Ik denk dat er in de toekomst wel degelijk veel kan veranderen aan het leven van de mens. Zo worden er elk jaar maar weer medicijnen uitgevonden tegen verschillende ernstige ziektes. Persoonlijk denk ik dat dit het hele mensen leven door zal gaan. Overigens zie je ook altijd van die films waar je vliegende auto's ziet. Wie weet kunnen ze dat in de toekomst cre?ren? We moeten er natuurlijk aan denken dat onze klein/klein/klein kinderen er later zouden rond lopen en je wenst de volgende generatie toch steeds meer luxe om te leven? Neem bijvoorbeeld de vele rampen die gebeuren in arme landen.
[offtopic](offtopic: joshua 3D tv's zijn zover ik weet al uit bij ons in de winkel in de buurt kun je het al bekijken dus neem aan ook kopen?)[/offtopic]
Joshua: Klopt, maar met op komst bedoel ik meer dat het steeds goedkoper word. Ze vragen nu namelijk bij de mediamarkt abnormale prijzen voor alleen ? bril.
RiiCky: wil je wel ff van me post afblijven! haha grapje, Nee klopt het is nu nog zeer duur te verkrijgen in de winkel. Maar, dat zal net als de lcd schermen steeds goedkoper worden omdat het oude niet tot bijna meer verkocht zal worden.