Posts by R.Jipping

het beste is gewoon naar 1 maand een berichtje naar die mensen sturen dat hun account al 1 maand niet is bezocht en dat hij na nog een maand verwijderd zal worden.

En dan nog een optie voor vakanie mode instellen zodat er niks gebeurt als mensend at vakje aanvinken.

dan ben je direct heel wat oude leden rommel van hier kwijt..

Ja duhu..xD en dan nodigen ze mensen uit voor het hekken opzetten..xD Tuurlijken.

maar oke goudenpijl was geen flikker aan. Alles slecht geregeld. Kloten weer. etc. etc.

[offtopic]Nog even in op een oud bericht die hier stond jordy, gerben jgdonleach hoe hij zich ook wil noemen heeft geen eigen bedrijf. Hij zit bij een meisje die 16/17 zal zijn in de klas en die zegt ook dat hij gewoon wat uitkraamt. Tevens zie ik hier vaak berichten dat je rond de 21/22 bent..xD

Ik heb je gezien in reallife en je hebt zelf gezegt 17 of 18 ofzo te zijn.

Damn..[/offtopic]

hier is gewoon het grote probleem dat je alleen maar webmasters aantrekt. Die kijken alleen ff wat je gemaakt hebt en verkassen hem dan weer. Lijkt me tenmenste??

Verder dutchleader. Googleads.

gewoon bij zoveel mogelijk site's je site aanmaken. Mond tot mond reclame maken. in je msn naam zetten.

Ga zo maar door.

overigens staat bij de andere ook gewoon 5 euro.

Als je even contact met me opneemt heb ik nog wel een aantal lichen waar je doorverkoop recht op kunt krijgen. Ze zijn ook inclusief slice (de meesten dit gaat dan wel extra kosten indien je daar intresse in hebt)

is die fifafreak niet die ene jonge met mega veel zins opbouw fouten?:p je ziet het af en toe nog wel is terug namelijk.

Dit topic gaat uit de hand lopen dat kun je vanaf bericht 1 al zien. De discussie omtrent clubs en dergelijke.

Maarja suc6. Dat de beste mag winnen.

hmm ben ik niet met je eens. je vergeet toch ook niet hoeveel 4+4 is na 5 jaar?

Iets wat je lange tijd gedaan hebt moet gewoon in je hoofd blijven zitten. Anders is je niveau zeer en zeer laag.

VVV-venlo maakt dit jaar wel heel veel kans op de titel denk ik.

Nee grapje ik ga me nog niet uitlaten wie of wat het zal worden heb alleen de wedstrijden van me clubbie feyenoord nog maar bekeken:)

omdat ik zelf slice en normaal hier nooit last van heb.
    En Shagie niet om aftekraken. Maar, aan deze hulp van jou heb ik niet veel.

Voor de rest kun je wel ul en li gebruiken maar, dat is nergens voor nodig. IK gebruik het niet en heb ook geen enkel benul hoe en waarom ik het wel zal gebruiken.

PS: ferhat, ja daar gaat dat balkje dat je op een link hebt geklikt na boven maar heb ik geeen probleem met de andere links. Dit is gewoon kwestie van de height aanpassen. Doe ik zo.