Posts by R.Jipping
-
-
Ik raad je een heel andere lay aan..
-
-
$result = mysql_num_rows($result2)-1;
dit is de enige -1 in je script is het script nog groter? zoja laat dat ook even zien;)
-
[offtopic]Mark, Dat hoort niet in dit topic als je zo graag off wil gaan ga naar een ander topic toe? eerder was je één braaf lid maar je begint me te irriteren. Haha[/offtopic]
Ik wil je wel graag helpen alleen heb ik een paar vragen.
Wat doe je zelf?
wat zijn jouw ervaringen?
Wat levert het ongeveer op?groetjes
-
-
Ik had je al gezegt de style staat me echt niet aan voor zoon bedrijf:)
[offtopic]Willem je zal al een half jaar weg zijn. Maar elke keer ben je er nog:P[/offtopic]
-
Hmm miss hadden wij hd kwalitiet waardoor wij zagen dat het buitenspel was en hun miss een slecht beeld kwaliteit?:)
Robben werd meer dan 15x onder uit gepegeld.
Van bommel word nagetrapt in zijn *pieppp* Dat is rood volgens de regels he:). Maarja, mensen vinden nederland slecht hebben we dan maar begrip voor:)Als nederland favoriet was voor de wereld titel volgens proffesor poppetjes was de helft van de wereld groot nederland fan.
© Spelfouten en Grammatica fouten voor behouden. Drank is sneller op dan je lief is!
-
Nee dit kan je ook met paint die blokken:)
Pluspunten: ..
Minpunten: Vind de header niet mooi, Te groote blokken met jelaatste opdrachten: Contact formulier met die streepje nog aan de zijkant. Beetje teveel zelfde kleuren.
Evt waarde: 0,50
-
Crimesource was later uit dan major-crime meneer weet alles..^o) + daat 50% van de major-crime source zelf is gescript 20% mis gekocht of gekregen. en 30% de standaard basis scripting is uit een opensource en geheel omgebouwd.
-
Daat zit natuurlijk ook nog een stukje php bij he slimpie:)
-
Dan mag je niet zeggen dat er btw over heen komt dan moet je de prijs gewoon op die manier afronden;)
Groetjes
-
wil je dan de links via prive bericht sturen? want ik wel wel graag weten hoe je sliced he? Overigens waarom zouden ze het pakken zonder psd bestand?
-
mag ik de slicing is zien misschien??
-
dat zeg ik een input veld een daarin de naam van nu laden.
en dat passen hun het aan en dan update je het?simpel toch? niet te moeilijk denken:)
-
een naam wijzigen script?
Gewoon een input veld waar je eerst de naam van nu in laad?
Dat ze die kunnen aanpassen en dat dan updaten?Of bedoel je automatische gangster naam ofzo?
-
Probeer eerst is gewoon het stuurprogramma bij te werken?
-
gaan jullie nu ook de html van php scheiden? zal slim zijn.
en gaan jullie de crons ook goed zetten?Suc6.
-
Mensen. Veel val jullie zitten nu al weer in de kop met de kwart finale.
Slowakije is niet voor niks door hoor? nederland mag daar in tegen zeer blij zijn dat ze door zijn met dit kut voetbal! Ik wil nog wel eens zien als nederland dit wel red.
-