS instances draaien op wat bepaalde poorten die elk een webservertje serveren. Via een proxy in Nginx breng ik dit naar poortje 80.

domein.nl:1337 -> domein.nl/api_1
    domein.nl:1338 -> domein.nl/api_2
    domein.nl:1339 -> domein.nl/api_3

Moet dit per sé in een content-management-systeem? Als je echt een oplossing zoekt om een soort cloud aan te maken om bestanden in op te slaan, dan kan je ook eens kijken naar NextCloud.

Ik wil niet vervelend zijn, maar 10-15 euro is echt marginaal weinig. Om een PSD om te zetten naar een HTML-layout zit echt wel een paar uur werk in. Ik denk zelf tot 4 á 5 uur minimaal. En met een uur tarief van gemiddeld 30 euro per uur moet je toch echt op minimaal 150 euro rekenen.

Dat was wel een heerlijke tijd... :P

Destijds elke week een aantal topics over dit wanproduct op het voormalige PHPfreakz waar, en iedereen die daar een beetje moe van werd. Verbastering tot Crimiclowns volgden al snel. Een moderator van die site verklaarde zelfs dat hij de bedenker van de originele Criminalz graag een schoenendoos met stront wou opsturen als hij zou weten wie de programmeur was :P

Those ware the days!

Wat heb je zelf al gevonden? Ik namelijk ook niks.....

Die excessief aantal uitroeptekens zullen er ook niet bij helpen.
    Ik kan me het ook eigenlijk best indenken waarom je die niet zal vinden, omdat er weinig animo zou zijn als iemand het open-source zou aanbieden.

De kloof tussen mannen en vrouwen in de programmeerwereld is namelijk best groot. Het was anders een leuk concept geweest, maar anderen waren je al overigens voor.

Het enige wat ik tegenkom is dit:
    https://github.com/agroff/HorseQuest

Misschien dat het al een beetje in de buurt komt.

Leuk idee...

Ik heb nog nooit zo iets gevonden, als ik eerlijk mag zijn.
    Dus ik denk dat het anders maatwerk moet worden als zoiets gebouwd moet worden.

Ik denk dat het komt omdat er meer mannen programmeren en die hebben weer weinig met paarden, terwijl vrouwen weer minder programmeren maar weer meer met paarden hebben ;-).

Als je zoiets hebt gemaakt, dan heb je wel wat unieks te pakken.

Dan is het nog de vraag wat verstandiger is: Voorborduren op de oude code, of gewoon van grond aan opnieuw beginnen.

Dan kan je meteen een flinke opruiming houden in de code, en de code scheiden van HTML en PHP.

Nogmaals: Het is zeker niet afkrakend bedoeld, maar een motivatie om je op het goede pad te brengen.

Met de gegeven adviezen moet je al op pad komen om een betere code te bouwen.

De code is gewoon slecht, om te janken, en de vraag is of de TS bereid is om dit aan te willen pakken. Ik heb wel eens vaker uitgebreid advies gezien, en daarna bleef de TS maar ijzig stil of liet die weten dat hij ermee stopte.

Tja....

Ik kraak hem niet af. Ik zeg dat die code niet meer van deze tijd is. En dat hij beter een terug kan gaan nar de tekentafel. Maar een alternatief kan ook ;)

Wat zou jij als garagehandelaar zeggen als iemand met een inelkaar gereden oude auto aankomt.
    Repareren waar veel tijd in zit? Of een nieuwe auto aanbevelen?

Ik durf te wedden dan ikzelf en veel anderen hun vingers hier niet meer aan deze code willen gaan branden.

En criminalspoint is echt al weer lange tijd geleden, toen je koelkast nog met een 'ck' schreef ;-).

Tijden veranderen eenmaal.....

En als iemand terug gaat naar de tekentafel dan lijkt mij dat diegene ook meteen gaat kijken en onderzoeken hoe het goed moet. Dus als hij daar advies in nodig hebt, dan wil ik die wel geven als hij daarom vraagt. Daar hoef je mij niet de les voor te lezen ;)

Opzich is het vrij logisch, want waarom zou iemand op een oude code willen voortborduren, wat teveel tijd kost, en wat de hulpgever teveel tijd kost.

Vroeger zat iedereen een beetje te rommelen met Criminals, maar tegenwoordig is dat behoorlijk uit. De tijd verandert nou eenmaal.

En bovendien valt mijn post ook onder hulp. Ik help hem om hem een hoop ellende te besparen. Dus ik vraag me af of die hulp en mentaliteit echt verdwenen is?