zijn er overschrijf kosten aan verbonden?
Posts by R.Jipping
-
-
beste leden,
Momenteel ben ik bezig om een website te maken voor een voetbal vereniging. In die site zelf diende een nieuws pagina te zitten. dat heb ik dus simpel gedaan met een while en op volgorde van de id´s laten lopen. Nu, heb ik op de index pagina zelf nog een menu staan met laatste nieuws´. Hier staan de titels van de nieuws kopjes en de link naar de gewone nieuws pagina in totaal. Nu wil ik graag dat als je op de link van
We zijn 1e geworden klikt dat je ook bij dat kopje komt te staan.Mijn nieuws pagina ziet er als volgt uit:
PHP
Toon Meer<?PHP $dbres = mysql_query("SELECT * FROM nieuws Order By nieuws_id Desc limit 0,10"); while($home = mysql_fetch_array($dbres)) { ?> <div id="titel"> <table width="100%"> <tr> <td width="75%"> <? echo nl2br($home['nieuws_titel']); ?> </td> <td width="25%"> <? echo ($home['nieuws_datum']); ?> </td> </tr> </table> </div> <div id="tekstvak"> <? echo nl2br($home['nieuws_tekst']); ?> </div> <? } ?>
Ik hoop dat jullie me begrijpen en hulp kunnen bieden.
Groetjes,
Rick -
Graag zie ik de website link tegemoet om te kijken als het daarwerkelijk de moeite waard voor me is:)
-
Bedankt voor jullie rating, ik ga kijken wat ik er mee kan doen. Ik ben inderdaad ook niet zo tevreden over de knoppen Portfolio, Contact en over mij.
Groetjes,
-
Beste leden,
Vandaag heb ik voor de grap even snel een lay-outje gemaakt. Ik vind hem zelf niet super geweldig maar ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Rate
Pluspunten:
Minpunten:
Wat zal jij veranderen:
e.v.t. waarde:
zou jij hem gebruiken:alvast bedankt,
Rick -
Voor 50 euro design ik een layout en voor 20 euro slice ik hem w3c valid en crowsbrowsers in alle bekende internetbrowsers. Denk hierbij aan ie, ff, opera, safari, chrome enz..
-
-
Die oplossing gaat zeker niet helpen. Dan krijgen we postst zoals:
Ja,
ik weet het niet,
(L)(h):S,
ga zo maar door.
(ik had al een idee gegeven dat ze binnen 1 maand niet online dat ze dan een waarschuwings mail krijgen dat ze de eerst volgende maand minimaal 1x online moeten zijn dat anders het account word verwijderd voor de leden die 2 maanden op vakantie gaan??? kunnen dan een optie instellen genaamd vakantie mode. Dan zal er niks gebeuren)Koen bedankt voor je reactie terug denk dat ik je nu beter begrijp. Maar, van mij mag je v4 iets minder aandacht geven als v5. Je zegt het zelf al hier kan niet veel beter meer aan. behalve dan misschien de snelheid en de externe code die wij niet zien hoor.
Mocht je toch de v4 voor laten gaan ga dan in ieder geval denken aan een nieuwe lay-out of een echte update waar wij iets aan hebben. zoals je zelf wel weet aarsen leden op mooie updates etc. Als er een nieuwe lay-out zal komen en dit zal bekend worden zouden oude leden gaan kijken hoe het is geworden en wie weet posten ze dan weer is een berichtje.
het is maar een tip maarja, aangezien jij leden op nummer 1 zet. (wat ook zo hoort overigens.) kun je deze uitwerking wel gebruiken.
Ik zelf zit natuurlijk veel meer te wachten op de v5 omdat ik er best goeie verhalen al over hoorde van enige crew leden die iets meer over de zaken weten dan wij als lid natuurlijk.
Ik hoop op je antwoord:)
-
voor ik een bod doe wil ik natuurlijk eerst zien wat je compleet te bieden hebt he...
-
Dat stond al in zijn post dus beetje onnodig bericht.
Ik ga even alles goed bekijken wellicht intresse. -
ik zal je eigen naam er voor gaan gebruiken gewoon. Dat lijkt veel beter dan zoon andere naam. (mijn mening)
Denk aan joshuadesign.nl of jdesign.nl zulke dingen.
-
Koen,
Ik vat je verhaal nu misschien geheel verkeerd op maar uit jouw verhaal maak ik uit dat je liever helemaal geen v5 van criminalspoint zal willen en ik geloof dat je dus ook geen zin hebt om daar echt aan te werken? Hiermee schenk je natuurlijk wel het vertrouwen van vele leden die al vanaf de lay-out battle destijds aan het wachten zijn op een nieuwe strakke criminalspoint. (belofte maakt schuld) Daarna lees ik vervolgens dat het de goeie kant op gaat met de v5 en dat er al aan gewerkt word door cp crew leden (?en het dimoweb bestuur?).
Treurig dat je nu op dit moment weer een mededeling start dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt ik een v5? Voor mijn gevoel en misschien voor meer mensen onder ons komt dit plotseling als een raar bericht. Het lijkt er in mijn ogen gewoon op dat er gewoon nog niet eens een stukje codering is geschreven voor de vernieuwe versie van criminalspoint die v5 als naam zal krijgen?
Ik hoop toch echt dat er wel een v5 komt want ik erger me elke dag gewoon weer aan de deze lay-out en opbouw van de site. Maar, goed de gezeligheid van leden houdt me hier toch.
Verder ben ik het er wel mee eens dat mensen als bezoekers al mogen kunnen downloaden. Vele van hun maken zich lid en dan downloaden ze even wat en je ziet ze nooit meer terug?
Tip dus: Zorg dat ze als bezoekers kunnen downloaden of Stuur de leden die meer dan 1maand niet online waren een mail. met daarin uitleg dat ze al een maand niet online zijn geweest mocht die volgende maand nog zo zijn worden ze auto verwijderen. (voor mensen die zeer lang op vakantie gaan vakantie mode optie maken).Verder misschien even geheel offtopic van dit onderwerp nog even:
De nachtbraak topics en de andere meest belachelijke topics. Waarom laat je zulk soort topics open? Dit kost ook ruimte op je server al ik het waarscheinlijk nog geen % van de totale ruimte maar, daar kijken we even niet na het kost ruimte voor onzinnige gesprekken. Daarnaast krijg je dat cp in groepjes zal splitsen zoals de mensen die zichzelf "de Rukbunkers groep" noemen. Beetje vaag om dit op cp te hebben niet? Wat zal jij als nieuw lid opzoek na een goeie community denken als het eerste wat je ziet is rukbunkers en meer dan 50 pagina's dom gezeur? Ik was hem al lang verkast. Daarnaast doen natuurlijk zoals wij allemaal weten al die leden dat om zoveel mogelijk posts om lekker op te vallen en misschien waardering zullen krijgen van anderen door hun vele posts terwijl ze nog nooit is iemand goed hebben kunnen helpen. (dit slaat niet op iedereen geen commentaar hier over)Hopende op een aantal antwoorden hier op en niet over de spelfouten klagen het is voor mij nog vroeg en heb een licht katertje)
Groetjes,
Rick -
Is het mogelijk daar enig bewijs van te krijgen dat deze echt door jou is ontworpen of verkocht? (niet lullig bedoelt maar als je zo cartoon kan maken kan je neem ik aan een betere lay er achter maken)
-
Zeer netjes voor een beginner inderdaad. Een tijd geleden schreef ik ook vele teksten maar dan wel langer. Me pc staat er nog bomp vol mee. hahaha.
Maar ga zo door!
-
img25.imageshack.us/img25/3723/layoutau.png
had de lay-out die cas poste bekeken. Inderdaad zeer lelijk:P
-
heb je alle rechten op die cartoon en worden die ook doorverkocht.
-
-
Fifafreak wrom reageer je hier posts nodig?
Misschien handig om te zeggen welke spelen allemaal?
-
2 euro.
-
friday the 13th
filmpjes downloaden:)