ferhat remory staan op 52 procent anders?:P
Posts by R.Jipping
-
-
Ik heb een besteld is kijken wat het is:)
-
Nee:P maar, we hebben een goeie deal waarneer frank niet bij me in de klas komt is die voor altijd met script slaaffje!:piraat:
-
Franky, zit volgend jaar bij me in de klas:P
-
kopen niet, krijgen oke:)
-
Spammerde Spam!:D Show je fail!:P
-
Alle browsers om te controleren of overal de site werkt.
Voor gewoon surfen klik ik meestal nog op een staander E iconoontje van Internet Explorer. -
Dat klopt Joshua,
Dat lijkt er ook niet op maar is dat een reden om er zelf ook niet op te lijken? + nog even een andere vraag heb je rechten om die vrouw en man in de header te stoppen?
-
het doet mij niet denken aan daten:P
-
dan wil ik bijdeze wel graag een community forum aanvragen.
-
Zijn er geen inkomsten van de hosting verhuur zelf dan?
-
-
Gegevens over je reseler host?
Inkomsten per jaar precies graag. Niet aantal leden. -
Kun je me via prive bericht laten weten wat je klaten er voor over hebben dan? Design + Slice?
-
Even in op het oude verhaal van superior.
De beveiliging is inderdaad zeer aan de lage kan omdat ik daar nog niet echt op lette omdat het scripten opzich al moeilijk genoeg was. Je kunt beter alle scripts herscripten in de nieuwste versie en beveiliging inbouwen. Php van html scheiden.
Vraagje aan Cobrax waar heb jij hem besteld? Via eurobellen of dergelijke waar staat die?
Groetjes rick,
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.08.10 15:37:47:
Ik zie op mijn eurobellen dat je hem bij mij besteld hebt. Maar, ik heb de source inderdaad niet meer te koop ik ben er mee gestopt en heb doorverkoop rechten verkocht.Kunt u zo vriendelijk zijn de link te geven waar u bestelde zodat ik dat kan verwijden? Over het betaalde geld kun je even jgdonlech vragen als hij je de standaard source kan sturen.
Ik zal zorgen voor de betaling door aan jgdonleach dan.
Groetjes,
Rick -
Kop op jongens,
iedereen is zo begonnen. Download en time2kill source. Zitten bugs in en wat schoonheids foutjes, Probeer die is op te lossen zo leer je direct al wat;)
-
:slotje:inderderdaad jessewillem zo heb ik het dus gedaan.
-
Misschien mooi voor de anderen.
<div id=" (hier het id nummer via php of gewoon invullen laden )"" >
blablalba
</div>
Dan de link na #1
-
Haha, dat probeer ik al ferhat een beetje moeilijk uit te leggen. Oke let op.
Ik heb de index pagina en ik heb de nieuws pagina met verschillende bericht.
Op de index pagina komt in een kopje de titels te staan van de berichten. Het is dan de bedoeling dat als ze op een bepaalde titel klikken dat ze ook naar die nieuws item gaan en niet gewoon boven aan de nieuws blad komen te staan
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.08.10 12:28:59:
dat heb ik inderdaad geprobeerd jessewillem. Maar, ik zoek nog even verder anders ga ik het iets anders maken:)Groetjes.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.08.10 12:32:02:
Is al opgelost door middel van divs:slotje: -
Ik bedoel dus zo:
je gaat als je op de index zelf op de link van wedstrijd gewonnen klikt. Ga je gewoon naar de nieuws pagina. Maar, ik wil graag dat hij op de nieuws pagina dan naar het kopje wedstrijd gewonnen gaat