Als ik het goed begrijp moeten de foto's dus gewoon zo worden weergegeven:
[][][][]
[][][][]
[][][][]
[][][][]
of moet het met een jquery effect (vorige/volgende):
<[][][][]>
Als ik het goed begrijp moeten de foto's dus gewoon zo worden weergegeven:
[][][][]
[][][][]
[][][][]
[][][][]
of moet het met een jquery effect (vorige/volgende):
<[][][][]>
Genoeg off-topic gereageerd:)
Het is een verkoop topic, geen check topic.
Hier ook graag [offtopic]en waarom niet gewoon een link in het topic?[/offtopic]
Wellicht is het voor de anderen ook makkelijk om te weten hoe dit kwam?
Zit op mobiel dus hou het kort:
1 router instellen als Router de andere als AccesPoint, zal morgen even goede uitzoeken.
Verkopen dienen rechtstreeks via CriminalsPoint te gaan.
Het maken van reclame is ten strengste verboden.
:slotje:
Elco's zijn de boor condensatoren van de moederbord het lijken op kleine batterijtje's. Maar, lijkt me sterk dat het hier aan zal liggen.
Indien het geen schone installatie is controlleur dan de MSconfig is als er overbodige dingen opstarten, scan de pc op malware, spyware en virussen.
Controlleer de hardeschijf is: http://www.ultimatebootdisk.com, hier op staat een goed DOS programma, als je hem op cd zet kun je bootten vanaf de cd.
Normaal gesproken zullen we zeggen dat je de oplossing moet delen, maar het enige wat je waarschijnlijk miste waren de enters.
Verder blijf ik op het punt dat je dit zonder de echo's zal moeten doen dus het php gedeelte weg schrapen.
De opmaak met <font> en dergelijke had je naar mijn mening van de css moeten opmaken.
[offtopic]*getypt op mobiel*[/offtopic]
<?php // Zo start je een php gedeelte
echo" // zo start je een echo
"; // dit zet je aan het eind van de echo.
?> // zo sluit je het php gedeelte.
Je krijgt dus:
<?php
echo'
<div class="titel">
<font color="red"> De crew </font>
<font color="red"> Daniel </font>
</div>
';
?>
Maar, zoals Stafeness zegt hoef je dit niet in een echo te zetten? Het is namelijk alleen maar html?
:slotje: op verzoek
Geloof dat niemand complete rechten heeft, (althans bijna niemand). Niemand zal je dus de database mogen sturen?
Zoals koen al zegt inderdaad een mooie eerbetoon.
7.C.1 De (ver)koper is verplicht in het startbericht duidelijke en juiste informatie te verstrekken. Hoe meer informatie, hoe beter.
7.C.2 De informatie gegeven in het openingsbericht is doorslaggevend. Deze informatie dient als afspraak die tijdens de gehele verkoop via CriminalsPoint geldig zal zijn.
Pas uw startpost aan naar een bericht met meer informatie, denk hierbij aan:
- Waar is het domein gehost?
- Tot wanneer is die geldig?
- Waarom verkopen?
- Hoeveel bezoekers trekt het domein per ....
- Met scripts of zonder? (je praat over de site is nog nieuw, indien met scripts zit je in de verkeerde categorie)
etc.. etc.
Wanneer startpost is aangepast mag topic weer open.
Joshua, ondanks alles bedankt voor de tijden op criminalspoint. Het gaat je goed:cheer:
We verwijzen jullie graag door naar een nieuw topic met de juiste informatie.
http://www.criminalspoint.com/…4400/nieuw-iPhone-4S.html