Posts by R.Jipping

Ik ga dit maal ook niet mee doen met de solicatatie ronde denk ik me zo even in. Verder wens ik ieder ander natuurlijk wel heel veel succes en hopende dat de beste mag winnen en er weer een goeie maar ook gezellige crew ontstaat.

Joshua bravo met je promotie maar dat had ik al gemeld;)

Dit begrijp ik vast verkeerd? wij moeten een complete source unbugged aanleven met een mooie layout bij jou? Daarvoor in ruil krijgen we een domeintje van 5/6 euro? PLUS dat we dan ook nog is de overschrijving kosten moeten betalen indien die er zijn? Dan zouden we het bijna gratis voor je doen.

Vanuit welke opensource script je? Want, zover ik je herinnerde kon je niet zelf script? overinges staat bij je php ervaring een 1
    Verbeter me als het fout is.

kun je uitleggen waarom je wee keer een table opent achter elkaar zonder eerst een te sluiten? Vind dit zelf namelijk een beetje raar omdat ik zoiets het meest vermijd.

Oja en zonde dat je html in php script. maar, ik kijk nog even verder;)

[offtopic]Ze verbannen vast geen 6 accounts voor niks[/offtopic]

Ik raad iedereen aan comdey central te gaan kijken en dan die animatie film van dezelfde maker als the simpsons te gaan kijken. Geloof Future Rama Ofzo?

Zo ziet het er over 1000 jaar geheid uit.

Hahaha.

word er automatisch een link na je gestuurd dan? of moet de crew het ook nog is doorsturen? jij het aanpassen en dan ook nog is weer geupload worden door een crew de nieuwe link?

Indien je een licentie hebt kun je cass vragen. Anders snel door hebben dat je om illegalle spullen zal vragen.

EDIT:
    Ow excuses wist niet dat hij te downloaden was hier en nee heb geen posts te kort dan deed ik wel mee met het onzinnige nachtbraak topic

Inderdaad Koen,

We gaan hier veel voordeel aandoen bij verschillende zoek machines. het is misschien minder overzichterlijk maar laten we eerlijk zijn we vinden ons draai er wel in;)

Ik denk dat er in de toekomst wel degelijk veel kan veranderen aan het leven van de mens. Zo worden er elk jaar maar weer medicijnen uitgevonden tegen verschillende ernstige ziektes. Persoonlijk denk ik dat dit het hele mensen leven door zal gaan. Overigens zie je ook altijd van die films waar je vliegende auto's ziet. Wie weet kunnen ze dat in de toekomst cre?ren? We moeten er natuurlijk aan denken dat onze klein/klein/klein kinderen er later zouden rond lopen en je wenst de volgende generatie toch steeds meer luxe om te leven? Neem bijvoorbeeld de vele rampen die gebeuren in arme landen.

[offtopic](offtopic: joshua 3D tv's zijn zover ik weet al uit bij ons in de winkel in de buurt kun je het al bekijken dus neem aan ook kopen?)[/offtopic]

Joshua: Klopt, maar met op komst bedoel ik meer dat het steeds goedkoper word. Ze vragen nu namelijk bij de mediamarkt abnormale prijzen voor alleen ? bril.

RiiCky: wil je wel ff van me post afblijven! haha grapje, Nee klopt het is nu nog zeer duur te verkrijgen in de winkel. Maar, dat zal net als de lcd schermen steeds goedkoper worden omdat het oude niet tot bijna meer verkocht zal worden.

abab zal voor de meesten hier ook te moeilijk komen. Aangezien we natuurlijk geen dichters maar scripters zijn. Maar, ik dacht ook dat het de bedoeling was gewoon aabb te dichten aangezien iedereen het gewoon deed. Njaah ik zal de volgende keer een andere doen.

Suc6 verder allemaal en voor iedereen wat stan ook al zegt schrijf over iets dat je mee hebt gemaakt of mee kan maken. Hierdoor schrijf je vanuit je zelf al met gevoel en zal dit ook op anderen zo overkomen. Persoonlijk hou ik niet van de kleffe teksten voor je vriendinnetje, Maar heb er zelf toen de tijd vroeg was ook wel wat geschreven.

Wat ook wel mooi zal zijn voor de volgende contest is een diss batle. Persoonlijk vind ik dat toch het mooiste aan rap teksten / gedichten schrijven