Posts by R.Jipping

[offtopic]de link van de printscreen van de psd staat er gewoon bij plus de naam van het domein etc? dus, wat zien jullie over het hoofd dan?[/offtopic]

ik heb misschien intresse in alleen de layout. indien mogelijk kunt u mij een prive bericht sturen met informatie?

Edit: @hieronder Oceans: excuses zo kwam het niet echt op mij over

Edit: Helaas was paypal betalen heb dus niet overgenomen

[offtopic]Joepie weer een crime? We zitten ook op een criminals forum best logisch als je het mij vraagt + hij vraagt gewoon reacties over wat we denken over het project wat hij wil starten en zijn begin (de layout)[/offtopic]

Ik kan er niet zo gek veel over zeggen maar, ik wens je wel veel suc6 met je project en hoop dat je niet alleen php zal gebruiken maar dat je, je ook gaat verdiepen in talen als ajax en java(script) voor je website.

Suc6 verder

Rommellen heeft geen enkel nut je gebruikt opties die internet explorer niet accepteerd. je zal dus gewoon groots deel van je css moeten aanpassen. Waarneer je bezig bent met slicen ooit weer raad ik je ook aan direct alle browsers aan te zetten zodat je kunt kijken hoe hij het er uit. zo kun je direct deze fouten oplossen.

voor de teksten zal je bijvoorbeeld met padding moeten/kunnen gaan werken. Zoals er al gezegt word zal je op meerdere plekken nog float: left; moeten toevoegen. maar, niet op alle zoals hun zeggen.^o)

ik raad je aan is van een van de geslicede layouts erbij te pakken en probeer dan is bijna in de zelfde style ook een layoutje te slicen. Wijk natuurlijk wel wat af met je layouts anders typ je letterlijk over. (ahoewel is overtypen wel goed omdat je er wat van onthoudt)

Inderdaad, zoals je dit topic aankondigd lijkt het alsof je hem gewoon voor schut wil zetten. Niet zoon goeie reclame voor iedereen met veel posts met een R?

Daarnaast boor je je zelf ook wel even de grond in je zit er dus zelf na te kijken?

Topic gereport en laat ik duidelijk zijn het is niet van deze R.

en dan moeten ze maar bugloos worden gemaakt door de leden op vrijwillige basis? Zo gaat het helaas niet wat jannick al zegt probeer het zelf gewoon daar leer je al heel veel van. Indien je dat niet helemaal lukt kun je het natuurlijk vragen maar, als je echt voor elk script hulp nodig bent voor het unbuggen/beveiligen dan zal je toch met een xx, xxx budget moeten komen.

Rick

Mensen, niet direct oordelen misschien heeft hij rechten om de layout na te designen? Zo nee schaam je, Zo ja was het wel netjes geweest dat je dit erbij vermelde;)