Genoteerd:)
Posts by R.Jipping
-
-
veiling gestopt.
-
jgdonleach criminals-hosting.nl is toch van jou? Dus hoezo goeie ervaring mee? Overigens vraagt die om een gratis host:) Neem aan dat je deze al hebt gevonden? anders google je even naar gratis host zonder reclame;)
@ tukkie hieronder: GRATISSSSS??????
-
heb je al pb gestuurd met een lay maar geen reactie mogen ontvangen?
-
Heb ooit een topic aangemaakt met verschillende tutorial:) Ff zoeken
dus:)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.07.10 13:18:09:
zoek zocht en vond:) -
Amen voor de reactie van stan:)
Template systeem is zeer makkelijk te gebruiken inderdaad:)
-
oke:) zie hem graag tegemoet:)
-
mogen we is een voorbeeld zien van een aangepast script dan:) (code dus)
-
-
Zoals ik hoorde van jgdonleach een gastenboek met admin opties etc zelf gescript door iemand waar hij mee samen werkt
-
en anders doe je een while tussen de marquee optie:) dat is voor scripters niveau 1:)
-
Ja, te groot:), Maar, ik neem aan dat jij het net als vele andere webmasters het met me eens zijn dat deze site's het Ver***** voor ons. Zeer jammer.
Daarom raad ik je aan het zelf te scripten of een eerlijke licentie te kopen bij een erkend bedrijf:) Voor de rest wens ik je natuurlijk veel succes welke keuze je ook zal maken:)
Gegroet:)
-
Zelf scripten.:)
Haat aan zulke site's ze verpesten het voor ons^o)
-
-
-
Blackpower dat heb ik niet gelezen ik volg gewoon de wedstrijden? Plus dat veel brazilie supporters blij waren dat hij niet mee ging heb ik ooit gelezen. Daarnaast is Ronaldinhio wel degelijk verslaafd geweest. Alleen, is het dat wel dat het licht was en niet zwaar zoals hierboven gezegt.
Blackpower:
Niveau van praten is helaas te laag. maar, hou je hoofd omhoog ooit word brazilie miss wel weer beter:) -
-
-
Dit is niet uniek gescript!
En als het, het wel is ga sowieso dan html uit php halen + dat je dus heel slordig script:)
-